تولید انواع صنایع بتنی و سنگی مجید

✨تولید انواع سنگ مصنوعی 
✨آلاچیق 
✨مبلمان شهری 
✨تندیس حیوانات 
✨آبنما 
✨باربیکیو
✨گلدان بتنی و سنگی 

💥ارسال به سراسر کشور 
💥پرداخت به صورت نقد و اقساط
💥پاسخگویی 24 ساعته

✳️گلدان سنگی 

💠گلدان های سنگ مجید در سبک ها، طرح ها و اندازه های متنوع با انواع سنگ های تراورتن، مرمریت و مرمر توسط دستان هنرمند سنگ تراشان حرفه ای تولید و عرضه (دست ساز) میشوند. گلدان سنگی ابتدا توسط ماشین های برش، در ابعاد قالب گلدان برش داده شده سپس توسط دستان هنرمند سنگ کاران به این گلدانهای زیبای طبیعی تبدیل میشوند.

💠گلدان ها میتوانند از جنس های پلاستیکی، سفالی، شیشه ای و سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی باشند. گلدان های سنگی طبیعی (Stone Flower Pot) یکی از شیک ترین و محبوبترین آنهاست. چرا که ذات گل طبیعی است و قرار دادن آن در یک کالبد سنگی طبیعی بسیار مناسب تر و زیباتر خواهد بود.

✳️گلدان بتنی 

🔺گلدان های بتنی تا چند دهه عمر می‌کنندو در سبک و طراحی‌های کلاسیک عرضه می‌شوند.

🔺در مقابل تغییران آب و هوا مقاوم بوده و از ریشه گیاه محافظت می‌کنند. با توجه به خنثی بودن رنگ بتن، می‌توانند در هر سبک طراحی داخلی و خارجی ،از محصولات بتنی نظیر گلدانها و سایر موارد از آن استفاده شود. این گلدان‌های کلاسیک و زیبا در هر شکل و سایز دل‌خواهی قابل ساخته شدن هستند. همچنین از گلدان های بتنی می‌توان در ساخت فلاورباکس‌ها نیز استفاده کرد. از دیگر مزایای گلدان بتنی می‌توان به این مورد اشاره کرد که قابلیت رنگ شدن دارند که موجب شده با تولید گلدان بتنی فانتزی همراه با نقوش جذاب ، با هر رنگ دکوراسیون منزل می‌توانند خود را سازگار نمایند.

🔺گلدان های بتنی مقاوم بوده و موجب صرفه جویی در هزینه نیز می‌گردند.

✳️باربیکیو سنگی 

🔰از دیگر انواع باربیکیو می توان به باربیکیو سنگی اشاره کرد . شاید تا به حال نام این نوع باربیکیو ها نشیده باشید، باربیکیو های گابیونی مدلی از از باربیکیو های سنگی هستند . گابیون ها نوعی سبد های توری هستند که که درون آن ها پر از مصالح سنگی است ،باربیکیو های سنگی ظاهر بسیار متفاوت تر ی را برای حیاط منزل شما ایجاد می کنند و جلوه بسیار زیبایی دارند.

✳️باربیکیو آجری 

🔸🔹 ساخت آن نسبت به نمونه های دیگر هزینه کم تری دارد.

🔸🔹 ساخت کباب پز آجری آسان بوده و با یک آموزش صحیح می توان نسبت به ساخت آن اقدام کرد.

🔸🔹 امکان ساخت آن ها در اشکال مختلف وجود دارد. برای مثال می توان آن ها را به شکل مسقف یا روباز ساخت.

🔸🔹اگر به دنبال طعم دودی مواد غذایی هستید، باربیکیو آجری می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد.

🔸🔹 باربیکیو آجری، در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

✳️آلاچیق 

🔻آلاچیق در طراحی محوطه ویلا یکی از مهمترین المان هایی است که باعث افزودن جذابیت و کارایی در یک محوطه بیرونی می شود.

🔻لذت بردن از فضای طبیعی و هوای آزاد اصلی ترین هدف محوطه سازی ویلا می باشد. در این راستا نیاز به ساختارهای نیمه محصور در فضای باغ یا باغچه ویلا وجود دارد که در عین محفوظ بودن در برابر بارندگی یا تابش آفتاب شدید، امکان حضور در طبیعت و بهره بردن از مناظر دلپذیر پیرامونی را نیز فراهم آورند. از این رو ساخت آلاچیق در لندسکیپ ویلا جایگاه ویژه ای یافته است.

🔻آلاچیق در محوطه سازی علاوه بر جنبه های عملکردی، دارای جنبه های زیبایی شناسانه نیز می باشد که تنوع فضایی بصری در فضای باز ایجاد می کند.

✳️آلاچیق سنگی 

🔸🔹در واقع پر تنوع ترین آلاچیق ها آلاچیق های سنگی هستند .

🔸🔹دوام و ماندگاری بالا و همینطور زیبایی آن میتواند تا مدتهای زیادی در ذهن بینندگان آن بماند .

🔸🔹آلاچیق سنگی به آلاچیقی گفته میشود که جز سقف آن بقیه اعضاء آن از سنگهای طبیعی و یا ساختمانی تشکیل میشود.

🔸🔹طرح آنها کاملآ اروپایی میباشد و تا حدود چهل سال پیش بیشتر برای مشاهیر استفاده میشده است.

🔸🔹اصولآ آلاچیق های سیمانی هم به دلیل استفاده از مصالح ساختمانی جزو این دسته قرار میگیرند .

🔸🔹آلاچیق های ترکیبی هم میتواند جزو همین دسته قرار گیرند یعنی قسمتی از آن مثل کفه و مقداری یا کامل ستونها از سنگ ، سازه اصلی از فلز و قسمت داخلی سقف از چوب یا متریال همگون با آن که حس طبیعت را بتواند القا کند.

✳️آبنما 

⭐️آبنما در واقع سازه و محصولی است که آب را در ارتفاع مشخصی پمپ می کند و اثر آبشار مانندی را ایجاد می کند. آبنماها اغلب به عنوان یک نقطه کانونی در هر مکانی مشخص می شوند و زیبایی و اثر بخشی بسیاری به همراه دارند.

⭐️آبنماها اغلب جنبه تزیینی داشته و فضای اطراف را تاحد قابل توجهی بهبود می بخشند. یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین انواع آبنماها، آبنما فایبرگلاس است که در سال های گذشته از محبوبیت و استقبال بالایی در میان کاربران برخوردار شده است.

⭐️آبنما، یکی از مهمترین المان هایی است که امروزه در تزئین خانه های مسکونی، هتل ها، سفره خانه ها‌، مکان های عمومی، پاساژ ها و … استفاده می شود. کاربرد آبنما تنها به زیباسازی و جذابیت بخشیدن به محوطه خاتمه نمی یاید، بلکه آب نما ها تاثیر به خصوصی در خنکی هوای اطراف دارند.

⭐️آب از زمان های گذشته به عنوان یک ماده ی نشاط بخش در طراحی مکان های مختلف به صورت حوض و… استفاده می شد که امروزه با روی کار آمدن انواع آبنما های جذاب، جای خود را به این سازه ها داده اند.

به مدیریت:مجید اسلامی

شماره های تماس:
09198264845
09355363548

آدرس شعبه اول : اسالم ،روبروی کلانتری ۱۳ 

آدرس شعبه دوم : پره سر ،روبه روی تالار مهستان 

باربیکیو

 

محوطه سازی و گلدان

 

ویلا سازی مجید

 

آلاچیق

 

مبلمان شهری

 

طراح و اجرای آلاچیق و باربیکیو

 

مبلمان شهری

 

 

 

تولید انواع صنایع بتنی مجید در تالش گیلان , تولید انواع صنایع سنگی مجید در تالش گیلان , صنایع بتنی مجید در تالش , صنایع سنگی مجید در تالش , تولید انواع سنگ مصنوعی در تالش , تولید آلاچیق در تالش , تولید مبلمان شهری در تالش , تولید تندیس حیوانات در تالش , تولید آبنما در تالش , تولید باربیکیو در تالش , تولید گلدان بتنی و سنگی در تالش , قیمت صنایع بتنی , قیمت باربکیو در تالش , هزینه ساخت آلاچیق در تالش , صنایع دستی , صنایع سنگی , صنایع بتونی , رضوانشهر , صنایع بتنی سنگی مجید , مجید اسلامی , گلدان سنگی, گل , ویلا شمال , ویلا , آبنما , محوطه سازی, گیسوم , تالش , آستارا , تهران , حوض , حوضچه , حوض آبی , باربیکیو , جدول , تندیس , تندیس حیوانات , آلاچیق , مبلمان شهری , باغچه , ساختمان سازی , مجسمه , سنگ , کاشیکاری ,