مدل گرایدر سافتی

رویه چرم صنعتی،زیره پی‌وی‌سی

رنگبندی: مشکی،عسلی،قهوه‌ای

سایز: 40_44

قیمت:75000 تومان

 

 

مدل مردانه کلارک

رویه چرم طبیعی،زیره پیو

رنگبندی:مشکی،عسلی،قهوه‌ای

سایز:40_44

قیمت: 170000 تومان

 

 

مدل مردانه فروزان

رویه چرم صنعتی،زیره پیو

رنگبندی:مشکی،قهوه‌ای،عسلی

سایز:40_44

قیمت:130000تومان

 

مدل مردانه مدیکال کشی

رویه چرم گاوی_آستر شیبرو زیره پیو

رنگبندی:مشکی،عسلی،قهوه‌ای

سایز:40_44

قیمت: 200000 تومان

 

 

مدل مردانه پرسنلی

رویه چرم صنعتی،زیره پیو: 100000 تومان

رویه چرم صنعتی،زیره پی‌وی‌سی: 75000 تومان

رویه چرم طبیعی،کف طبی: 150000 تومان

 

مدل مردانه تابستانی

رویه چرم صنعتی زیره پیو

    قیمت: 100000 تومان

 


     مدل پرسنلی ایمنی(بلند)


رویه چرم گاوی

زیره پیو ضد سایش و عایق برق

عایق داخلی فلزی و پلاستیکی

قیمت: 180,000  تومان


مدل مردانه تورال چرم گاوی آستار شیبرو

مدل مردانه تورال

      ✔ رویه چرم گاوی،آستر شیبرو جدید و پرفروش

قیمت: 250000 تومان

مدل گرایدر پرفکت

         مدل مردانه پرفکت

✔ رویه چرم صنعتی،زیره پیو

قیمت: 100000 تومان

✔ رویه چرم طبیعی،کف طبی


قیمت:  150000 تومان

شرکت سپهررابین آذران پای افزار شماره ثبت 53290

✅شرکت تولید صنعتی کفش رابین

✅تولید و پخش انواع کفش مردانه دست سوز تزریق

✅ارسال به سراسر کشور

✅کفش های مردانه و اسپرتی ، مجلسی ، چرمی

✅اولین و بزرگترین مجموعه تولیدی کفش مردانه ، زنانه ، بچگانه

✔برای سفارش کفش ها بصورت تکی میتوانید از دی‌جی کالا سفارشتان را ثبت کنید

ویژگی های یک کفش مناسب

✔کفش مناسب کفشی است که هنگام پوشیدن طولانی مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد.

✔هنگام انتخاب کفش در نظر داشته باشید انگشتان پاهایتان دچار تغییر حالت نشوند ویا کناره های پاهایتان تحت فشار ناشی از کفش قرار نگیرند

✔بهترین کفش ها برای پیاده روی،کفش هایی هستند که به خوبی پاها را در برگیرند و هنگام پیاده‌روی بعنوان محافظی برای پا عمل کنند،همچنین انعطاف پذیر باشند و پا در آن خسته نشود. کفش های پیاده‌روی باید بسیار سبک باشند به نحوی که اصلا احساس نکنید کفشی به پا دارید.

پا به بعلت اینکه دارای استخوان های بیشتری نسبت به هر اندام دیگری است یکی از حساس ترین اعضای انسان می باشد که در برابر انواع خطرهای محیطی از جمله سنگ و دما بسیار آسیب پذیر می باشد. پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود و علت این عملکرد پا شبیه به قلب است. در عضلات ساق پا دریچه هایی وجود دارد که همانند قلب عمل پمپاژ خون را انجام می دهد و آن را به بالای بدن می رساند. بهداشت پا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که متاسفانه هیچ کس توجهی به این موضوع نداشته و هیچ توجهی به مراقبت از پاها نمی کنند. از زمان های بسیار دور انسان ها نیز برای مراقبت پا از نوعی پوشش شبیه به کفش استفاده می کردند که در هر زمان و فرهنگ به فرهنگ تفاوت دارد. کفش نه تنها از پا مراقبت می کند بلکه تاثیر بسیار زیادی در راه رفتن و دویدن و سلامتی انسان از جمله ستون فقرات دارد پس باید استاندارد کافی را داشته باشد.

بهترین نوع کفش که امروزه هم مورد استفاده قرار میگیرد کفش هایی از جنس چرم است که نسبت به کفش های دیگر از ارزش ویژه ای برخوردار است و به علت طبیعی بودن مواد مورد استفاده در آنها هیچ گونه عوارض و حساسیت ایجاد نکرده و به علت خاصیت تنفس پذیری چرم حتما توصیه می شود از کفش هایی از جنس چرم طبیعی استفاده گردد. صنعت کفش پیشرفت زیادی داشته است و هم چنان صنعت کفش تبریز از نظر کیفیت و زیبایی زبانزد عموم بوده و حتی ۹۰درصد تولید کفش چرمی و دستدوز کشور مربوط به شهر تبریز است. قدیمی ترین کفش چرمی جهان با قدمت ۵هزار و ۵۰۰ سال متعلق به آذربایجان و شهر تبریز است که در موزه ارمنستان نگهداری می شود، این کفش گویای موقعیت اجتماعی و فرهنگی مردم آن دوره است.

?انواع کفش :

?هرکفشی کاربردی دارد و امروزه کفش های متعددی بنا بر نوع استفاده تولید می شود، به عنوان مثال : کفشی که روزمره استفاده میکنیم ، مجلسی ، ورزشی و یا کفش های خاص مانند طبی و دیابتیک و … میتوان نام برد. باید در انتخاب کفش اولین سوالی که باید از خودمان بپرسیم این است که برای چه استفاده ای میخواهیم کفش تهیه بکنیم؟ اول باید نوع کفش را حتما بدانیم که چه نوع کفشی میخواهیم. اگر کفشی که تهیه می کنیم متناسب با نوع استفاده و شرایط استفاده نباشد هم باعث از بین رفتن زود هنگام آن می شود و هم باعث خستگی و صدمه دیدن از ناحیه پا و … می شود.

به مدیریت : اسماعیل محمدزاده

شماره های تماس :
۰۹۱۴۱۰۶۳۶۶۷
۰۹۳۹۸۶۴۵۴۰۸
۰۴۱۳۶۵۸۶۸۵۷

لینک سفارش?

 

 

تولیدی و پخش کفش رابین , تولیدی و پخش کفش در تبریز , کفش رابین , بهترین تولیدی کفش , شرکت تولید صنعتی کفش رابین  , کفش مردانه , کفش اسپرت , کفش مجلسی , کفش چرمی , کفش زنانه ,