Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان شهید رجایی،میدان بهشت،خیابان 18 متری تختی،کوچه 16

Telephone

سماورهای ذغالی و گازی پارسیان

✨تولید انواع سماورهای ذغالی و گازی با کیفیت مناسب
?سماور ذغالی

❇️سماور ذغالی از دیرباز در خانه های ایرانی ها ساکن شده است و هرچه جلوتر می رویم، جلوه ای اصیل تر از فرهنگ ایرانی را به نمایش می گذارد. فرقی هم نمی کند که از سماور ذغالی استفاده شود یا به عنوان یک سماور تزیینی به ویترین خانه ها رنگ و لعاب دهد.

❇️سماور ذغالی انواعی دارد که برخی از آنها عبارت اند از: سماور ذغالی برنجی، سماور ذغالی مسی، سماور ذغالی استیل

☕️ سماور ذغالی برنجی : مفید بودن فلز برنجی که در ساخت این سماور بکار رفته و همچنین رنگ زیبای فلز برنج سبب محبوبیت خاص آن در بین سایر انواع آن گردیده است.

☕️فلز برنج حرارت یکنواختی را در کلیه سطوح سماور ایجاد کرده و آبی که در این نوع از سماورها جوشیده باشد بهترین آب برای آشامیدن است.ترکیبات فلز برنج که آلیاژی از روی، مس و مقداری ترکیبات دیگر ساخته شده است، سبب گردیده که این فلز خواص طبی مس و روی را داشته باشد.

☕️سماور ذغالی مسی: این نوع سماور با توجه به ماهیت قدیمی و سنتی که دارد، همچنین خواص طبی فلز مس به کار رفته در آن و رنگ سرخ آن، علاقه مندان خاص خود را دارد.

☕️سماور ذغالی استیل: فلز استیل به کار رفته در این نوع سماور، زیبایی فلز برنج و مس را ندارد لیکن کاربرد فراوان آن به سبب ضد زنگ بودن آن است که آن نیز به درجه خلوص آن بستگی دارد.

?خواص سماور ذغالی

?در ساخت سماور ذغالی از آلیاژ برنج استفاده می شود. که خواص سماور زغالی را دو چندان می کند. در نتیجه آب جوش آمده در آن فواید زیادی دارد. خواص سماور ذغالی عبارتند از:

?خاصیت ضد میکروبی

?از بین بردن بیماری های پوستی و گوارشی

?خاصیت ضد باکتریایی

?بهبود عملکرد مغز و فرماندهی درست سلول های مغز

?نکات مهم در انتخاب و خرید سماور ذغالی

?نوع استفاده ای است که قرار است از این دستگاه صورت گیرد برای تزئین است یا برای جوشاندن آب

?توجه به جنس و آلیاژ به کار رفته در ساخت سماور

?میزان حجم و گنجایش آن

?قیمت سماور و…

?سماور گازی

?پر کاربرد ترین نوع سماور که با وجود گذر زمان و روی کار آمدن نمونه های جدیدتر، استفاده از آن هیچ وقت متوقف نشد. این نوع سماور در مقایسه با سایر سماور ها کمتر آسیب می بیند و در ساخت این سماور از لوله هایی جهت انتقال انرژی حرارتی گاز استفاده شده است.

به مدیریت:حسین ترک پیچلو

 

 

 

 

سماور , تولید انواع سماور در تهران , سماور ذغالی , سماور گازی , قیمت انواع سماور در تهران , کاربرد سماور ذغالی , خواص سماور ذغالی , تولید سماور ذغالی و گازی در تهران , تولدی سماور پارسیان عبدالملکی در تهران , سماور زغالی برنجی , سماور زغالی مسی , سماور زغالی استیل ,