Address & Contact

Our Address

تبریز،سردرود

Telephone

تولید دستگاه سنگبری فرابرش

💫تولیدکننده انواع دستگاه های سنگبری با قوی ترین موتور 

💫قوی ترین موتور و بهترین دینام پروفیلی و ریلی 

💫ارسال به سراسر کشور 

🌀انواع دستگاه های سنگبری 

✳️دستگاه سنگبری قابل حمل (سیار) 

🔹🔸در اکثر مواقع برشکاران برای افزایش سرعت و کاهش زمان نیاز دارند عملیات برشکاری را در محل انجام دهند،دستگاه های سنگبری قابل حمل به دلیل وزن نسبتاً کم و تجهیزات لازم برای جابجایی بهترین گزینه برای اینکار می باشند، دستگاه های سنگبری قابل حمل در مدل های مختلفی تولید می شوند و قابلیت برش انواع سنگ از طول ۶۵ تا ۲۶۵ سانتیمتر را دارا می باشند.

🔹🔸 اکثر دستگاه های سنگبری قابلیت برش تحت زاویه ۰ تا 45 درجه (فارسی بر) را دارا می باشند. دستگاه های سنگبری هم در مدل های دستی و هم در مدل های نیمه اتومات تولید می شوند؛ در مدل های دستی حرکت کلگی دستگاه توسط اپراتور و در مدل های نیمه اتومات توسط گیربکس نیمه اتومات انجام می شود.

✳️دستگاه های سنگبری کارگاهی 

🔹🔸همانطور که از نام دستگاه مشخص است مناسب برای استفاده در کارهای سنگین و کارگاهی می باشد، دستگاه های سنگبری کارگاهی بر خلاف دستگاه های سنگبری قابل حمل وزن زیادی دارند و حتماً باید در محل استقرار خود فیکس شوند، دستگاه های سنگبری کارگاهی دارای توان موتور بالاترو طول برش بیشتر نسبت به مدل های قابل حمل هستند.

🔹🔸 دستگاه های سنگبری کارگاهی در برش های مداوم عملکرد بسیار عالی دارند و در بعضی از مدل ها قابلیت تنظیم دور موتور و حرکت اتوماتیک کلگی دستگاه را نیز دارا می باشند، قابلیت برش تحت زاویه (فارسی بری) نیز در اکثر دستگاه های سنگبری کارگاهی وجود دارد.

به مدیریت:ابوذر حسن زاده

 

 

 

 

سنگ , سنگبری , انواع دستگاه سنگبری , تولید دستگاه سنگبری در تبریز , کاربرد دستگاه سنگبری , تولید انواع دستگاه های سنگبری با بهترین کیفیت , تولید دستگاه سنگبری فرابرش در تبریز ,