Address & Contact

Our Address

قزوین،انتهای خیابان نوروزیان،جنب پارکينگ انتظامی(کوثر)

Telephone

بتن ریزی فوندانسیون مجهز به پمپ دکل هوایی و زمینی معصومی در قزوین

✳️بتن آماده چیست؟ بتن آماده معصومی

🔺بتن آماده یکی از راهکارهایی است که در صنعت ساخت و ساز برای مقابله با شلوغی و آلودگی در کسب و کار استفاده می گردد. با رشد روزافزون فضای شهری و همچنین محدود شدن فضای کارگاهی، بسیاری از سازندگان و پیمانکاران به استفاده از بتن آماده روی آورده‌اند و این نوع بتن به‌عنوان یک محصول مناسب شناخته می‌شود.بتن آماده معصومی

🔺بتن آماده یا RMC (Ready-mix concrete) یک نوع خاصی از بتن است که در یک کارخانه سیمان یا در یک فضای بچینگ و کارگاهی مخصوص این کار تولید می‌شود و سپس توسط کامیون ها یا میکسر ها به محل کار فرستاده می‌شود. این فرآیند باعث می شود تا یک مخلوط دقیق و عالی مخصوص محل ساخت و ساز تولید شود.

🔺بتن آماده در هر محلی که استفاده میشود در برابر عواملی چون سیل، آتش، باد و تگرگ و… بسیار مقاوم میباشد. بنابراین بسته به بزرگی ذرات شن و ماسه ی به کار رفته در بتن و میزان آب و سیمانی که استفاده شده در آن میتواند میزان مقاومت مختلفی داشته باشد و بسته به نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار گیرد.

✳️مزایای استفاده از بتن آماده بتن آماده معصومی

🔸🔹استفاده از بتن آماده برای کنترل کیفیت بالا و نزدیک سبب کاهش تغییرات در خواص بتن سخت شده می شود.

🔸🔹استفاده در کارگاههای با فضای کم و شلوغ یا در راهسازی ها که امکان دپوی مصالح و ساخت بتن دشوار است.

🔸🔹استفاده از کامیونهای مخلوط کن که در طول حمل از جدایی دانه ها و کاهش کارآیی جلوگیری می کند.

🔸🔹راحتی در ساخت مقادیر کم بتن و بتن ریزی متناوب 

✳️کاربرد بتن آماده  

💫یکی از مهمترین و رایج ترین موارد کاربرد بتن آماده در ساخت بتن مسلح در پی ساختمان ها یا در ساختمان های اسکلت های بتنی است. کاربرد دیگر بتن در روسازی راه است.

💫در ساخت راه با روسازی بتنی، از بتن آماده استفاده می‌ شود. یکی دیگر از کاربردهای بتن که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است، کاربرد بتن به عنوان کفپوش بتنی است. این نوع کفپوش ها به دلیل ظرفیت گرمایی بالای بتن، مقاومت و تنوع در رنگ بتن (به وسیله افزودنی ها) کفپوش‌های مناسبی برای فضای داخلی ساختمان هستند.

💫همچنین به دلیل مقاومت بالا می‌توانند در فضاهای باز و پر ترافیک نیز به کار برده شوند. از جمله کاربردهای بتن، همچنین می‌ توان از کاربرد آن در اجزای پیش ساخته ساختمان، مانند پله پیش ساخته نام برد.

💫برای نصب پله پیش ساخته و پله گرد بهترین زمان پس از بتن ریزی سقف و پیش از شروع مرحله نازک کاری ساختمان است. در صورتی که اسکلت ساختمان بتنی باشد، بهتر است محل نصب پله پیش ساخته پیش از مرحله بتن ریزی سقف مشخص شود.

به مدیریت:آقای معصومی

شعبه اول شعبه دوم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید بتن آماده معصومی در قزوین , فروش بتن آماده معصومی در قزوین , تولید بتن در قزوین , فروش بتن در قزوین , قیمت بتن در قزوین , بتن آماده معصومی , کاربرد بتن آماده , بتن آماده معصومی , بتن ریزی معصومی در قزوین , فونداسیون معصومی در قزوین , دکل هوایی و زمینی معصومی در قزوین ,