تولیدی محصولات شکری پدیده غرب 

? تولیدی نقل و نبات ، آبنبات

? مواد اولیه تازه و مرغوب

? کاملا ارگانیک

? نقل علاوه بر خوشمزه بودن و شیرین بودن خواص زیادی هم دارد که قابل توجه است خواص نقل مربوط به خواص ترکیبات موجود در آن می باشد چراکه در فرآیند تولید نقل هیچ گونه فرایند شیمیایی صورت نمیگیرد و ترکیبات فقط تغییر شکل فیزیکی می دهند.

? نبات محصولی است که از بلورهای شیره قند با روش‌های خاصی به دست می‌آید و در دو نوع شاخه و کاسه‌‌ای به بازار عرضه می‌شود. نقل نیز بنا به سلایق مختلف در انواع گردويی، بادام زمینی، بادام درختی، گلاب، ‌گشنیزی و زعفرانی تولید می‌شود.

? نبات از محلول اشباع قند ساکارز یا همان شکر در آب به وجود می آید که طی یک مکانیزم فیزیکی تابع زمان و دما، متبلور شده و به صورت کریستال های زیبا شکل می گیرد. در ادامه با خواص نبات آشنا شوید.

? از خصوصیات نبات می توان به گرم بودن آن اشاره نمود که استفاده از آن در درمان سردی مزاج ریشه در سنت ایران زمین دارد، همچنین خاصیت ملین و ضد نفخ بودن آن مشهور است.

? نبات نوعی قند است که از نیشکر به‌دست می‌آید. برای تهیه آن ابتدا شکر را در آب جوش حل می‌کنند تا محلول سیرشده درست شود. سپس نخی در آب آویزان کرده و می‌گذراند تا خنک شود و بلور تشکیل شود. نبات، نسل قدیم آبنبات های امروزی است. یکی از پرمصرف ترین انواع نبات، نبات چوبی و نبات شاخه است. اغلب از شاخه نبات برای تزیین سفره های عقد و هفت سین و از نبات چوب دار برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های گیاهی استفاده می شود.

? نبات، نسل قدیم آبنبات های امروزی است. یکی از پرمصرف ترین انواع نبات، نبات چوبی و نبات شاخه است. اغلب از شاخه نبات برای تزیین سفره های عقد و هفت سین و از نبات چوب دار برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های گیاهی استفاده می شود.
? این روزها برای تنوع بخشیدن به این محصول نبات های چوبی طعم دار نیز به بازار آمده است. نبات دارچینی، نعنایی، زعفرانی، زیره، لیمویی، آویشن و… از جمله انواع این محصول هستند که مصرف آن با یک فنجان چای گرم خالی از لطف نیست. بنابراین اگر می خواهید به پذیرایی خود تنوع دهید از نبات چوبی طعم دار استفاده کنید.

? از سوی دیگر به دلیل آن که نبات در مقایسه با قند و شکر طعم و مزه بهتری دارد، می توانید شاخه نبات هایی را که شکنندگی بالایی داشته و براحتی خرد و آب می شوند به صورت حبه ای یا نگینی درآورده و به همراه چای میل کنید. همچنین می توانید پودر نبات را که همان ریزه یا خرده نبات هایی است که ذراتی درشت تر از شکر دارند برای شیرین کردن شربت به کار برید.

 

مدیریت : آقای رحیم مالمیر

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

کاسه نبات
نقل شکلاتی
نبات طعم دار
زعفران اعلاتویسرکان
چای نبات زعفرانی
نقل گل محمدی
نبات نی دار
نبات نی دارزعفرانی

 

نقل , اسم انواع نقل , خاصیت نقل , قیمت نبات فله عمده , نحوه نگهداری نقل , قیمت نبات فله , شیرینی نقل ,