فیلم دکوراسیون نمایشگاه کاشی قلندریIMG_8972



بازرگانی کاشی و سرامیک قلندری پیرانشهر

تولید پله های سرامیکی فروش داخلی و‌صادرات

✨پخش انواع کاشی و سرامیک (داخلی و صادرات) 

❇️امروزه پوشش‌های مختلفی برای کف و دیوارها استفاده می‌شود اما برای انتخاب یک پوشش مناسب برای کف و دیوارهای ساختمان خود باید همه موارد را در نظر بگیرید.
خرید از ما =خرید از کارخانه
❇️یکی از پرکاربردترین مصالحی که در ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود کاشی و سرامیک است که خود انواع متعددی دارد و در قسمت‌های مختلف یک ساختمان ازجمله آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، حیاط، پارکینگ و حتی نمای ساختمان، گلخانه و حوض‌های تزئینی کاربرد دارند.

🔴به طور کلی از ویژگی‌های مثبت کاشی و سرامیک:

🔸مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت دربرابر یخ‌زدگی

🔸ضدحریق بودن و اینکه در برابر آتش تغییر شکل نمی‌دهد

🔸با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد 

🔸در برابر اشعه خورشید هم مقاوم است

🔴نکات مهم در انتخاب کاشی و سرامیک مناسب

💠انتخاب مناسب کاشی و سرامیک نقش مهمی در روند اجرای پروژه دارد به همین دلیل کاشی کاران نسبت به یکسری محصولات توجه ویژه دارند. کاشی و سرامیک باید از قابلیت های ویژه ای برخوردار باشند تا با استفاده طولانی مدت در محیط مرطوب دچار ترک خوردگی، رنگ پریدگی و یا سائیدگی نشوند.

💠هنگام خرید این مصالح باید از عدم وجود لکه، لب پریدگی، عیوب چاپی، ترک های مویی و خلل و فرج در آن ها اطمینان حاصل نمود. علاوه بر آن به دلیل قرار گرفتن آن ها در محیط های مرطوب باید به درجه جذب آب این محصولات نیز دقت نمود.

💠مقاومت در برابر آب موضوعی بسیار مهم در انتخاب کاشی و سرامیک است که همواره باید بدان توجه شود. وقتی صحبت از کاشی و سرامیک می شود برخی افراد گمان می کنند که هر دو به یک مصالح اشاره دارند در صورتی که کاشی با سرامیک فرق دارد. کاشی یک قطعه سفالی است که با لعاب پوشش داده می شود.

💠در واقع قسمت اصل کاشی یا همان بدنه آن از سفال بوده و لایه محافظ آن لعاب می باشد. اما اگر لعابی که بر روی کاشی ریخته می شود، سرامیکی باشد این کاشی، سرامیک نامیده خواهد شد.

💠کاشی نسبت به سرامیک وزن سبک تری دارد و برای پوشش دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. در مقابل وزن سرامیک سنگین تر است و مقاومت آن نیز به نسبت کاشی بالاتر می باشد، از این رو از سرامیک برای پوشش کف استفاده می شود.

💠سرامیک ها به دلیل مقاومت بالا در برابر سرما، گرما و فشار و میزان جذب آب پایین کفپوشی مناسب برای مکان های مختلف می باشند، البته لازم به ذکر است که این محصول هم به عنوان کفپوش ساختمان و هم به عنوان دیوارپوش کاربرد دارد.

🔴تفاوت کاشی و سرامیک در چیست؟

🔸قسمت اصلی کاشی یا بدنه آن از سفال بوده و با لعاب پوشانده می‌شود.اگر لعابی که بر روی سفال ریخته شده سرامیکی باشد، سرامیک نامیده می‌شود.

🔸کاشی نسبت به سرامیک وزن کم‌تری دارد و برای پوشش دیوار استفاده می‌شود.از سرامیک نیز با توجه به وزن بیش‌تر آن به عنوان کفپوش استفاده می‌شود.

🔸در گذشته ابعاد کاشی‌ها هم کوچک‌تر از سرامیک بود، اما الان کاشی ‌ها هم در ابعاد گوناگون و متنوعی تولید می‌شوند.

راه های ارتباطی
۰۹۱۴۱۶۷۱۶۶۰      واتساپ
۰۴۴۴۴۲۳۷۰۵۰     ثابت
۰۹۱۴۳۴۴۷۳۰۵   تلفن

بازدید از نمایشگاه اربیل عراق

به مدیریت:رضا قلندری rezaghalandary

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

این سه تا بزن پرسلان نانو پولیش ۱۰۰/۱۰۰

 

 

 

طرح پالکت۲۰/۱۲۰

 

 

طرحهای جدید۶۰/۱۲۰نانو پولیش

 

 

 

 

سرامیک پرسلان استخری۳۰/۳۰

 

 

سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان پولیش با طراحی به روز مدرن

 

 

 

 

بارگیری برند کاشی قلندری صادرات به کشور عراق

 

 

تولید برند کاشی قلندری در سایز ها و طرح های متنوع و‌صادرات به کشورهای اروپایی و آسیایی

 

کاشی , سرامیک , انواع کاشی و سرامیک , قیمت انواع کاشی و سرامیک در پیرانشهر , بازرگانی کاشی و سرامیک قلندری , بازرگانی و پخش کاشی و سرامیک قلندری در پیرانشهر آذربایجان غربی , تولید کاشی و سرامیک در آذربایجان غربی , فروش و پخش انواع کاشی و سرامیک در پیرانشهر ,