تولیدی مبل کلاسیک دایان

💎 تولید کننده ای انواع مبل کلاسیک و استیل و میز عسلی 

💎 خرید و فروش انواع کلاف مبل خام

💎 اساتید مجرب در خدمت تمام نمایشگاه های کل کشور

💎 خرید و فروش انواع ابزار نجاری در شهر اراک

💎 تولید و پخش انواع مبلمان با مدل دلخواه شما در انواع طرح و رنگ

💎 پیاده سازی اصول مدیریت کیفیت در تولید مبلمان ، ساخت مبلمان با طرح و اندازه دلخواه مشتری 

💎 آماده همکاری با مغازه دارها فروش به صورت نقد و اقساط

💎 کلیه مراحل تولید از خشک کردن چوب تا ماشین کاری قطعات و مونتاژ نهایی محصول به دقت کنترل می گردد تا بهترین محصول ممکن در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد

💎 افتخار ما تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب میباشد و همیشه سعی ما بر رعایت حقوق مصرف کنندگان عزیز که همانا سرمایه های بزرگ ما هستند بوده و در این زمینه تمام شرایط و توقعات مشتریان عزیز را مد نظر قرار داده ایم

مدل خرچنگ تخت

✳️ویژگی‌های مبل کلاسیک 

🔺مبلمان کلاسیک با تلفیق مبلمان استیل و راحتی به خوبی توانسته به دکوراسیون ایرانی راه پیدا کند و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. در ادامه به بررسی ویژگی‌هایی که برای خرید مبل کلاسیک باید به آن ها توجه کرد می پردازیم.

مدل خرچنگ تخت

🔰کیفیت مبل کلاسیک

🔺زیبایی و جذابیت بالای یک مبل کلاسیک مدیون استفاده از کلاف چوبی با کیفیت نظیر راش، نراد، گردو و … در بدنه مبل است که باعث افزایش استحکام و طول عمر مبل می‌شود. علاوه بر کلاف چوبی استفاده از  فوم سرد و اسفنج مرغوب در نشیمن و دسته‌های مبل کلاسیک نقش تعیین کننده‌ای در راحتی و بالا بردن کیفیت مبل دارد. برای تشخیص فوم سرد از فوم گرم بر روی سطح فوم فشار وارد کنید اگر فوم با سرعت به حالت اول خود بازگردد فوم از نوع سرد بوده و در غیر این صورت فوم از نوع گرم است و کیفیت پایین تری نسبت به فوم سرد دارد.

⚡️منبت کاری‌های مبل کلاسیک

🔺همان‌طور که گفته شد مبل کلاسیک تلفیق مبل راحتی و مبل استیل است به طوری که خصوصیات بارز هر دو سبک مبلمان را می‌توانید در مبلمان کلاسیک ببینید. مبل کلاسیک همانند مبل استیل منبک کاری‌هایی بر روی بدنه خود دارد با این تفاوت که این منبت‌ها بر خلاف منبت های مبلمان استیل بسیار زیبا و متعادل‌اند و از ظرافت دلنشینی برخوردار هستند. نقش‌هایی که از طریق منبت کاری روی این مبل‌ها ایجاد می‌شود هنر دست طراحان است این نقش و خطوط  چنان بر روی مبلمان خودنمایی می کنند که هر بیننده‌ای را محصور خود می‌کند.

⚡️رنگ مبلمان کلاسیک

🔺به طور کلی دو نوع رنگ براق و پوششی در رنگ آمیزی مبلمان به کار می رود. رنگ پوششی همانطور که از اسمش پیداست به طور کامل سطح چوب را می پوشاند و مانع تشخیص ترک خوردگی و اشکالات چوب می شود ولی رنگ براق همچین ویژگی ندارد و می توان با نگاه کردن بر روی سطح چوب کیفیت چوب بکار برده شده در مبل را بررسی کرد. نکته دیگر در مورد رنگ بدنه مبلمان استفاده از رنگ با کیفیت و رنگ آمیزی یکنواخت است که باعث زیبایی بیشتر مبل می شود.

⚡️پارچه مبل کلاسیک

🔺علاوه بر موار فوق یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید مبل به آن دقت شود پارچه برای روکش مبل است. انواع مختلف پارچه از جمله پارچه‌های ترک، چینی و ایرانی در بازار موجود است که دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند. معمولا پارچه ترک به خاطر کیفیت بالایی که دارد انتخاب اول افرادی است که به دنبال پارچه‌ای شکیل هستند ولی به تبع آن قیمت بالاتری هم دارند. پارچه‌های تولید شده در ایران هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها پارچه یزد است که با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

مدیریت : آقای علی اصغر جمالو

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

مدل برژه
مدل پرده ای

 

 

 مبل چپندر (برمید)
✅مدل برمید چپندر ✅
تولید شده از جنس چوب راش وگردو وتوسکا
ترکیب ٩نفره
خام
همراه میز جلومبلی و عسلی
سرویس غذاخوری موجود است

 

کاناپه توماس چوب گردو کیفیت عالی

 

زمرد لگنی
کاناپه توماس کلاف خام

 

لاف ست برمید

 

مبل برمید و چپندر کیفیت عالی قیمت مناسب منبت دست

 

مبل برمید اصلی دسته پیچکی

 

فروش اسکن قاب و اسکن ایما با تخفیف ۲۰ درصد به شرط فروش

 

خرچنگی چوب راش

 

برمید ۹ نفره دو میلیون هفتصد و پنجاه

 

برمید طرح جدید با منبتی جدید

 

مدل جدید چپندر

 

مدل لیسمونی دستک ۹ نفره بصورت خام و آماده

 

برمید بامنبت جدید قیمت مناسب

 

چپندر جدید

 

مدل یونانی

 

 

 

مبلمان منزل , مبلمان راحتی , مبلمان کلاسیک , خرید اینترنتی مبلمان , مبلمان سلطنتی , مبلمان مدرن , فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون , کانال مبلمان راحتی , سرویس خواب , تعمیر مبل ,