Address & Contact

Our Address

ابهر

Telephone

تولیدی موزاییک و بلوک عزیزخانی در ابهر

✨تولید انواع موزاییک پلیمری و بلوک سبک و سنگین
🔴روش‌‌‌های تولید موزائیک:

⭐️روش ویبره‌ای یا لرزشی: در این مورد به هیچ عنوان با فشار سروکار نداریم و عمل تراکم و فشردگی و یکنواخت سازی به‌وسیله دستگاه لرزاننده صورت می‌گیرد و معمولاً به دلیل داشتن سطحی صاف احتیاجی به ساب نیز ندارد اما نوعی موزاییک‌های ویبره وجود دارد که در آن‌ها از سنگ تزیینی استفاده شده است و عمل سایش روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

⭐️روش پرسی: در این مورد تراکم موجود در موزاییک به دلیل اعمال فشار با استفاده از دستگاه پرس می‌باشد. این فشار بر اساس ابعاد و نوع سنگ دانه‌های به کار رفته در آن تغییر و متنوع می‌باشد. موزاییک‌هایی که به این روش تولید می‌شوند حتماً باید ساب بخورند.

🔴موزاییک پلیمری چیست؟

🔹موزاییک پلیمری در واقع یک نوع سنگ مصنوعی است که با ایجاد تغییراتی در مواد اولیه آن و فرآیند پلیمریزاسیون و تولید شبکه‌‌‌های بلوری متصل بهم در سیمان تولید می‌شود.

🔹مخلوط کردن پلیمرها با مواد اولیه باعث تبلور و کریستاله شدن سیمان (ساختار شیمیایی بسیار منظم ) می‌شود. این امر باعث ایجاد استحکام و مقاومت بسیار بالا در محصول نهایی خواهد شد به طوری که مقاومت موزاییک پلیمری دو برابر بتن و مانند سنگ طبیعی می‌شود.

🔴انواع بلوک سیمانی 

🔸بلوک‌‌‌های ساختمان با توجه به جرم آن‌ها در سه نوع بلوک سنگین، نیمه سبک و سبک تقسیم بندی می‌شود.

🔴بلوک سیمانی سنگین 

🔸چگالی این نوع بلوک بالای ۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.در این بلوک، سوراخ‌ هایی وجود دارد که با شن و ماسه، پر می‌ شوند و به همین دلیل وزن سنگینی نسبت به بقیه بلوک‌ها دارند.

🔸این بلوک‌‌‌‌های سنگین ابعاد بزرگ تری نسبت به سایر انواع بلوک‌‌ها دارند. همچنین ضخامت بیشتری نسبت به انواع دیگر بلوک‌ها دارا می‌باشند.لازم به ذکر است که بدانید هرچه وزن بلوک بیشتر باشد، مقاومت و تحمل فشار آن نیز بیشتر است.

🔴بلوک نیمه‌ سبک 

🔸درحالت کلی بلوک‌‌‌های نیمه سبک جزو بلوک‌‌‌های سبک قرار می‌گیرند که برخی این نوع بلوک را به طور جداگانه تقسیم بندی می‌کنند.چگالی این نوع بلوک بین ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.

🔴بلوک سبک 

🔸بلوک سبک یا بلوک پوکه‌ ای از ریزدانه‌ پوکه‌ معدنی و صنعتی ساخته می‌ شود که در حین تولید به واسطه‌ واکنش‌‌‌‌های شیمیایی، حباب‌ هایی در ساختار آن پدید می‌ آید که آن را سبک‌ وزن می‌کند.چگالی این نوع بلوک از دو بلوک دیگر پایین تر است و کمتر از ۱۷۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.

🔸از بلوک‌ سبک در سقف‌‌‌‌های تیرچه بلوک استفاده می‌شود.با وجود کاهش وزن در بلوک‌‌‌‌های سبک، مقاومت در این نوع بلوک‌‌ها خوب است.بهترین این بلوک، بلوک سبک اتوکلاو شده AAC سیپورکس است که دارای مزایای فوق العاده ای است.

به مدیریت:جعفر عزیزخانی

بارگیری موزاییک سفیدطرح شاه عباسی
برای مشتری خوبمون آقای افشار

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

بارگیری طرح جدیدمون سیستان برای فارسجین

تولیدی موزاییک و بلوک عزیزخانی در ابهر

تولیدی موزاییک و بلوک عزیزخانی در ابهر

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

اجرای پایه بتنی ( تیرچه باغ)
با میلگرد 8 و 10با ماده فوق روان کننده پلی کربو کربوکسیلات اتر(رزینی) با ارتفاع ۲ و نیم متر

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

موزاییک طرح چرمی حاشیه دار سفید40/40
کارشده درساختمان آقای حاجیخانی ابهر

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

تولیدی موزاییک و بلوک عزیزخانی در ابهر

تولیدی موزاییک و بلوک عزیزخانی در ابهر

 

 

 

 

بلوک سبک در ابهر , بلوک سنگین در ابهر , انواع بلوک سیمانی , تولیدی موزاییک و بلوک عزیزخانی در ابهر , تولید تخصصی موزاییک پلیمری بلوک سبک و سنگین عزیزخانی در ابهر , تولید موزاییک پلیمری در ابهر , قیمت انواع بلوک سبک و سنگین در ابهر , کاربرد موزاییک پلیمری ,