Address & Contact

Our Address

یزد

Telephone

پارچه مبلی بورسان

🛋 تولید و پخش انواع پارچه مبلی با کیفیت بالا و طرح و رنگ متنوع
🔴انواع پارچه مبلی

⭐️ پارچه مبلی پورش

راین پارچه بدون شک از دوست داشتنی ترین پارچه‌ها می‌باشد. مدل‌‌‌های این پارچه به دو صورت ساده و گلدار است. می‌توان هم برای مبل کلاسیک و هم برای مبل راحتی از آن استفاده نمود. البته از مدل گلدار آن بیشتر برای مبل کلاسیک استفاده می‌شود. نوع بافت این پارچه کش بافت است و حالت مخملی و پرز دار دارد. برای تمیز کردن این پارچه کار راحتی دارید می‌توانید اسفنج و یک شوینده ملایم مثل شامپو بچه استفاده کنید تا میل را تمیز نمایید.

⭐️ پارچه مبلی مازراتی

🔹پارچه مازراتی تنها یک مدل دارد که ساده است و هیچ گونه طرح گل و غیره در آن دیده نمی‌شود و به صورت کاملا ساده تولید می‌شود. از این پارچه بیشتر برای مبل‌‌‌های راحتی استفاده می‌شود. اگر بخواهیم مازراتی را با پارچه پورش مقایسه کنیم پورش دارای پرز کمتری است و بافت درشت تری دارد. برای تمیز کردن مازراتی نیز مانند پورش عمل می‌کنیم.

⭐️ پارچه مبلی مسکو

🔹این پارچه دارای ضخامت بالایی است که پشت آن حالت نمد مانند دارد. ویژگی پارچه مسکو این است که طول عمر بالایی دارد و خواب ندارد. ضخامت بالای این پارچه کاملا مناسب انواع مبل راحتی خصوصا مبلمان چستر(به علت وجود لمسه کاری) باشد.

⭐️ پارچه مبلی ملیتا

🔹از پرطرفدارترین پارچه‌‌‌های مبلی در بازار است و مانند پارچه مسکو دارای ضخامت بالایی است. از ملیتا در سبک‌‌‌های مختلف مبل راحتی مثل مبل چستر و مبل ال شکل که به طور روزانه و مداوم استفاده می‌شود، به کار می‌رود. ملیتا دارای ضخامت بالایی است که می‌تواند دوام بالایی نیز داشته باشد. همچنین طول عمر مبل را نیز افزایش می‌دهد. ویژگی‌‌‌های پارچه ملیتا مانند پارچه مسکو است اما نقش و طرح متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

⭐️ پارچه مبلی جاسمین

🔹پارچه جاسمین از زیر شاخه پارچه پورش است که بافتی ریزتر و نرم تر نسبت به پورش دارد. ضخامت آن نسبت به پورش بیشتر است. اما نیاز است که مراقبت بیشتری از جاسمین شود. دقت داشته باشید که این پارچه دارای خواب است و سایه می‌اندازد. پارچه جاسمین مانند پورش کش بافت است پس برای مبل راحتی عالی خواهد بود.

⭐️ پارچه مبلی ساتن

🔹ساتن در دو سبک مبل کلاسیک و سلطنتی استفاده می‌شود. تنوع بالای گل و طرح، ویسکوزیته و تراکم بالای تار و پود، ضخامت بیشتر نسبت به پارچه‌‌‌های مخمل مثل پورش و مازراتی از ویژگی‌‌‌های پارچه ساتن است. پارچه ساتن حالت کش بافت ندارد پس از این رو برای مبل‌‌‌های راحتی چندان مناسب نخواهد بود. اگر برای مبل راحتی پارچه می‌خواهید بهتر است به سراغ این مدل نروید. پارچه مارال و سلین زیر شاخه پارچه ساتن هستند.

⭐️ پارچه مبلی شانل

🔹پارچه شانل شباهت بسیاری به پارچه ساتن دارد تنها تفاوت این است که گل‌‌‌های شانل برجسته می‌باشد. از این سبک بیشتر در مبل‌‌‌های کلاسیک و استیل استفاده می‌شود. اما به دلیل کش باف نبودن تار و پود آن نباید در مبل راحتی استفاده شود.

به مدیریت:سلطانی

 

 

پارچه مبلی , انواع پارچه مبلی در یزد , تولید پارچه مبلی در یزد , پارچه مبلی شانل , پارچه مبلی ساتن , پارچه مبلی جاسمین , پارچه مبلی مازراتی , تولیدی و پخش پارچه مبلی بورسان در یزد , قیمت انواع پارچه مبلی در یزد , ویژگی‌‌‌های انواع پارچه مبلی ,