مبدل حرارتی قائم

✨تولید و عرضه ی مبدل حرارتی استخری تمام استیل و مسی

✨تولید منبع دوجداره

✨تولید مخزن کوئل دار افقی (خوابیده)

✨تولید مخزن کوئل دار عمودی (ایستاده)

✨تولید دستگاه های سختی گیر نیمه اتوماتیک

✨تولید آبگرمکن های کارواش

✨فیلتر شنی

✨انبساط باز

❇️مورد استفاده در اجرای استخر، دستگاه تزریق پلاستیک، دایکاست، سنگ شکن، تاسیسات ساختمانی، ماشین آلات راه سازی، دستگاه پرس و …

⚡️مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خرید کنید⚡️
⚡️زیر قیمت بازار⚡️
⚡️۱۰۰%تضمینی⚡️
⚡️ارسال به تمام نقاط کشور⚡️

?مبدل حرارتی چیست:

?مبدل حرارتی (Heat Exchanger) یکی از پرکاربردترین تجهیزات مکانیکی موتورخانه می باشد که برای تبادل حرارت بین دو یا چند سیال استفاده می شود. معمولا در این شرایط سیالات دارای دمایی متفاوت نسبت به یکدیگر هستند. در مبدل ها می تواند هر دو سیال مایع باشد یا مایع با سیال دیگری تبادل دمایی داشته باشد. برای مثال در سیستم های چیلر از دو مبدل حرارتی بصورت همزمان استفاده می شود که یکی برای کاهش دمای گاز مبرد بکار می رود و کندانسور نام دارد و دیگری برای کاهش دمای آب در گردش در فن کویل ها مورد استفاده قرار می گیرد که اواپراتور نام دارد.

?در مبدل های حرارتی هم می توان بین دو سیال، جداره ای وجود داشته باشد و هم می تواند همانند تبادل حرارت آب در برج های خنک کننده با هوای محیط بصورت مستقیم در تماس باشد. مبدل های حرارتی مورد استفاده در موتورخانه ها، سیستم های برودتی، تهویه مطبوع، گرمایشی و صنایع غذایی و غیره عمدتا در مدل های پوسته و لوله، صفحه ای و دو لوله ای و هواخنک طراحی و ساخته می شوند.

?این مبدل ها معمولا دارای دو ورودی و دو خروجی می باشند که می توانند با توجه به دبی ورودی و خروجی هم سایز و یا متناسب با دبی ورودی و خروجی هر سیال، دارای سایزهای متفاوتی باشند.

?کاربرد مبدل های حرارتی

مبدل های حرارتی در زمینه های مختلف دارای کاربردهای فراوانی هستند که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

?تولید برق در نیروگاه ها
?صنایع غذایی و کارخانه های تولید نوشیدنی
?پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی ها
?صنایع داروسازی و پزشکی
?تاسیسات گرمایشی، تهویه مطبوع و سردخانه
?استخرهای شنا، سونا و جکوزی

به مدیریت:قاسم داورزنی

مبدل مسی

 

کوئل

 

تانکر هوایی 20 هزار لیتری

 

 

 

 

مبدل حرارتی , انواع مبدل حرارتی , مبدل حرارتی استیل , مبدل حرارتی مسی , مجموعه قائم مبدل در گلستان , کاربرد انواع  مبدل , تولید انواع مبدل حرارتی در گلستان , تولید منبع دوجداره , تولید مخزن کوئل دار افقی , تولید مخزن کوئل دار عمودی , تولید آبگرمکن های کارواش در گلستان ,