Address & Contact

Our Address

تبریز ، ولیعصر ، کوی نصر ، میدان معلم

تولیدی درب و پنجره upvc ترمال اتوماتیک صنایع شیشه و آینه کاری آذرجام 

? ساخت ، فروش و نصب شیشه ضد گلوله ، لمینت سکوریت و آینه دکوراتیو مقربی در تبریز?

? تولید و مونتاژ درب و پنجره upvc ترمال

? نصب و تولید توری های درب و پنجره پلیسه

? درب چوبی با شیشه طرحدار

? بالکن های شیشه ای

? آینه کاری

? شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، شیشه های تزئینی 

????????????????

⚡️پنجره دوجداره

?یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباتر شدن فضای یک محیط نور موجود در آن محیط می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید به پنجره ها (پنجره دوجداره) و محل قرارگیری آنها توجه نمود.

?در واقع پنجره بخشی از دیوار می باشد که از طریق آن می توان فضای بیرون ساختمان را دید و به آن دسترسی داشت. نور از طریق پنجره وارد فضای ساختمان می شود.علاوه بر اینها پنجره به عنوان محافظی در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کنند. طبق بیانیه ی آژانس بین المللی حفاظت از محیط زیست ، پنجره ها می توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک خانه و نیز 50 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای تهویه آن باشند .

?اندازه ، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده و حس محصور بودن فضا را از بین خواهند برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و به منظور تامین همه جانبه ی نیاز مشتریان ، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

?مزایای استفاده از پنجره دوجداره

?ورود نور به محیط داخلی ساختمان : شکل و ابعاد و محل قرارگیری پنجره در میزان ورود نور به محیط تاثیر گذار می باشد. هرچه نور ورودی بیشتر باشد باعث کاهش مصرف انرژی و برق برای انجام فعالیت ها خواهد شد.

?عایق بندی کردن محیط از نظر حرارتی : می توان با بکارگیری پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگیری نمود. ضریب حرارتی شیشه های دوجداره بطور تقریبی نصف شیشه های یک جداره بوده و همین امر باعث عایق بندی نمودن محیط با بکارگیری پنجره دوجداره خواهد شد.

?محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : برای حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما می توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را کاهش داد.

?فراهم نمودن بستری برای تهویه مناسب محیط از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.

?نصب سریع و آسان

?مانع عرق کردن شیشه پنجره

?نظافت و شستشوی آسان

?غیر قابل اشتعال

?امكان نصب توري، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

?وزن کم و مقاوم در برابر زلزله

?مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

????????????????

?توری پلیسه‌ای

?توری پنجره پلیسه‌ای به توری آکاردئونی نیز معروف است. از نظر عمومی، این توری بهترین مدل برای همه انواع پنجره‌ها به حساب می‌آید. برای جمع شدن توری پلیسه‌ای از فنر یا لولا استفاده نمی‌شود و این توری به صورت کرکره‌ای باز و جمع می‌شود. البته قاب این مدل از توری‌ها ثابت است.

?توری یو پی وی سی پلیسه‌ای به دلیل سبک طراحی‌اش دارای مقاومت بالایی است. این نوع توری به راحتی پاره و خراب نمی‌شود و از هر دو جهت چپ به راست یا راست به چپ قابل نصب است. ظاهر این توری مانند دامن‌های پلیسه‌ای زنانه است و باز شدن آن مانند باز شدن یک پنجره معمولی است.

مدیریت : حمید مقربی

آینه کاری آبشاری

 

بالکن شیشه ای

 

 

درب و پنجره دو و سه جداره upvc , شیشه ضد گلوله و لمینت , تولید کننده شیشه دو و چند جداره , تولیدکننده توری پلیسه ای , تولیدی درب و پنجره upvc ,