فروش و پخش عمده دستگیره و قفل سوئیچی حسام در قزوین 

?تولید و پخش قفل و دستگیره در سراسر کشور 
?ویژگی های قفل درب مناسب 

?یک قفل درب مناسب چه برای درب های ضد سرقت و چه برای درب های چوبی،باید در برابر ضربه محکم باشد و به راحتی از بین نرود.

?به هنگام خرید قفل باید توجه داشته باشیم که به طور کامل با درب منزل و یا محل کار سازگاری داشته باشد.

?برای انتخاب قفل درب،قفلی مناسب است که بر روی اکثر درب ها سازگاری داشته باشد.

?اگر برای درب ضد سرقت می خواهید قفلی را انتخاب کنید،توجه کنید که آن قفل مجهز به سیستم ضد هک باشد.

?یک قفل الکترونیکی و دیجیتال باید دارای حافظه پشتیبان و ریموت کنترل باشد و نصب آن بدون هیچ گونه سختی و بدون نیاز به راهنما صورت بگیرد.

?یک قفل درب دیجیتال باید بتوانید از طریق کامپیوتر آن را کنترل کنید.

?دستگیره درب پلاک 

?دستگیره پلاک با ظاهری یکدست و یکپارچه به صورت یک تکه نصب شده و بیشتر برای اتاق خواب‌ها و… استفاده می‌شود. از آنجا که دستگیره پلاک علاوه بر یک دسته برای باز و بسته کردن درب دارای محلی برای نصب قفل است و این ویژگی آن را برای نصب بر روی درب ورودی منازل یا ادارات نیز قابل استفاده کرده است. هماهنگی قفل این دستگیره با خود دستگیره بسیار مهم است و از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

?مقایسه دستگیره روزت و پلاک 

?دستگیره های یک تکه یا پلاک، در مقایسه با نوع دو تکه یا همان روزت، با توجه به قدمت استفاده از آنها، در بین مردم شناخته شده ترند. این سبب شده تا بخش عمده ی انتخاب کاربران را تشکیل دهند. اما باید توجه داشت طراحی دستگیره های روزت به دلیل دو تکه بودن آنها، خاص و ویژه است و می تواند جذابیت بصری خاصی به دربها و فضاهای ساختمان ببخشد.

?دستگیره های مدرن 

?با توجه به نفوذ مدرنیته در تمام جوانب زندگی و تاثیر آن در طراحی ساختمانها، همگام و هماهنگ بودن بخشهای مختلف ساختمان و دکوراسیون آن با تکنولوژی و طرح های نشات گرفته از آن امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

?به عنوان مثال در خانه ها یا فضاهای اداری که تمام جزییات مدرن و مینیمال طراحی شده اند، استفاده از دستگیره های قدیمی با طرح های کلاسیک مناسب نیست و باید از انواع مدرن آن انتخاب شود، در غیر این صورت نامناسب بودن طرح دستگیره، تناسب و چشم نوازی سایر جوانب طرح را برهم می زند. دستگیره های دیجیتال و چشمی های درب دیجیتال از جمله عناصر مهم مدرن در زمینه یراق آلات و تجهیزات وابسته به در هستند.

?قفل و دستگیره درب‌های ضد سرقت 

?جنس قفل و دستگیره ­های درب‌های ضد سرقت معمولاً از فولاد ضد زنگ یا نیکل است و از اجزای به خصوصی ساخته می شوند. دستگیره و قفل ضد سرقت در برابر فشار، حرارت و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار است. بعضا از قفل‌ های دیجیتالی به جای قفل و دستگیره‌های ساده که با استفاده از کلید باز می‌شوند، در درب‌های ضد سرقت استفاده می شود.

?در این نوع قفل‌ها، دستگیره تنها جهت باز و بسته کردن درب کاربرد دارد و هیچ گونه فشاری را جهت چرخاندن کلید تحمل نمی‌کند. برای باز کردن این درب‌ها، باید کلمه عبور از طریق صفحه کلید طراحی شده وارد شود تا قفل آزاد شده و درب باز شود.

به مدیریت:حبیب اسلامی 

 

 

 

 

فروش دستگیره در قزوین , پخش دستگیره در قزوین , فروش قفل سوئیچی در قزوین , تولید و پخش دستگیره در سراسر کشور , دستگیره و قفل حسام در قزوین , تولید دستگیره و قفل کلیدی حسام , قیمت قفل و دستگیره در قزوین , هزینه قفل و دستگیره در سراسر کشور , قفل و دستگیره ,