نماینده گچ پلیمری کلینیک ساختمانی اصفهانی در محمودآباد مازندران

کلینیک ساختمانی اصفهانی ( تخت جمشید)

شماره تماس

09111144606

09116694606

شماره واتساپ

09111144606

 

🔸 تولید سنگ مصنوعی (سنگ پله و زیر پله، نرده، باغچه، حیاط، سنگ پلاک ۴۰ سانتی و ۵سانتی ، ابزار دور پنجره، موزائیک، ستون ، پاستون پ سرستون، نرده صراحی، بتن اکسپوز، جدول، ابزار سیمانی آماده)

🔹 تولید دیوارپوش پلیمری

🔸 تولید و اجرای شومینه و روشوئی

🔹 اجرای طرح های پیش ساخته روی سقف ( ابزار آماده تابلو)

🔸 ساخت و اجرای باربیکیو

🔹 ساخت میز و صندلی و ابزار سیمانی و نمای ساختمان

🔸 فروش سنگ تزئینی

🔹 نمایندگی گچ پلیمری و گچ سریر

🔸 فروش چسب پودری ، سنگ کاشی و ترمیم کننده بندکشی کاشی و سرامیک، سنگ و موزائیک

🔹 اجرای گچ کاری بدون جوشکاری همراه با طرح های مختلف

🔰 سنگ پلیمری که سنگ مهندسی، سمنت پلاست و یا سیمان پلیمری نامیده می شود نوعی سنگ مصنوعی است که با استفاده از مواد نانو و ترکیبات پلیمری ساخته می شود.

🔰 افزودن مواد نانو به سنگ های طبیعی و ایجاد فرایند پلیمریزاسیون منجر به تغییر ساختار سیمان و سایر مواد معدنی شده و در اثر کریستاله شدن سیمان، شبکه ای بلورین حاصل می گردد که از ویژگی هایی نظیر آب گریزی، پیوستگی سطحی، مقاومت فشاری بالا و استحکام برخوردار است.

🔰این نوع سنگ جز مصالح نوین ساختمانی است و بر پایه استفاده از بتن سیمانی ساخته می شود. ساختار پلیمری و مواد افزودنی در این سنگ ها باعث چسبندگی بین اجزا می شود و مقاومت این نوع مصالح را بالا می برد.

 

سنگ مصنوعی
🔻 کاربرد سنگ های پلیمری

⚡️ نمای بیرونی ساختمان
⚡️ سنگ تزئینی دیوار
⚡️ دکوراسیون داخلی
⚡️ نمای حیاط
⚡️ سنگ دیوار
⚡️ کفپوش و …

💠 ویژگی ها و مزایای سنگ پلیمری
🔸 وزن سبک

وزن این سنگ در مقایسه با سنگ های مصنوعی بسیار سبک تر است، از این رو حمل و نقل و استفاده از آن بسیار سریع و آسان می باشد.

🔸 عایق صوتی و حرارتی

استفاده از مواد و ترکیبات خاص در تولید این مصالح آن را به عایقی مقاوم تبدیل نموده که از انتقال صدا و حرارت جلوگیری نموده و به میزان قابل توجه از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.

🔸 عدم وجود تیرگی در سطح سنگ

سنگ پلیمری تراکم مولکولی بالایی دارد و به دلیل عدم وجود حفره های پیوسته و ناپیوسته در بافت سنگ, آب و گرد و غبار در آن نفوذ نمی کند و سیاهی در بافت سنگ نمایان نمی شود.علاوه بر آن بافت این نوع سنگ به نحوی است که در برابر تابش اشعه خورشید و بارش باران های اسیدی بسیار مقاوم می باشد.

🔸 دوام، طول عمر و چسبندگی بالا

به دلیل استفاده از تکنولوژی نوین و فرمولاسیون خاص در تولید سنگ پلیمری، مقاومت و استحکام آن بسیار بالاست و قابلیت چسبندگی به سطح مورد نظر را دارا می باشد. این نوع سنگ پس از نصب از سطح ساختمان جدا نشده و امکان سقوط و ریزش آن وجود ندارد.

🔸 عدم نیاز به برشکاری

سنگ های پلیمری در ابعاد و سایزهای مختلف قالب گیری و تولید می شوند و به همین دلیل نیازی به برش کاری ندارند.

🔸 تنوع طرح و رنگ بسیار

این نوع سنگ در طیف وسیعی از طرح و رنگ تولید میشود و بر اساس نوع کاربرد در مکان مورد نظر می توان فرمولاسیون مواد ترکیبی آن را تغییر داد و سنگ ها را در قالب های متنوع تولید نمود.

🔸 قابلیت استفاده در مکان های مختلف

سنگ پلیمری قابلیت استفاده در فضای داخلی و بیرونی ساختمان را دارد و می توان از آن به عنوان دیوارپوش و کفپوش در دکوراسیون داخلی و یا به عنوان سنگ نما در نماکاری ساختمان استفاده کرد.

🔸 قیمت پایین تر در مقایسه با سنگ های طبیعی

قیمت سنگ های طبیعی در بازار بسیار گران است. اما سنگ های پلیمری قیمت پایین تری دارند و در عین حال زیبایی و طرح و رنگ آن ها مانند سنگ های طبیعی است.

🔸 مقاومت در برابر تغییرات جوی

نفوذ آب در بافت سنگ های طبیعی منجر به یخ زدن آن ها در فصول سرما می شود، از این رو در اثر انقباض و انبساط صورت گرفته سنگ ترک خورده و می شکند.اما سنگ های پلیمری به دلیل فرمولاسیون خاص خود در برابر گرمایش، سرمایش، تغییرات جوی و نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارند.

⚜️ دیوارپوش پلیمری چیست؟

دیوارپوش پلیمری که با نام دیوارپوش فایبرگلاس هم شناخته شده­ است، نوع جدیدی از انواع دیوارپوش دوستدار محیط­زیست است. این نوع دیوارپوش ساختاری پارچه­ ای دارد و از یک نوع پارچه تاری پودی محکم و مقاوم از الیاف شیشه (فایبرگلاس) توسط ماشین آلات مخصوص نساجی تولید می گردد. الیاف شیشه (فایبرگلاس) در واقع ازمواد طبیعی و غیر سمی همچون سیلیس، دولومیت، کوارتز و کربنات ساخته می شود که این الیاف علاوه بر استحکام و دوام بالا، در برابر حرارت، مواد شیمیایی و آب از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

✳️ مزایای دیوارپوش پلیمری

🔸 دوام و استحکام بالا: دیوارپوش پلیمری به دلیل ساختار خود مقاومت بالایی دارد؛ و گزینه­ ای بسیار مناسب برای پوشش دیوار است. این پوشش دیوار را در برابر ضربه محافظت می ­کند.

🔸 دوستدار محیط زیست: دیوارپوش فایبرگلاس دوستدار محیط زیست است و از کوارتز طبیعی، جوش شیرین (SODA) ، دولومیت (DOLOMITE) ساخته شده است، لازم به ذکر است در ساخت این محصول از پی وی سی و مواد سمی و فلزات سنگین ساخته شده از بنزین و تولوئن استفاده نگردیده است .

🔸 بهترین پوشش برای دیوارهای سازه خشک (DRY WALL ) : این محصول پوششی مناسب و یکپارچه در سطح دیوار (محل درزها و ترک ها) ایجاد نموده و ناهماهنگی و پستی و بلندی های احتمالی دیوار را به بهترین نحو پوشش می دهد، برای رنگ آمیزی های بعدی هم نیازبه زیرسازی ندارد.

🔸 مقاومت کششی بالا و تقویت دیوارها: به دلیل ساختار مقاوم و محکمی که دارد بهترین گزینه برای تقویت سطح دیوار است، از ضربه خوردن به دیوار جلوگیری می کند و ضربه را دفع می کند.

🔸غیرقابل اشتعال: عایق مناسب برای جلوگیری از شعله ور شدن و انتقال حریق دارد، دیوارپوش فایبرگلاس بافته شده از فایبرگلاس دارای کلاس A در استاندارد عایق آتش است.

🔸 قابل شستشو بودن: این دیوارپوش مقاوم در برابر اسید و قلیا بوده است، به سادگی شسته شده و شکل ظاهری و بافت پارچه تغییر نمی کند.

🔸 آکوستیک بودن: بدلیل بافت های موجود در ساخت این محصول، قابل استفاده در سیستم­ های جذب صدا است.
ضد قارچ، کپک و بید زدگی و ضد رطوبت: دیوارپوش فایبرگلاس با جریان هوای قوی در ساختار خود پس از نصب، بدون تغییر رنگ، بید زدگی و کپک زدگی و عدم امکان تخم گذاری حشرات در بافت آن پایدار می ماند، پس مناسب ترین گزینه برای فضاهای مرطوب است.

🔸 سازگاری با انواع رنگ ها و قابلیت رنگ آمیزی بسیار زیاد: این دیوارپوش به دلیل بافت خاص خود بارها قابل رنگ آمیزی است و در دفعات بعدی رنگ آمیزی نیز رنگ را به خوبی به خود جذب می کند، همچنین با انواع رنگ های آکریلیک، روغنی و رنگ پلاستیک سازگاری داشته اما به دلیل خاصیت غیرقابل اشتعال بودن آن توصیه می شود برای آن از رنگ های پایه آب استفاده گردد.

🌀 گچ پلیمری

گچ‌های پلیمری طی عملیات‌های میکرو یونیزه شدن پخت و سرند کردن و اضافه کردن مواد افزودنی همچون پرلیت، مواد سلولزی آهک هیدراته، مواد پلیمری، اسید سیتریک، اسید تارتاریک، هوستاپور و غیره معایب گچ سنتی را از بین برده و ویژگی‌های جدیدی به گچ افزوده است که مهم ترین آن‌ها عبارت است از:

⚡️ چسبندگی بسیار زیاد
⚡️ دیر گیر بودن و ایجاد پرت حداقل
⚡️ مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و قابل شست‌وشو بودن
⚡️ چگالی کمتر و حجم بیشتر
⚡️ مقاومت در برابر حرارت و حریق
⚡️ قابلیت اجرا بصورت پاششی
⚡️ عدم ترک خوردگی
⚡️ اجرای تک مرحله‌ای بدون نیاز به گچ و خاک

🔻 این ویژگیها سبب شده تا در برخی موارد گچ‌های پلیمری جای سیمان سفید را بگیرند و مقرون به صرفه باشند گچ‌های پلیمری نسبت به گچ‌های سنتی از قیمتی (از نظر وزنی) در حدود ۴ برابر برخوردار می‌باشند. اجرای گچ‌های پلیمری چه به صورت دستی و چه به صورت پاششی به علت دیر گیر بودن سرعت گچ کاری را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد که این میزان در حالت پاششی به ۵ برابر سریعتر از گچ کاری سنتی می‌رسد.

به مدیریت : علی اصفهانی

شومینه

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

پیش ساخته روی سقف

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

ابزار آماده

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

گچکاری بدون جوشکاری

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

دیوار پوش پلیمری

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

سنگ تزئینی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

روشویی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

سنگ مصنوعی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

میز و صندلی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

باربیکیو

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

ابزار سیمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید اجرا و فروش سنگ مصنوعی و دیوارپوش پلیمری اصفهانی در محمودآباد مازندران  , نماینده گچ پلیمری کلینیک ساختمانی اصفهانی در محمودآباد مازندران , کلینیک ساختمانی اصفهانی , کلینیک ساختمانی اصفهانی در محمودآباد مازندران , دیوارپوش پلیمری در محمودآباد مازندران , سنگ مصنوعی در محمودآباد مازندران  , فروش سنگ مصنوعی و دیوارپوش پلیمری , تولید سنگ مصنوعی در محمودآباد , , نماینده گچ پلیمری در محمودآباد مازندران , گچ پلیمری در محمودآباد مازندران  ,