تولیدی مبل کودک شازده

❇️قبول سفارش از تمام نقاط ایران

?مبل کودک که در چند سال اخیر جایگاه مهمی در طراحی دکوراسیون اتاق کودک پیدا کرده است، از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به طوریکه می توان با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی محیط ، انتخاب های متعددی برای مبل اتاق کودک داشت.

? خرید مبل بچگانه بر اساس فضای اتاق

قبل از انتخاب مبل کودک، لازم است اندازه و میزان بزرگی فضا را مد نظر قرار دهید. مبل های موجود در بازار که برای اتاق کودک طراحی می گردند، دارای ابعاد مختلفی می باشند. در نتیجه بهتر است از خرید مبل های بزرگ با تعداد زیاد برای فضاهای کوچک جدا خودداری کنید. شلوغ بودن فضای اتاق کودک، مخصوصا در سال های ابتدایی زندگی باعث میشود تا تحرک آنها را با مشکل مواجه کند و آزادی عمل برای دویدن و راه رفتن نداشته باشند.

? انتخاب مبل اتاق با توجه به سن کودک

مبل عروسکی کودک، مبل های فانتزی با طرح های کودکانه و حتی مبل های مخصوص نوجوانان در طرح و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. سعی کنید ابتدا گروه سنی کودک را مد نظر قرار دهید و بر همین اساس انتخاب خوبی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای مبل اتاق نوجوان بهتر است از مبل های با سایز بزرگ و مخصوص بزرگسالان خریداری کنید. چون فاصله نوجوانی و جوانی زیاد نیست و فرزند شما خیلی زود رشد می کند و مبل باید بتواند در این شرایط قابل استفاده باشد.

?جنس روکش مبل

یکی از بزرگترین نگرانی های مادران خانواده، خراش هایی می باشد که روی مبلمان منزل ایجاد میشوند. کودکان با وسایل نوک تیز و یا پرش های متعدد و حتی ریختن نوشیدنی ها و مواد خوراکی بر روی مبلمان باعث میشوند تا خیلی زود ظاهر آنها زیبایی روز اول را نداشته باشد. به همین خاطر لازم است در زمان خرید مبل اتاق کودک به جنس پارچه رومبلی دقت داشته باشید.

بسیاری از انواع مبل اتاق بچگانه دارای روکش قابل شستشو هستند و در برابر خراش و پارگی مقاوم می باشند. در زمان خرید حتما از فروشنده درباره این مساله بپرسید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

?کدام مدل های مبل بچگانه طرفدارن بیشتری دارد؟

به طور کلی نمی توان مشخص کرد که چه مدل مبلمان بچگانه برای اتاق کودک بیشترین طرفدار را دارد. چون هر یک از انواع مدل های مبلمان دارای ویژگی های خاصی بوده که ممکن است برای اتاق کودک شما مناسب باشد و برای اتاق دیگری خیر. اما می توان از بهترین مدل های مبلمان بچگانه به گزینه های زیر اشاره نمود:

?مبل عروسکی کودک
?مبل فانتزی کودک
?مبل فرفورژه طرح دار
?مبل کودک تابی و معلق
?مبل تک نفره و ساده

به مدیریت:صفورا نورحسین فتیده

سفارش مشتریان گرامی از لاهیجان ، اصفهان ، یزد ، شیراز ، مشهد و بندر عباس??

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

مبل کودک??
برای سنین تا ۱۰ سال
تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلو
پارچه مخمل
چوب جنگل
????????

????????

 

 

 

 

 

تولیدی مبل در لنگرود , تولیدی مبل شازده در لنگرود , مبل کودک , ویژگی های مبل خوب برای کودک , تولیدی مبل , مبل کودک شازده در لنگرود , مبل عروسکی کودک , مبل فانتزی کودک , مبل کودک تابی و معلق , مبل تک نفره و ساده , جنس روکش مبل کودک ,