کارگاه بلوک زنی در نجف آباد اصفهان

✨تولیدکننده انواع بلوک سیمانی درجه یک

✨فروش به صورت عمده و خرده

✨آماده همکاری با پیمانکاران

❇️بلوک سیمانی از انواع مصالح ساختمانی پیش‌ساخته محسوب می‌شود. در حال حاضر پرکاربردترین و اصلی‌ترین بلوک در صنعت ساخت و ساز همین بلوک سیمانی است. این قطعات در اندازه و ابعاد مختلفی موجودند. کاربردهایی متنوع دارند. مهندسین پروژه باتوجه به نقشه و برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده نسبت به انتخاب بلوک سیمانی خاصی اقدام می‌کنند. این انتخاب همچنین بستگی به شرایط محیطی و اقلیم مورد استفاده‌ی بلوک‌های سیمانی را دارد.

?انواع بلوک سیمانی با توجه به جرم آنها در سه شاخه تعریف شده است:

?بلوک سیمانی سنگین با چگالی بالای 2000 کیلوگرم بر مترمکعب : این نوع بلوک ها دارای سوراخ‌هایی است که با پرکننده‌ شن و ماسه، پر می‌شوند و به همین دلیل وزن سنگینی دارند. این بلوک‌ها ابعاد بزرگترین نسبت به سایر انواع بلوک‌ها دارند و به خاطر ضخامت بیشترشان در سازه بنایی یا ساخت دیوارهای محوطه به کار می‌روند. بد نیست بدانید که باید توجه داشت هرچه وزن بلوک بیشتر باشد تاب فشاری آن نیز بیشتر است.

?بلوک نیمه‌ سبک با چگالی بین 1700 تا 2000 کیلوگرم بر متر مکعب: اغلب در این تقسیم‌بندی، بلوک نیمه‌سبک، زیرشاخه‌ بلوک سبک محسوب می‌شود.

?بلوک سبک با چگالی کمتر از 1700 کیلوگرم بر متر مکعب: بلوک سبک یا بلوک پوکه‌ای از ریزدانه‌ پوکه‌ معدنی (مقاوم‌تر از صنعتی) یا صنعتی ساخته می‌شود یا در حین تولید به واسطه‌ واکنش‌های شیمیایی، حباب‌هایی در ساختار آن پدید می‌آید که آن را سبک‌وزن می کند. از این بلوک‌ها در سقف‌های تیرچه بلوک استفاده می شود. با وجود کاهش وزن در بلوک‌های سبک، مقاومت در این نوع بلوک‌ها آن قدرها هم کمتر از بلوک‌های معمولی نیست.

این بلوک‌ها انواع مختلفی دارند:

?بلوک سیمانی سبک رده یک با چگالی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب
?بلوک سیمانی سبک رده دو با چگالی حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب
?بلوک سیمانی رده سه با چگالی ۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب
?بلوک سیمانی رده چهار (بلوک‌های نیمه سبک) با چگالی ۱۷۰۰تا ۲۰۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب

?بلوک‌های سیمانی را از نظر ظاهر به انواع بلوک های تو خالی باربر و غیر باربر، توپر و آجر بتنی تقسیم می‌کنند و از لحاظ محل مصرف، انواع بلوک‌های دیواری توکار و نمادار، تیغه‌ای، ستونی و سقفی در بازار عرضه می شود. در تقسیم‌بندی‌های دیگر بلوک‌های مخصوص دودکش، جدول خیابان‌ها و پیاده‌روها و … نیز وجود دارد.

?از مزایای استفاده از بلوک سیمانی در ساختمان‌سازی می‌توان به افزایش سرعت دیوار چینی و ساخت سازه و کاهش هزینه نسبت به دیوارهای آجری اشاره کرد.

به مدیریت:محمد رضا عرب

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

بلوک , بلوک سیمانی , انواع بلوک , کارگاه بلوک زنی در نجف آباد اصفهان , کارگاه بلوک زنی نوآوران , تولید انواع بلوک سیمانی درجه یک , بلوک های تو خالی , بلوک های توپر و آجر بتنی , بلوک سیمانی سنگین , بلوک نیمه‌ سبک , بلوک سبک , قیمت انواع بلوک سیمانی در اصفهان ,