دکوراسیون سه کاج 

❇️ تولید و فروش بروز ترین مدل های سرویس خواب،ست جهیزیه،mdf،وکیوم

❇️انواع سفارشات شما پذیرفته می شود

این روزها با توجه به اندازه و حجم کم فضاها سرویس خواب باید متناسب با محیط طراحی شود. فضای کم در اتاق خواب‌ها سبب شده است سازندگان سرویس خواب به فکر ایده‌های جدید به این منظور باشند.

🔻 سرویس خواب سنتی :

در سرویس خوابهای سنتی تمامی قطعات آن از چوب درختان راش وافرا و یا گردو ساخته شده است. در این مدل سرویس خواب، تمامی اجزا و ملزومات آن دارای پایه های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاچی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

🔻 سرویس خواب کلاسیک:

سرویس خواب های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب های سنتی در آنها کمتر دیده میشود و با استفاده از چوب های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.

🔻 سرویس خواب مدرن:

سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت های جدید در آن لحاظ گردیده است.

به مدیریت:آقای اسماعیلی

شماره تماس :
09902500051
09039727877

کابینت دو پله ایی مدرن با متریال ام دی اف به همراه پارتیشن حجمی و نشیمن در بیش از ۵۰ نوع ترکیب رنگ به سلیقه شما عزیزان
کابینت
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
کمد دیواری
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تخت های تاشو
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
سرویس خواب کودک و نوجوان
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تخت های دو طبقه

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

میز تی وی باکس و میز ال سی دی

 

 

 

سرویس خواب در کرج ,  قیمت انواع سرویس خواب در کرج , سرویس خواب مدرن در کرج , سرویس خواب کلاسیک در کرج , سرویس خواب نوجوان در کرج , سرویس خواب کودک در کرج , تولیدی سرویس خواب سه کاج در کرج , ویژگی های یک سرویس خواب خوب و با کیفیت , سرویس نوزاد در کرج , ست جیزیه عروس در کرج , تخت تاشو در کرج , میز ال سی دی در کرج , الی سی دی باکس در کرج , تولیدی میز تی وی در کرج , تولیدی سرویس خواب نوزاد در کرج , تولیدی سرویس خواب نوجوان در کرج , تولیدی سرویس خواب جوان در کرج , تولیدی تخت تاشو در کرج , تولیدی تخت دو طبقه در کرج , کابینت سازی در کرج ,