Address & Contact

Our Address

کاشان ، بلوار کارگر ، سمت راست

تولید درب چوبی مطهری

♻️ تولیدی درب چوبی مطهری کاشان دُر

⚜️ تولید انواع درب چوبی ملامینه با نازلترین قیمت 
⚜️ اولین تولیدکننده روکش درب 8 میل و 5 میل و 3میل
⚜️ مدل pvc بابیش از 500 طرح
⚜️ برترین تولیدکننده انواع درب چوبی 
⚜️ اولین تولیدکننده درب pvc  و cnc با شبکه بندی داخلی تمام چوب 
⚜️ به روزترین روش جهانی و مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

? درب چوبی اتاقی

? درب چوب اتاقی دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز و سلیقه شما میتوانید یکی از آن ها را انتخاب و در ساختمان خود استفاده نمایید.درب چوبی اتاقی در طرح ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند.شما میتواند با توجه به بودجه و دیزاین ساختمان خود از انواع درب چوبی در ساختمانتان بهره مند شوید.

? از درب های خام چوبی ، یا رنگ شده و یا درب ها دارای روکش های pvc به عنوان درب اتاقی استفاده نمایید.درب لابی و درب اتاقی جز درب های داخلی ساختمان محسوب میشوند.

? مزایای درب چوبی اتاقی

✳️ فشار وارد شده بر درب ها بسیار بالاست .شدت دما درخارج و داخل خانه از ۱۰-الی ۱۵-درجه سانتی گراد تا ۲۰+درجه در کشورهای مختلف در زمستان و تابستان متفاوت می باشد . در تابستان به دلیل افزایش دما درب ها فشار بیش تری را متحمل می شوند .

✳️ نه برف و نه باران می بایست ساختار اصلی درب را به هم بریزند ،و نباید بر اثر گرما و سرما شکسته و خیس شوند .تمامی این خصوصیات با طرح های شرکت ما ضمانت می شوند .یکی از مزایای درب چوبی این است که چوب برخلاف آهن وشیشه عایق مناسبی در برابرگرما و سرماست و مقاوم دربرابر سر وصدا می باشند .و به همین دلیل از چوب برای ساخت درب های ورودی استفاده می شود .با استفاده از مناسب ترین پوشش ،درب های ورودی در برابر باد و رطوبت ایمن می شوند .

✳️ از نمای ساخت وساز ،تفاوت میان درب های چوبی مستحکم و سایر درب ها این است که نمونه ی دوم با مواد دیگر ترکیب شده اند .نمونه ی اول شامل درب هایی از ترکیب متفاوت چوب می باشد که از لحاظ بوم شناسی مطلوب می باشد .همان گونه که چوب از مواد خام طبیعی که دارای استحکام و قابل بازیافت می باشد .قاب و مواد داخلی درب چوبی شامل لایه فشرده شده و چسب چوب می باشد .

مدیریت:آقای محمد مطهری

آدرس1:کاشان ، بلوار کارگر ، سمت راست
آدرس2:کاشان ، شهرک فتح المبین ، بلوار توحید ، لاله15

 

 

 

 

قیمت درب تمام چوب , قیمت روکش درب چوبی , درب چوبی ورودی , قیمت روکش درب چوبی اتاق خواب , قیمت درب چوبی ,  درب چوبی قدیمی , درب چوبی ارزان , کاتالوگ درب چوبی ,