Address & Contact

Our Address

تهران،شهرستان بهارستان، 24 متری شهید چمران،بعد از 10متری چهارم،گاراژ سوم

Telephone

تولید تجهیزات آشپزخانه ایکیا

✳️راه های تشخیص محصول اصلی با نمونه های تقلبی 

🔹🔸خرید از فروشگاه های معتبر

🔹🔸توجه به برچسب محصولات ایکیا

🔹🔸توجه به حک برند ایکیا روی محصولات

🔹🔸توجه به بسته بندی ایکیا

🔹🔸استعلام وجود محصول در سایت ایکیا

✳️آبچکان 

⚡️یکی از ضروری ترین یراق آلات هر آشپزخانه آبچکان است. ظروف غذاخوری و وسایل آشپزی پس از شسشتو باید در محلی مناسب نگه داری شوند تا به سرعت خشک شده و رطوبت آن گرفته شود. اگر آبچکان کابینت نداشته باشیم برای خشک کردن ظروف شسته شده با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

⚡️حتی اگر شما در آشپزخانه خود ماشین ظرفشویی داشته باشید، باز هم برای شستن قابلمه‌‌‌های بزرگ یا ظروف حساس و گران قیمت مجبورید از سینک استفاده کنید و اینجاست که لزوم وجود یک آبچکان کارآمد و زیبا مشخص می‌شود.

✳️اما بهترین آبچکان برای آشپزخانه شما کدام است؟

💥در گذشته از سبدهای جا ظرفی پلاستیکی به عنوان آبچکان، در کنار سینک ظرفشویی استفاده می‌شد. به مرور زمان و با به روز تر شدن آشپزخانه‌ها و تمایل به زیبایی و استحکام بیشتر، انواع آبچکان داخل کابینت، آبچکان رومیزی و آبچکان آویز به بازار عرضه شدند. امروزه نیز نسل جدید ابچکان، با اشغال فضای کمتر در عین دارا بودن جای ظروف بیشتر با نام آبچکان کنار پنجره تولید شده که هر سلیقه ای را به خود جلب می‌کند.

✳️آبچکان داخل کابینت؛ متداول ترین نوع آبچکان 

🔺سبد‌‌‌های پلاستیکی کنار سینک دارای مقاومت نسبتا کمی‌بودند و به مرور زمان رنگ زیبای اولیه خود را از دست می‌دادند. همچنین با اپن شدن آشپزخانه‌ها و شکل گیری کابینت‌ها به شیوه ی مدرن و زیبا، جاظرفی‌‌‌های پلاستیکی جایگاه خود را از دست دادند و آبچکان‌‌‌های داخل کابینت فلزی با مقاومت بیشتر و ظاهری زیبا تر، جایگزین آنها شدند.

🔺امروزه در اکثر آشپزخانه‌ها برای خشک کردن ظروف شسته شده از آبچکان داخل کابینت استفاده می‌شود. قیمت مناسب آبچکان درون کابینت و نصب بسیار آسان این نوع آبچکان، باعث استقبال از این مدل شده است و یکی از رایج ‌ترین و محبوب ‌ترین انواع آبچکان ‌ها محسوب می‌شود.

🔺آبچکان‌‌‌های داخل کابینت در دو مدل ساده و ترکیبی تولید می‌شوند. آبچکان‌‌‌های ترکیبی به مدل هایی گفته می‌شود که از جا بشقابی و جا لیوانی تشکیل شده اند که از گذشته نیز بسیار متداول بوده اند. اما آبچکان ساده به مدل هایی گفته می‌شود که به صورت کامل به جا بشقابی یا جا لیوانی اختصاص دارد.

🔺آبچکان‌‌‌های داخل کابینت معمولی قابلیت برش دارند، یعنی اگر چند سانتی برای کابینت بزرگ باشند، می‌توان آن را برش داد. اما در حال حاضر آبچکان‌‌‌های جدیدی تولید شده اند که ابتدا و انتهای آن‌ها گیره دارد و قابلیت برش ندارند. این آبچکان‌ها باید دقیقا با یونیت کابینت متناسب باشند.

✳️آبچکان یک طبقه بهتر است یا آبچکان دو طبقه؟

💠معمولا در آبچکان‌‌‌های داخل کابینت یک طبقه، استندهای مختلفی برای جای گیری ظروف متفاوت مثل لیوان و بشقاب تعبیه شده است. اگر فکر می‌کنید که این استندها برای شما کافی نیست، با توجه به ابعاد و وضعیت کابینت آشپزخانه‌‌ی خود می‌توانید از مدل‌‌‌های دو طبقه که فضای بیشتری برای قرار دادن ظروف دارند، استفاده کنید. البته نکته ی مهم این است که ارتفاع کابینت باید مناسب نصب آبچکان دو طبقه باشد.

به مدیریت:حمید شرایی

 

 

 

تولید تجهیزات آشپزخانه ایکیا در بهارستان تهران , تجهیزات آشپزخانه ایکیا , تولید تجهیزات آشپزخانه در بهارستان تهران , محصولات برند ایکیا در تهران , سبد ریلی ایکیا در تهران , سبد سوپر مارکتی ایکیا در تهران , قیمت سبد ریلی ایکیا , قیمت سبد سوپر مارکتی ایکیا , آبچکان ایکیا ,