تولیدی درب و پنجره مدرن وین

💫تولید کننده درب و پنجره اختصاصی و ترمال بریک 
💫اجرا کننده نمای شیشه کرتین وال و فرم لس 
💫تعویض پنجره های قدیمی با کمترین قیمت 
✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
🌟صرفه جویی در مصرف انرژی  

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

🌟مانع ورود آلودگی 

🔸درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

🌟مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف  

🔸این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

🌟عایق سر و صدا 

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

✳️درب و پنجره آلومینیومی دوجداره چیست؟

💫درب و ٖپنجره دوجداره آلومینیومی یا درب و پنجره‌های ساخته شده از پروفیل‌های آلومینیومی، نوعی از درب و پنجره‌ها هستند، که از گذشته تا زمان حال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در واقع درب و پنجره آلومینیومی یکی از انواع قدیمی پنجره‌ها به حساب می‌آید، که نسل اول آن در زمان گذشته طرفداران بسیاری داشته است.

💫نسل اول درب و پنجره‌های آلومینیومی، با استفاده از میل‌گردهایی به هم متصل می‌شدند و امکان نداشت، که آن‌ها را تبدیل به درب و پنجره‌های دوجداره کرد.

💫به این ترتیب، برای بالا بردن کیفیت این جنس از درب و پنجره‌ها، نسل دوم آن‌ها که به درب و پنجره‌های اس تی معروف بود، تولید و وارد بازار شد. درب و پنجره‌های اس تی قابلیت دوجداره شدن را داشتند اما باز هم درزهایی در آن‌ها وجود داشت، که باعث می‌شد معایبی داشته باشند.

به مدیریت:مرادی

 

 

 

تولیدی درب و پنجره مدرن وین اصفهان , تولیدی درب و پنجره در اصفهان , تولیدی درب و پنجره مدرن وین , بهترین تولیدی درب و پنجره در اصفهان , قیمت درب و پنجره در اصفهان , بهترین تولیدی درب و پنجره مرادی ,