Address & Contact

Our Address

قزوین ،اقبالیه خیابان میرزا کوچک خان سپیده ی ۲۹

Telephone

تولید انواع مبل حسینی

💠فروش انواع مبل حسینی 

🔹🔸خوب بودن یا نبودن یک مبل به کاربرد مبل برای افراد مختلف ، سبک دکوراسیون منزل و … وابسته است .ویژگی هایی که برای یک مبل استیل نکته مثبتی محسوب می شود ممکن است در مبل های راحتی کاربرد نداشته باشد به همین منظور قبل از انتخاب مبلمان باید با ویژگی های مبل خوب بر حسب نیازمان آشنا شویم تا بهترین انتخاب را انجام بدهیم.

💠ویژگی های مبل خوب
💠 انتخاب مبل متناسب با سبک خانه

🔹🔸هدف شما از خرید یک مبل چیست؟ مشخصات یک مبل خوب چیست ؟ مبل را برای کدام قسمت خانه انتخاب کرده اید؟ یکی از مهم ترین فاکتورهای ویژگی مبل خوب کاربری آن است . مبل انتخابی شما باید برحسب نوع نیاز شما و سبک خانه تان انتخاب شود. برای مثال استفاده از مبلمان راحتی در اتاق پذیرایی انتخاب مناسبی نخواهد بود ، در قسمت تی وی روم (Tv Room) یا اتاق نشیمن که مدت زمان استراحت بیشتری را در آن می گذرانید باید از انواع مبل های راحتی مانند چستر، ال و…استفاده کنید، زیرا مبل های استیل و سلطنتی مناسب استفاده و نشستن های طولانی مدت نیستند.

💠استحکام و ارگونومی از ویژگی های مبل خوب

🔹🔸مبل خوب چه مشخصاتی دارد؟ استحکام اسکلت مبلمان یکی از خصوصیات مبل خوب است، متریال استفاده شده در بدنه مبلمان باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد زیرا بخش های دیگر مبل، مانند پارچه یا فوم را در صورت نیاز می توان به راحتی تعویض کرد اما اسکلت و بدنه مبلمان را نمیشود. اما مسئله مهم این است که چگونه مبل خوب را بشناسیم؟

🔹🔸پایه های مبلمان باید با پیج یا اهرمی دیگه به مبل متصل شده باشد و صرفا با چسب نچسبیده باشد.
طراحی و ارگونومی مبلمان باید به گونه ای باشد که بدن شخص در راحت ترین حالت خود قرار بگیرد و آسیبی به ستون فقرات آن نرسد.

🔹🔸از طرفی وزن مبلمان باید به گونه ای باشد که در صورت نیاز بتوان آن را جا به جا کرد.
پشتی و عمق مبلمان ها باید متناسب با یکدیگر باشند تا در صورت استفاده به درستی بتوانند فرم بدن را پشتیبانی کنند.

🔹🔸عمق کف مبلمان انتخابی باید برحسب متوسط قد افراد خانواده باشد تا پاها به درستی بر روی زمین قرار بگیرند.
انتخاب رنگ پارچه مبلمان

💠انتخاب رنگ پارچه مبلمان

🔹🔸یکی از مهمترین ویژگی های مبل خوب رنگ آن است . پس مهم است که در هنگام خرید مبل به این ویژگی ها دقت کنید.

🔹🔸برای انتخاب رنگ مناسب باید به مواردی چون رنگ چوب، بدنه، نوع و رنگ کفپوش ها، سبک و استایل خانه و…توجه کرد.

🔹🔸برای مبل های راحتی بهتر است از رنگ های شاد و چندرنگی استفاده کنیم تا جانی دوباره به فضا ببخشید.
برای مبلمان های استیل و کلاسیک با توجه به نوع و استایل مبلمان و فضا باید از رنگ های شکیل و سنگین تری استفاده کنید تا هم خوانی بین مبلمان و محیط اطرافش برقرار شود.
امروزه انتخاب مبلمان های تک رنگ مخاطبان کمتری را دنبال می کند با این وجود اگر علاقه مند به انتخاب های تک رنگ هستید بهتر است رنگ انتخابی شما رنگی روشن باشد.

💠 بافت پارچه

🔹🔸چگونه مبل خوب را بشناسیم؟ برای تشخیص یک مبل خوب و با کیفیت یکی از خصوصیات مبل خوب تراکم پارچه است؛ هرچه تراکم بیشتر باشد عمر و دوام پارچه نیز بیشتر است. بافت و پترن پارچه به میزان زیادی بر ظاهر مبلمان تاثیر می گذارد، بافت های درشت مناسب فضاهای کوچک و بافت های ریز و مخملی مناسب سالن های بزرگ هستند.پارچه های گل دار یا دارای نقوش هندسی باعث می شوند بزرگ تر بنظر برسد.

💠 انتخاب متریال مناسب

🔹🔸انتخاب متریال مناسب یکی از عوامل موثر در انتخاب و ویژگی های مبل خوب است که به زیر مجموعه تقسیم می شوند، پارچه و فوم انتخابی از عنصر های تعیین کننده طول عمر و میزان راحتی مبلمان به شمار می آیند.

💠 انتخاب جنس پارچه

🔹🔸مهم ترین مشخصات یک مبل خوب جنس پارچه آن است . نوع مبلمان و کاربرد آن اولین مرحله برای انتخاب جنس پارچه مناسب است، برای مثال جنس مبل های راحتی باید از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار باشد زیرا مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند.

💠پارچه های مبلی به سه دسته تقسیم می شوند:

🔹🔸انواع پارچه با الیاف طبیعی(چرم، ابریشم، استات و…)
🔹🔸با الیاف مصنوعی(پلی استر، ابریشم مصنوعی، آکرلیک و…)
🔹🔸پارچه های ترکیبی

🔹🔸پارچه های مصنوعی کمتر دچار آسیب می شوند و از استحکام مطلوبی برخوردار هستند. هرچه میزان استحکام پارچه بالاتر باشد از قیمت و طول عمر بالاتری نیز برخوردار است. انتخاب نوع پارچه باید براساس نیاز و ویژگی های فرد باشد، برای مثال مبلمان های چرم مناسب افراد دارای آلرژی است و حساسیت کمتری را به دنبال دارد. علاوه بر این تمیز کردن مبلمان با رویه های چرمی بسیار آسانتر است. با این وجود این نوع از مبلمان نمیتواند برای هر سبک دکوراسیونی مورد استفاده قرار گیرد و بیشتر مناسب خانه هایی با دکوراسیون مدرن است.

💠جنس فوم مبلمان

🔹🔸یکی دیگر از ویژگی های مبل خوب جنس فوم آن است. برای انتخاب فوم مناسب و با کیفیت در ابتدا می بایست با انواع فوم های موجود در بازار آشنایی پیدا کنیم. در صنعت مبلمان از فوم پلی اتیلن و اسفنج استفاده می شود، فوم های پلی اتیلن به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند و هر دو از این نوع فوم در صنعت مبلمان کاربرد دارد .

🔹🔸فوم های سرد یا مموری فوم ها در حرارت غیر مستقیم و با دمای پایین تولید می شوند، مموری فوم ها به علت تشکیل شدن در دمای پایین شکل مولکولی بهتری دارند و در نتیجه عملکرد و کیفیت بهتری را از خود به جای می گذارند به گونه ای که عمر متوسط این فوم توسط شرکت ها تا ۱۵ سال گارانتی می شود.

🔹🔸فوم های گرم در دمای بالا و مستقیم در کوره پخته می شوند و سفت تر از مموری فوم ها هستند و به مرور زمان کمی خاصیت ارتجاعی و نرمی بدست میاورند، این فوم ها طول عمر کمتری دارند و در صورت استفاده مداوم گود می شوند.

🔹🔸اسفنج : در نهایت به معرفی اسفنج ها می رسیم که در واقع همان ابرهای معمولی با ضخامت های متفاوت هستند و هرچقدر ضخامت و چگالی اسفنج ها بیشتر باشد از طول عمر بیشتری نیز برخوردار هستند. استفاده از فوم های برای مبلمان به دلیل طول عمر و ماندگاری بیشتر توصیه می شوند و در صورت استفاده از اسفنج بهتر است از اسفنج های ۳۰ کیلویی استفاده شوند که سفت و قابل شست و شو باشند.

💠چگونه مبل خوب را بشناسیم؟

🔹🔸تا اینجا در رابطه با ویژگی های مبل خوب اطلاعاتی ارائه دادیم . در ادامه میتوانید با نحوه خرید مبل خوب آشنا شوید.

🔹🔸در هنگام خرید قسمت زیرین مبل را مورد بررسی قرار دهید تا از نو بودن مبلمان مطمئن شوید.
🔹🔸از فروشگاه و برند های قابل اطمینان خرید کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پشتیبانی و گارانتی بهره مند شوید.
🔹🔸رنگ بدنه چوب مبلمان را متناسب با فضا و سبک محیط انتخاب کنید.
🔹🔸تعداد و سایز مبلمان باید متناسب با تعداد افراد خانه و میزان رفت و آمد انتخاب شود.
🔹🔸رنگ فرش و پرده ها از مواردی هستند که باید هم خوانی و تناسب با رنگ و سبک مبلمان داشته باشند.
🔹🔸رنگ های روشن به ویژه در صورت استفاده مداوم دچار چرک مردگی می شوند و ظاهر اولیه خود را از دست می دهند به همین دلیل در هنگام انتخاب به رنگ و جنس پارچه باید توجه ویژه ای شود.

مدیریت:آقای سید رضا حسینی

 

مبل خوب چه ویژگی هایی دارد , تشخیص کلاف مبل خوب , از کجا مبل خوب و ارزان بخرم , پارچه مبل خوب چه ویژگی هایی دارد , ویژگی مبل خوب , چگونه چوب مبل را تشخیص دهیم , بهترین نوع مبلمان خانگی , قیمت مبل خوب ,