Address & Contact

Our Address

استان مرکزی،محلات،شهرک اصناف،کوچه 6/2

Telephone

تولیدی بافت و توری فنس شفیعی در محلات

✳️توری چیست؟

💫توری یک شبکه فلزی است که از بافتن سیم مفتولی یا برش ورق فلزی به دست می‌‌آید و بیشتر برای محافظت و امنیت در ساختمان‌های مختلف کاربرد دارد. این محصول پرکاربرد در اجناس و اندازه‌های مختلف طولی، عرضی و قطر (در نوع مفتولی) ارائه می‌شود.

💫یکی از پارامترهای مهم ظاهری آن شکل شبکه یا چشمه توری است که در اشکال دایره، لوزی، متوازی‌الاضلاع، شش ضلعی و… وجود دارد؛ البته به علت بافته شدن سیم چشمه دقیق نیست ولی در نوعی که از ورق تهیه می‌شود، چشمه‌های دقیق دایره‌ای یا سایر اشکال با قالب‌زنی به دست می‌آید.

✳️حالت های مختلف بافت توری حصاری 

🔹🔸دو سر فنس را می توان به سه حالت بافت و بنابر درخواست مشتری حالت های زیر برای بافت توری حصاری وجود دارد:

🔹🔸دو سر قلاب 

🔹🔸دو سر پیچ 

🔹🔸یک سر قلاب و یک سر پیچ 

🔹🔸حالت بافت دو سر پیچ مرسوم تر بوده و در بارگیری نیز راحت تر می باشد.

✳️کاربردهای مختلف توری حصاری 

🔻حصار دور زمین ورزشی، دیوارهای ویلا و خانه، دور باغچه و زمین کشاورزی 

🔻حصار یا سیم خاردار بالای دیوار  

🔻استفاده در مناطق خاص یا محافظت شده  

🔻مناطق نظامی 

✳️انواع جنس توری حصاری 

✨توری حصاری از جنس فولاد: همان طور که می دانید فولاد مقاومت چندانی در برابر خوردگی ندارد در نتیجه از این محصول در مناطقی که احتمال زنگ زدگی آن کم می باشد استفاده می گردد. طول عمر این محصول حدود ۲۰-۱۵ سال است.

✨توری حصاری گالوانیزه: توری حصاری با جنس فولاد گالوانیزه به دلیل مقاومت بیشتر در برابر خوردگی طول عمر بیشتری داشته و در نتیجه قیمت بالاتری نیز دارد. همچنین ظاهر زیباتری نیز داشته و قابلیت استفاده در مناطق با شرایط آب و هوایی نامناسب را نیز دارا می باشد.

✨توری حصاری گالوانیزه با روکش pvc: این محصول دارای مقاومت بی نظیری بوده و برای هر محیط با هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد ولی از لحاظ قیمت نسبت به سایر محصولات هزینه بالاتری داشته و در مناطقی که ظاهر اهمیت دارد استفاده می گردد.

به مدیریت:رضا شفیعی

تولیدی و بافت توری فنس با دستگاه تمام اتوماتیک شفیعی در محلات , تولیدی بافت توری فنس در محلات , توری فنس در محلات , توری فنس با دستگاه تمام اتوماتیک در محلات , قیمت توری فنس , تولید توری فنس با دستگاه تمام اتوماتیک , تولیدی توری فنس در محلات ,