Address & Contact

Our Address

تبریز،جاده آذرشهر، جنب تراکتورسازی تبریزی

تولید اجاق گاز پروفیلی شیردار

⚡️ اجاق گاز پروفیلی یکی از اجاق گاز های پرکاربرد و پرفروش در بازار است. . این اجاق گاز ها در اندازه ها و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

⚡️ اجاق گاز پروفیل یکی از زیر مجموعه های اجاق گاز های پلوپز است. اجاق گاز های پلوپز در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. این اجاق گاز ها در مدل های مختلفی ساخته شده و برای نیاز های گوناگون کاربرد دارند. برخی از مدل های اجاق گاز پلوپز به صورت ورقی فلزی، برخی به صورت لعابی و برخی دیگر به صورت پروفیل تولید می شوند.

🔴 اجاق گاز های پلوپز نیز خود به سه دسته کلی تقسیم می شوند.:

🔹 اجاق گاز پلوپز کوچک
🔹 اجاق گاز پلوپز متوسط
🔹 اجاق گاز پلوپز بزرگ و یا صنعتی

🔰 کیفیت و ویژگی های اجاق گاز پروفیل

اجاق گاز پروفیل در رنگ های کوره ای، نقره کوب یا چکشی و یا رنگ ضد حرارت تولید می شوند.

⚜️ برخی دیگر از ویژگی های اجاق گاز پروفیل به این شرح است:

🔸 تعداد شعله ها: تک شعله، دو شعله، سه شعله و چهار شعله
🔸 مدل شعله ها: ساده و مشعل کوره ای
🔸 شیر کنترل: ساده و صنعتی
🔸 رنگ: کوره ای، ساده، الکتروستاتیک

🔸 ابعاد اجاق گاز پروفیل نیز از کوچکترین نمونه آن یعنی 18*18 شروع شده و تا سایز95*95 سانتیمتر نیز میرسد.

✳️ کاربرد و کیفیت این محصول:

اجاق گاز پروفیلی در مجموع قوطی های فلزی پروفیل کیفیت و استحکام بالایی دارند از قوطی های پروفیلی حتی در بعضی از مصارف ساختمانی به عنوان ستون نیز استفاده می شود این خود نشان کیفیت و استحکام بالای این محصول میباشد.

🌀 آشنایی با ویژگی های اجاق گاز پروفیلی:

🔻 این محصول دارای رنگ های مختلفی همچون کوره ای، چکشی، نقره کوب و انواع ضد حرارت می باشد که در بازار به صورت عمده و تکی به فروش می رسد.

🔻 دیگر ویژگی این محصول تعداد شعله های آن است که در طرح هایی همچون تک شعله، دو شعله، سه شعله و چهار شعله تولید می گردد، توجه داشته باشید قیمت این محصول با توجه به در نظر گرفتن تعداد شعله ها مشخص می گردد.

🔻 مدل شعله های اجاق گاز پروفیلی در طرح هایی همچون ساده و مشعل کوره ای تهیه می گردد که هر کدام با توجه به نوع خود از حرارت ویژه ای برخوردار است.

🔻 این محصول دارای شیر کنترل ساده و صنعتی است.

🔻 میزان درجه حرارت این محصول دیگر ویژگی منحصر به فرد اجاق گاز پلوپز است که در برابر اجاق گاز های سرامیکی و استیل قابل قیاس نیست.

🔻 قیمت این محصول با توجه به رنگ، اندازه، تعداد شعله ها، جنس و کیفیت مشخص می شود که خرید از این سایت می تواند خریدی به صرفه و رضایتمند را به دنبال داشته باشد.

به مدیریت : معراج شیردار

 

 

 

تولید اجاق گاز پروفیلی شیردار در آذرشهر تبریز , تولید اجاق گاز پروفیلی در تبریز , گاز پروفیلی تبریز , تولید اجاق گاز پروفیل , تولید اجاق گاز در آذرشهر تبریز , اجاق گاز پلوپز در تبریز  ,