درب ضد سرقت،در و پنجره upvc،توری پلیسه و شیشه دوجداره و چند جداره لطفی در اردبیل 

?پنجره های upvc

?در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

?یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

?پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

?ویژگی‌‌‌های درب ضد سرقت 

?در داخل درب‌‌‌های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می‌شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.

?برخلاف درب‌‌‌های معمولی درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل‌ها و ساختار گاو صندوق‌ها، درب‌‌‌های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد درب‌‌‌های ضد سرقت میباشد.

?درب‌‌‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.

?نصب آسان درب‌‌‌های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب‌‌‌های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.

?ساختار درب‌‌‌های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می‌باشند.

?در اطراف درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است.

?در ساخت درب‌‌‌های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب‌ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد‌‌‌های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.

?قفل درب‌‌‌های ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می‌کنند.

?ضخامت ورق به کار رفته در درب ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست

?دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن

? زنگ اضافی و دوربین چشمی‌که در داخل خود درب قرار گرفته است.

?روکش‌‌‌های متنوع از جنس‌‌‌های مختلف

?ضد آب بودن 

?درب‌های ضد سرقت به شیوه‌ای ساخته می‌شوند تا بهترین مقاومت را در برابر هر نوع فشار خارجی داشته باشند. ساخت درب‌ها به شیوه‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما به طور کلی دارای یک ترکیب ثابت هستند. اغلب این درب‌ها از لایه‌های محکم فلز و چوب تشکیل شده‌اند. به همین دلیل است که سارقان نمی‌توانند آن‌ها بشکنند یا رویشان برش و شکستگی ایجاد کنند.

?توری پلیسه 

بهترین و مناسبت‌ترین توری برای تمامی‌پنجره‌ها، درب‌ها، بهارخواب‌ها و محیط‌های بزرگ توری پلیسه می‌باشد که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ رادار است.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می‌شود.امکان خرابی توری پلیسه کم است و به‌آسانی خراب و پاره نخواهد شد.

به مدیریت:مهدی لطفی 

 

 

تولیدی توری پلیسه در اردبیل , تولیدی در و پنجره در اردبیل , تولیدی شیشه در اردبیل , خرید شیشه دوجداره در مشکین شهر , فروش شیشه دوجداره , در و پنجره upvc , پنجره چند جداره در مشکین شهر , درب ضد سرقت در اردبیل , درب ضد سرقت لطفی , در و پنجره لطفی در اردبیل ,