Address & Contact

Our Address

خراسان رضوی ، کاشمر ، نبش خیابان 15 خرداد 6

Telephone

پکیج گرمایشی کم مصرف بدون رسوب خزایار

تولید کننده انواع پکیچ و بویلرهای گرمایشی کم مصرف خزایار

پکیج زمینی خزایار یکی از پرکاربرد ترین و به صرفه ترین سیستم گرمایشی است که امروزه برای تأمین آب گرم مصرفی در فصل تابستان و گرم کردن هوای محیط علاوهبر تأمین آب گرم مصرفی در فصل سرد زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. درگذشتهاغلب از موتورخانه برای تأمین آب گرم و گرمایش ساختمان استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی پکیج های زمینی جایگزین آن ها شده است.

 

منبع تأمین انرژی در پکیج های زمینی برق، گاز یا گازوئیل است به عبارتی این پکیج ها در سه مدل پکیج زمینی سه‌گانه سوز، دوگانه‌سوز و برقی تولید و به بازار عرضه می شود. امروزه اکثر مناطق کشور به گاز دسترسی دارند اما در فصول سرد سال به دلیل حجم بالای استفاده امکان قطعی گاز وجود دارد لذا با استفاده از پکیج های زمینی در صورت قطعی گاز از گازوئیل و در مدل های سه گانه سوز آن علاوه بر گازوئیل از برق نیز می توانید استفاده کنید.

بعضی از مناطق کشور به ویژه مناطق ویلایی دسترسی به گاز نداشته یا به صورت دائم دسترسی ندارند که در این صورت استفاده از پکیج های زمینی بهترین گزینه برای تأمین گرمایش ساختمان است.

تفاوت پکیج دیواری و زمینی

پکیج زمینی نسبت به موتورخانه فضای بسیار کمی را اشغال می کند و با توجه به راندمان بالای حرارتی باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود. منبع سوخت در این پکیج ها بسیار متفاوت است به این صورت که پکیج زمینی با گاز و گازوئیل و برق کار می کند که این ویژگی باعث شده است شما با اطمینان خاطر کامل بتوانید از این پکیج ها برای گرمایش محیط خود استفاده نمایید.
فرایند گرم کردن آب در این پکیج ها به وسیله مبدل صفحه ای و یا در منبع کویلی پکیج انجام می شود که استفاده از منبع میزان نوسانات آب را به حد قابل توجهی کاهش می دهد علاوه بر روش قبل،فرایند گرم کردن آب در این پکیج ها به وسیله مبدل صفحه ای نیز انجام می شود.
یکی از مهمترین ایرادات پکیج های دیواری که مبدل صفحه ای دارند، در زمان استفاده از آبگرم مصرفی (بهداشتی) می باشد که پس از باز شدن شیر آب، سیستم گرمایشی به طور کامل قطع می شود. سیستم استفاده شده در داخل پکیج های زمینی این عیب را نداشته و به طور هم‌زمان آب گرم مورد نیاز برای مصرف و تولید هوای گرم را تأمین می کند زیرا مبدل صفحه ای در داخل این پکیج ها شیر سه طرفه برقی که باعث قطعی آب می شود را ندارند.

مزیت های استفاده از پکیج زمینی خزایار

۱-سیستم گرمایشی مستقل برای هر واحد مسکونی یا اداری
۲دارای منبع سوخت متنوع
۳-سازگاری بسیار بالا با محیط و راندمان حرارتی بسیار بالا
۳-تولید در ابعاد و ظرفیت های حرارتی مختلف
۴-مصرف سوخت بسیار پایین
۵-نصب و تعمیر بسیار آسان
۶-عدم نیاز به لوله کشی اضافی و انتقال آن به موتورخانه
۷-مجهز به منبع برای تولید آب گرم و تأمین دائمی آب گرم
۸-دارای کلید دوحالته برای تغییر کارکرد در فصول گرم و سرد سال
۹-قابلیت اتصال به سیستم گرمایش استخر و جکوزی                                      

مدیریت : گروه فنی مهندسی خزایار

تحت لیسانس تجربیات علمی و تخصصی تئوریکی تکنولوژی تاسیسات  شرکت آتش افروز ثبت 970