Address & Contact

Our Address

گرگان ، کمربندی ، جنب رستوران تک بناب

Telephone

تولیدی مبلمان بخشیان 

? تولید و پخش انواع مبلمان با مدل دلخواه شما در انواع طرح و رنگ

? پیاده سازی اصول مدیریت کیفیت در تولید مبلمان ، ساخت مبلمان با طرح و اندازه دلخواه مشتری ، سرویس خواب

? طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی، مبل ال، مبل کلاسیک، مبل استیل

? آماده همکاری با مغازه دارها فروش به صورت نقد و اقساط

? ارسال به تمام نقاط کشور

? فروش انواع میز جلو مبلی

? کلیه مراحل تولید از خشک کردن چوب تا ماشین کاری قطعات و مونتاژ نهایی محصول به دقت کنترل می گردد تا بهترین محصول ممکن در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد

? افتخار ما تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب میباشد و همیشه سعی ما بر رعایت حقوق مصرف کنندگان عزیز که همانا سرمایه های بزرگ ما هستند بوده و در این زمینه تمام شرایط و توقعات مشتریان عزیز را مد نظر قرار داده ایم

? مبلمان یکی از مهم ترین پارامترهای است که جزء لاینفک معماری و طراحی داخلی به شمار می آید. دکوراتورهای حرفه ای برای به نمایش گذاشتن طرح ها و ایده های خود همیشه از مبل های متنوع و متفاوت بهره می گیرند. از آنجایی که زیبایی دومین امر مهم پس از کیفیت به شمار می رود باید بگویم بهره گیری از متریال مرغوب، تم های رنگی‌ سفارشی، قیمت های مقرون به صرفه و متخصصین حرفه ای در بخش تولید تنها بخشی از مزیت های گروه تولید مبل میداس محسوب می شود.

? مبل یکی از نمادهای برتری بین اقشار متفاوت جامعه است و شما با بهره گیری از مبلمان مدرن کلاسیک و سلطنتی به خوبی می توانید این تفاوت فرهنگی را به رخ بکشید. مبل تعریفی از چهارپایه، نیمکت، صندلی و یا سه پایه است که متریال به کار رفته در آن سبب تغییر شکل آن در طی گذر زمان شده است.

? اگر می خواهید در دنیای مدرن امروز از گوی رقابت جا نمانید به شما توصیه می کنیم از مجموعه گالری میداس دیدن فرماید. این تیم برگزیده و توانمند با آشنایی به بازارهای جهانی و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای روز دنیا ایده ال ترین ها را برای شما همراهان همیشگی فراهم آورده است.

 

 

 

مدیریت : آقای حسن یوسفی

 

 

 

 

گالری مبل کلاسیک , گالری مبل راحتی , گالری مبل , سرویس خواب , ویترین , بوفه , میز نهارخوری , آینه کنسول ,