تولید و فروش و پخش چرخ خرید خانگی برزنتی ارزان چهلستون در اصفهان

?کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
?فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
?همراه:09900726450
?واتس اپ:09900726450
?آدرس:اصفهان،شهرک صنعتی دولت آباد،بلوار آسمان،کوچه شفق ۴،چهل ستون

? تولیدی صندلی تاشو ، چرخ خرید ، صندلی ساحلی 
? جای سیب زمینی و پیاز ، صندلی ضربدری و کلیه مصنوعات فلزی
? داشتن ابزار مناسب و درست برای مسافرت، نقش بسیار پر رنگی در لذت بردن از سفر دارد
? صندلی تاشو مسافرتی یک محصول بسیار پرکاربردی در سفر می باشد
? این صندلی به علت تاشو بون فضای بسیار کمی را هنگام بسته بندی اشغال میکند به همین علت حمل آن بسیار راحت است
? به جرئت میتوان گفت صندلی تاشو مسافرتی همه ی ویژگی های یک صندلی مناسب برای استفاده در سفر و کمپینگ را دارا می باشد 

صندلی راحت نشین

⚡️منظور از صندلی تاشو سفری چیست؟

?صندلی تاشو سفری وسیله ای است که به منظور نشستن و استراحت کردن در طبیعت و سفر مورد استفاده قرار می گیرد، این صندلی ها قابلیت جمع شدن دارند، یعنی می توان آن ها را جمع کرد و درون صندوق عقب خودرو قرار داد.

? از مهم ترین ویژگی این وسیله می توان به قابلیت کاهش سایز و وزن کم آن ها اشاره کرد. در واقع نوعی صندلی سبک و قابل حمل هستند که به علت تاشو بودن می توان آن ها را در جاهای مختلف استفاده کرد.

صندلی ساحلی لوله ۲۰(۵فنر)

⚡️مزایای استفاده از صندلی تاشو سفری 

??قیمت آن ها در مقایسه با سایر وسایل مسافرتی ارزان تر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

??به دلیل تاشو بودن حجم آن ها تقریبا به نصف کاهش پیدا می کند که این خود باعث می شود فضای کمتری از صندوق عقب شما را اشغال کنند.

??معمولا از جنس چوب و فلز آلومینیوم ساخته می شوند که باعث سبک بودن آن ها می شود. در مورد وسایل مسافرتی وزن کم یک مزیت مهم محسوب می شود.

صندلی تاشو لوله ۲۰

??مقاومت بالا و ضد آب بودن یکی از مزیت های مهم صندلی سفری است. زیرا بیشتر در مکان هایی مانند کنار دریا و رودخانه استفاده می شوند.

??نشستن روی صندلی جلوی خیلی از مشکلات ناحیه ستون فقرات و گردن را می گیرد، بنابراین شما کمتر دچار آسیب دیدگی می شوید.

?چرخ خرید  

?چرخ دستی خرید تا حد زیادی یکی از دردسرها و مشکلات رفتن به خرید را به خصوص برای افراد میانسال که توانایی جابجایی کالاهای سنگین را ندارند، برطرف کرده است. حتی این وسیله کار را برای جوانان و افرادی که مایل به استفاده از خودرو برای حمل و نقل خریدهای روزمره نیستند، راحت کرده است.

?بدون شک استفاده از چرخ دستی خرید خانگی لذت خرید را دو چندان کرده چرا که دردسر حمل نایلون های سنگین با دست به صورت کامل از بین رفته و در واقع یکی از بهترین گزینه ها در این طور مواقع خرید چرخ دستی خرید چرخ دار است.

?اهمیت خرید چرخ دستی خرید  

?استفاده از چرخ دستی خرید خانگی این روزها بسیار رایج و مرسوم است و یکی از مهم ترین دلیل هایی که می توان برای آن بیان کرد، راحتی در امر خرید است. اهمیت و ارزش این خرید زمانی بیشتر می شود که افراد با در اختیار داشتن این وسیله به راحتی می توانند محصولات بیشتری را خرید و با خودشان حمل کنند و همین نکته کوچک اهمیت خرید این وسیله را بیش از پیش می کند.

چرخ خرید

?اگر مایل به خرید این وسیله هستید می توانید خرید اینترنتی این وسیله را در برنامه کاری خود قرار دهید چرا که پیش از خرید قادر خواهید بود مزایا و معایب این دستگاه ها را مورد بررسی و تحلیل خود قرار داده و در نهایت بهترین و مناسب ترین وسیله را انتخاب نمایید.

✳️راهنمای خرید چرخ دستی خرید

?همان طوری که در بالا هم اشاره کردیم چرخ دستی خرید می تواند دردسرها و مشکلات خرید را از بین ببرد و از همه مهم تر اینکه لذت خرید را دو چندان کند. اکثر این نوع محصولات قابل تا شدن بوده و در صورتی که نیازی به استفاده از آن ندارید، به راحتی قادر خواهید بود چرخ دستی خرید را در یک فضای کوچک در خودرو، زیر تخت و یا کنار کابینت قرار دهید.

?اکثر چرخ دستی خرید که در بازار وجود دارد دارای دسته ای با روکش فوم است تا به هنگام بلند کردن و همچنین کشیدن آن به دستان شما آسیبی وارد نکند. بدنه این نوع چرخ ها بسیار مقاوم و محکم است و قادر است وزن محصولات و کالاهای سنگین را تحمل کند.

?همچنین مورد مهمی که می توان در مورد این محصول بیان کرد این است که در برابر آفتاب و باران بسیار مقاوم هستند و این نشان دهنده این است که شما به راحتی قادر خواهید بود آن را تا کرده و در بالکن و یا یک فضای باز قرار دهید. مقاومت این چرخ دستی های خانگی به اندازه ای است که در برابر آفتاب و باران دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نخواهند شد و هر بار که مایل باشید می توانید آن را با مواد شوینده بشویید.

?به طور مثال اگر مایل به خرید چرخ دستی خرید پله رو از نوع تاشو هستید بایستی بدانید که اسکلت آن از جنس فلز مقاوم است و همچنین چرخ هایی که در این چرخ دستی ها استفاده شده بسیار با کیفیت و روان است و حتی از کیسه برزنتی بسیار محکمی برای آن استفاده شده است. چرخ دستی های پله رو برای تمامی گروه سنی از افراد جوان گرفته تا سالمند کاملاً مناسب است به خصوص برای افراد مسن و سالمند و همچنین خانم های باردار کاربرد بسیار زیادی دارد.

میز تاشو فنری

?مدل خانگی این چرخ دستی ها به راحتی قابلیت جمع شدن هستند حتی قسمت زیر چرخ دستی خرید تاشو پله رو که مورد مثال ما هم بود قابلیت جمع شدن را دارد. این مورد نشان می دهد که این چرخ دستی ها به هنگام عدم استفاده فضای خیلی کمتری را اشغال می کنند.

?چرخ های به کار رفته در تمامی محصولات بسیار با کیفیت و روان است و به راحتی قادر خواهد بود تمامی خریدهای شما را حمل کند. حتی این چرخ ها توانایی حمل وسایل در طبقات بالا یا پایین ساختمان، جاده های ناهموار، جاده های صاف و غیره را دارند و به راحتی و آسانی هم حرکت می کنند. از همه مهم تر اینکه مدیریت کردن و حمل آن هم خیلی ساده است و بدون هیچ سعی و تلاشی می توانید خرید های سنگین خودتان را از فروشگاه تا درب منزل جابجا نمایید.

?چرخ دستی خرید تاشو پله رو سبک و جادار است و همین مورد موجب شده تا خرید از فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و حتی سبزی فروشی ها برای تمامی افراد بسیار ساده و آسان باشد. حتی از این نوع چرخ دستی ها می توانید در مسافرت های متفاوت، سفر در پارک یا ساحل، حمل وسایل پیک نیک و غیره هم استفاده نمایید.

مدیریت:آقای حسینی

 

 

 

صندلی توریست , صندلی تاشو توریستی , میز و صندلی توریست , صندلی سفری تاشو توریست , صندلی تاشو مسافرتی , میز و صندلی تاشو مسافرتی چوبی , میز تاشو کمپینگ , میز توریست ,