Address & Contact

Our Address

کرمانشاه،شهرک صنعتی فرامان،نبش خیابان ابتکار 1

Telephone

تولید شیشه های دوجداره عایق صنعتی پارس بست در شرک صنعتی فرامان

✨پنجره دوجداره کرمانشاه پارس بست
✨بزرگ ترین کارخانه تولید درب وپنجره upvc
✨شیشه های دوجداره عایق صنعتی در غرب ایران
✨ترمال بریک و پنجره ویژه بالکن
?ویژگی‌‌‌های درب و پنجره آلومینیومی‌تک جداره و دو جداره:

❇️جلوگیری از اتلاف انرژی از طریق پنجره‌ها در ساختمان بواسطه استفاده از شیشه‌‌‌های دوجداره و پروفیل‌‌‌های خاص آلومینیومی‌ و UPVC

❇️ایجاد عایق بندی صوتی مناسب که مانع نفوذ آلودگی‌‌‌های صوتی به داخل ساختمان می‌شود

❇️جلوگیری از نفوذ و تجمع آب باران روی لبه‌‌‌های خارجی بواسطه استفاده از دو تا چهار لایه نوار آب بندی مخصوص (EPDM),شیب ملایم در کف پروفیل‌ها و تعبیه آبچکان در محل‌‌‌های مربوطه

❇️استفاده از مدرن ترین یراق آلات با برندهای مطرح که دوام و امنیت تولیدات را تضمین می‌نمایند

❇️مقاوم در برابر عوامل شیمیایی خارجی مانند باران‌‌‌های اسیدی و گازهای آلاینده

❇️سازگاری با هر نوع آب و هوا و مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماورابنفش

❇️قابلیت استفاده از شیشه‌‌‌های تک و چند جداره با ضخامت ۳ الی ۳۶ میلیمتر

❇️دارای تنوع در طرح,رنگ و همچنین فرم باز و بسته شدن پنجره ها

❇️قابلیت نصب انواع توری‌‌‌های ثابت و متحرک

?ویژگی­‌‌‌های پنجره upvc:

?کاملا سالم و بهداشتی

?پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره‌‌‌های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

?ضد آب

? در پنجره‌‌‌های upvc گوشه­‌ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می‌شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی‌دهند.

?مهمترین معیار‌ها برای انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی عبارت است از:

?محل و موقعیت ساختمان
?اندازه اتاق
?شرایط آب و هوایی
?کاربری ساختمان
?نوع نماسازی معماری

?شیشه دوجداره:

?شیشه دوجداره شیشه ای می‌باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می‌شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه‌ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می‌باشد شیشه دوجداره در میل ‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و…. 

?یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می‌باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می‌شود می‌تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی‌باشد این شیشه می‌تواند شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و…. باشد.

?در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می‌شود گاز آرگون یک گاز خنثی می‌باشد و باعث می‌شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت‌‌‌های پنجره دوجداره این می‌باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می‌باشد.

?گاز آرگون باعث می‌شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی‌تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می‌تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

به مدیریت:مهدی کلانتریان

 

 

 

درب و پنجره دوجداره در کرمانشاه , تولید درب و پنجره upvc پارس بست در شهرک صنعتی فرامان , تولید شیشه های دوجداره در شهرک صنعتی فرامان , تولید شیشه های دوجداره عایق صنعتی در کرمانشاه , درب و پنجره دوجداره پارس بست , انواع درب و پنجره upvc ,