تولیدی مصنوعات بتنی و نرده صراحی ساروج کاکی 

⚡️ارسال به سراسر کشور
⚡️تولید انواع آبنما،موزاییک،گلدان،نرده صراحی
🔴نرده صراحی چیست؟

نرده صراحی یکی از شیک ترین نرده هایی است که در ساخت و ساز ساختمان ها و آپارتمان های خود می توانید از آن استفاده کنید. نرده صراحی به شکل ها و فرم های متفاوتی برشکاری و طراحی می شود. و به این خاطر که جنس ماده اصلی آن ها از سنگ است مقاومت زیادی دارد. به همین خاطر استفاده از آن ها امروزه بیشتر شده است.

🔴آشنایی با نرده صراحی

نرده صراحی، در واقع نرده های سنگی و آهکی هستند که با برش کاری بر روی سنگ های تراورتن طراحی و ساخته می شوند. نرده صراحی در انواع و شکل های متفاوت تولید می شوند. و در طراحی آن ها سلیقه های متفاوت مورد توجه قرار گرفته است. نرده صراحی از شیک ترین شکل هایی است که می تواند در نمای بیرونی و درونی ساختمان ها از آن استفاده کرد. نرده صراحی با توجه به شیوه نصب، شکل طراحی شده و جنس آن از تنوع زیادی برخوردار است.

🔴آبنما چیست؟

حوضچه‌ها یا حوض‌های کم‌عمق که اغلب در آن‌ها فواره‌های متعدد و چراغ‌های رنگین تعبیه می‌شود به آب‌نما معروف هستند. عمق حوض های آبنما تا ۶۰ سانتی‌متر است و برحسب شکل و فرم طراحی شده، با مصالح ساختمانی مختلف ساخته می‌شوند. گاهی در کناره آن‌ها از لکه‌های گل‌کاری یا جعبه‌های گل استفاده می‌کنند.

حوض آبنما و استخر در باغ‌های ایران یکی از ضروری‌ترین عناصر ایجاد باغ بوده است. استخر باغ‌های قدیمی دارای عمق زیاد و چندین فواره بوده‌اند از جمله استخر باغ بزرگ هزار جریب که در دوره صفویه در اصفهان احداث شد و پانصد فواره داشت.

آبنما، یکی از مهمترین المان هایی است که امروزه در تزئین خانه های مسکونی، هتل ها، سفره خانه ها‌، مکان های عمومی، پاساژ ها و … استفاده می شود. کاربرد آبنما تنها به زیباسازی و جذابیت بخشیدن به محوطه خاتمه نمی یاید، بلکه آب نما ها تاثیر به خصوصی در خنکی هوای اطراف دارند.

به مدیریت:سید محمد حسینی

شماره های تماس:
09170375010
09034445608

نرده رویال
مناسب برای نصب روی دیوار،بالکن و دورباغچه
جنس بتن پلیمری
با کیفیت و استحکام بالا
عرض ۳۵ سانت

موزاییک پلیمری
سایز۴۰*۴۰
با کیفیت بسیار بالا
تولید در رنگ طوسی و سفید

 

موزاییک مدل نازنین
سایز۴۰*۴۰
رنگ سفید و طوسی
قیمت هر متر مربع۵۵٫۰۰۰
کیفیت بسیار بالا و مقاوم

 

 

تولید موزاییک , تولید آبنما در بوشهر , تولیدی نرده صراحی در بوشهر , قیمت مصنوعات بتنی , ساخت مصنوعات بتنی , فروش مصنوعات بتنی در بوشهر , گلدان بتنی ,