Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ، شهرستان هوراند ،بخش آق براز،برادران عباسی ،

Telephone

سازنده ی پنجره ی کشویی داوری آلومینیومی برادران عباسی در هوراند تبریز

⚡️ درب یو پی وی سی

🚪 درب یو پی وی سی، نوعی درب دوجداره است که با استفاده از ماده upvc تولید می‌شوند. این درب‌ها به اندازه سایر درب‌های آهنی و آلومینیومی و حتی بیشتر از آن‌ها مقاومت دارد. درب‌های دوجداره یو پی وی سی در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شوند. این درب‌ها به دلیل مقاومت بالا موجب افزایش امنیت محیط موردنظر می‌شوند.

🚪 این درب‌ها علاوه بر زیبایی و ظرافت موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شوند. پروفیل‌های upvc دارای شبکه‌های تو خالی هستند بنابراین بهترین عایق حرارتی و برودتی محسوب می‌شوند. درب upvc سبک و کم وزن است و در برابر تغییرات آب و هوا، تغییرات دمایی و حتی آتش سوزی مقاوم بوده و تغییر شکل نمی‌دهد. تنوع رنگی از دیگر مزایای آن است.

💠 موارد استفاده از درب های upvc

🚪 استفاده از درب‌های یو پی وی سی هم برای داخل خانه و هم برای خارج از خانه امکان پذیر است. این نوع درب‌ها به علت داشتن مقاومت بالا در عین سبکی و هچنین مقرون به صرفه بودن برای نصب در منازل انتخاب خوبی به حساب می‌آیند. بهترین مکان‌ها برای نصب درب upvc:

🔸 درب upvc برای حیاط
🔸 درب upvc برای تراس یا بالکن
🔸 درب upvc برای راهروها و راه پله‌ها
🔸 درب‌های ضد آب upvc برای سرویس‌های بهداشتی

🔴 ویژگی­های پنجره upvc

وقتش رسیده با ویژگی­های پنجره یو پی وی سی آشنا شویم. دانستن خصوصیات پنجره برای آگاهی هنگام خرید و انتخاب کاملا ضروری است و خیالتان راحت که ما تمام رفتارها و ویژگی­های این پروفیل را در ادامه برایتان شرح داده ­ایم.

🔰 کاملا سالم و بهداشتی

🔹 پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

🔰 عایق حرارتی و صوتی

🔹 مهم­ترین دستاورد پنجره ­های امروزی نسبت به مدل­های قدیمی حفظ انرژی است. همان­طور که قبلا هم در مقاله راهنمای خرید پنجره دوجداره توضیح دادیم، پنجره­ های upvc عایق حرارتی هستند و با حفظ گرما و سرمای محیط داخلی، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می­دهند.

🔹 ویژگی سودمند بعدی عدم انتقال صدا است. پنجره upvc مزاحمت­های صوتی را تا یک هشتم (حدود ۴۳-۳۳ دسی بل) کاهش می­دهد و همین­طور از بهترین گزینه­ ها برای ترکیب با شیشه دوجداره است. نتیجه ­ی این ترکیب، یک پنجره عالی برای حفظ آرامش شما و عدم انتقال سر و صدای بیرونی به محیط خانه است.

🔰 مقاومت و دوام بالا

🔹 در شهرهایی با آلودگی بالا، پنجره upvc از جهت مقاومت در برابر خوردگی بهترین انتخاب است. به طور کلی upvc از بادوام­ترین پروفیل­ها به شمار می­رود زیرا هیچ­گاه نمی­پوسد، زنگ نمی­زند و رطوبت و خوردگی تاثیری روی آن ندارد.

🔰 سازگار با محیط زیست

🔹  پنجره upvc کاملا بدون سرب، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت است. همچنین هیچ­گونه مواد زائدی برای چرخه طبیعت ندارد.

🔰 ضد سرقت

🔹 درب و پنجره upvc مکانیزم قفل چند نقطه ­ای دارند که در داخل پروفیل یکپارچه شده­ اند. اگر ویژگی امنیت برای شما خیلی اهمیت دارد می­توانید این پروفیل ضدسرقت را با یک شیشه ضدگلوله یا ضدسرقت ترکیب کنید و از نتیجه عالی آن لذت ببرید.
مقاومت در برابر آتش­سوزی

🔹 پنجره یو پی وی سی به دلیل ساختار خود (غلظت کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال) مقاومت فوق­العاده ­ای در برابر آتش دارد. احتمالا موافق هستید که این ویژگی در مواقع بحران تا چه حد برای حفظ ایمنی ساکنان مفید است.

🔰 مقاومت در برابر شرایط جوی

🔹 در پنجره­ های upvc تمهیدات کامل جهت مقاومت در برابر شرایط جوی در نظر گرفته شده است. در ترکیب این پنجره از پلی وینیل کلرید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم ۷% و … استفاده شده است. این ترکیبات در برابر تغییرات شرایط جوی، اشعه خورشید و ماوراء بنفش، برف و باران و … تغییر شکل نمی­دهند و پروفیل دوجداره را برای استفاده در هر وضعیت اقلیمی مناسب می­کند.

🔰 زیبایی ظاهری

🔹 پنجره upvc به دلیل شکل­ پذیری قابلیت تولید در تمام مدل­ها را دارد و هیچ محدودیتی برای انتخاب ایجاد نمی­کند. برای انتخاب مدل پنجره ­تان طبق دکوراسیون خانه می­توانید به مقاله راهنمای انتخاب مدل پنجره مراجعه کنید.

🔹 در خصوص رنگ­ پذیری باید بگوییم که upvc خام سفید است، اما قابلیت رنگ ­پذیری مطلوبی دارد، تمام سلایق را پوشش می­دهد و طبق خواسته شما رنگ­های مختلفی روی آن قابل اجرا است. در کنار رنگ و مدل انتخابی شما، پروفیل پنجره دو جداره upvc با سطوح صاف و گوشه ­های جوش شده شکل ظاهری تمیز و زیبایی را برای خانه شما به همراه می­ آورد.

به مدیریت : یوسف عباسی

 

 

تولید درب و پنجره UPVC برادران عباسی در هوراند تبریز , تولید درب و پنجره UPVC در هوراند تبریز  , درب و پنجره UPVC در تبریز , سازنده ی پنجره ی کشویی در هوراند تبریز ,  درب یو پی وی سی در هوراند تبریز ,