Address & Contact

Our Address

قم

Telephone

پخش مصالح ساختمانی ساروج در قم

✳️بلوک سیمانی سبک

تولید بلوک سبک سنگین شرکت زرین
💠به بلوکی اطلاق می شود که که برای تولید آن عمدتا از ماسه و سیمان استفاده شده است. به صورت کلی به جزاین دو نوع، ماده اولیه دیگری برای تولید بلوک سیمانی سنگین استفاده نمی شود. این محصول به دلیل استفاده از ماسه و سیمان دارای مقاومت بالایی می باشد و کاربردهایی متفاوت از بلوک های سیمانی سبک دارد.

🌀کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی

💠بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

💠بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد.

✳️بلوک سنگین

💠بلوک سنگین حاصل از تخلخل ماسه، سیمان و آب است. به بلوک سیمانی سنگین، بلوک سنگین بتنی یا بلوک باغی هم می گویند که کاربرد خاص خود را دارد. به این دلیل بلوک باغی گفته می شود که اغلب استفاده از آن ها برای حصارکشی باغ ها و زمین هاست.

🌀کاربرد بلوک سیمانی سنگین

💠از این نوع بلوک عموما برای ساخت ساختمان های یک طبقه و دیوارهای فضاهای خارجی جهت دیوارکشی بسیار مناسب می باشد و استفاده می شود. البته با در نظر گرفتن جرزهایی که در فواصل بین ۴ متر و یا ۶ متر اجرا می شود! همچنین از این بلوک به عنوان بلوک فونداسیون استفاده می شود که در این روش حتماً داخل بلوک ها که به عنوان قالب از آن ها استفاده می شود پر خواهد شد و این موضوع سبب افزایش مقاومت بتن تولید شده نیز می شود.

💠به غیر از کاربردها و موارد ذکر شده، می توان کاربردهای دیگری را نیز برای این نوع بلوک ها در نظر گرفت که از جمله برای ساخت فضاهای تزیین زیر گلدان ها، استفاده از آن ها در فضای سبز و در باغچه ها نام برد.

💠با افزودن برخی رنگدانه های معدنی به بلوک های سیمانی سنگین می‌توان آن ها را به رنگ‌ هایی همچون قرمز، اخرایی و زرد لیمویی تولید کرد. که البته اگر مقدار مواد اضافه شده به منظور رنگ مورد نظر در حد قابل قبولی باشد به مقاومت قطعه صدمه نمی زند و کیفیت محصول تولید شده را کاهش نخواهد داد. در برخی موارد نیز می‌توان با افزودن برخی از انواع آب بندها این محصول را به صورت اکسپوز در نمای خارجی کار کرد که این موضوع در ارتباط با دیوارهای سالن های تولید و سوله ها کاربردهای زیادی را دارد.

تولید بلوک سبک سنگین شرکت زرین

 مدیریت :مهندس حاجی و آقای حسینی

قیمت بلوک سیمانی سنگین , قیمت بلوک سیمانی ته بسته , قیمت بلوک سیمانی سنگین دیوار , وزن بلوک سیمانی ته باز , بلوک سبک گازی , بلوک سبک هبلکس , بلوک سبک صنعتی یا بلوک لیکا , تولید بلوک سبک سنگین شرکت زرین  ,