Address & Contact

Our Address

اصفهان، کوه پایه ،شهرک صنعتی، میدان صنعت، شرکت عصر ارتباطات چشم پنهان

Telephone

واردات دوربین ،دزدگیر ،برق صنعتی و مونتاژ تابلو صنعتی عصر ارتباطات چشم پنهان در اصفهان

✳️دوربین مدار بسته چیست؟

🔺CCTV‌ مخفف تلویزیون مداربسته بوده و معمولا تحت عنوان نظارت تصویری شناخته می‌شود. واژه ” مدار بسته ” به این معنی است که برخلاف تلویزیون ” عادی ” که به طور گسترده برای عموم پخش می‌شود، پخش معمولا به تعداد محدودی از نمایشگرها ( بسته ) منتقل می‌شود.

🔺شبکه‌‌‌های دوربین مداربسته معمولا برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت‌‌‌های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می‌کند.

✳️انواع دوربین مدار بسته چیست؟

🌟دوربین مداربسته دام ( Dome ): اصطلاح دام به معنای گنبد است. همان ‌طور که از معنای این دوربین‌‌ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین‌‌‌‌های مداربسته گفته می‌شود. این دوربین‌ها بیشتر برای نصب بر زیر سقف طراحی شده اند.

🌟دوربین مداربسته باکس ( Box ): اصطلاح باکس به معنای جعبه است. این دسته از دوربین‌‌‌های مدار بسته ظاهری مستطیلی شکل و پلاستیکی دارند که لنز آن‌‌ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می‌‌شود.

🌟دوربین مداربسته بولت ( Bullet ): اصطلاح بولت به معنای گلوله است. دوربین‌‌‌‌های بولت دوربین‌هایی با بدنه معمولا استوانه ‌ای شکل و عموما فلزی هستند.

🌟دوربین مداربسته اسپید دام ( Speed dome ): دوربین‌‌‌‌های گردان را با نام‌‌‌‌های متفاوتی می‌‌شناسند. با قابلیت دوربین‌‌‌های Speed dome سیستم‌‌‌های مدار بسته، دوربین را به هر جهتی که بخواهید می‌توانید بچرخانید.

🌟دوربین‌‌‌های مینیاتوری: دوربین‌‌‌های مینیاتوری همانگونه که از نامشان پیداست دوربین‌‌‌های کوچکی هستند که بیشتر به عنوان دوربین‌‌‌های مخفی استفاده می‌شود.

🌟دوربین مداربسته حرارتی ( Thermal ): دوربین‌‌‌‌های حرارتی یا گرمایی نوعی از دوربین‌‌‌‌های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می‌ سازند.

 

✳️مزیت های استفاده از دوربین‌ های مدار بسته 

🔹🔸 نصب دوربین مدار بسته بیسیم برای جلوگیری از سرقت

🔹🔸 نظارت و کنترل منزل یا محل کار در زمانی که حضور ندارید

🔹🔸 نصب دوربین مدار بسته بیسیم به منظور اثبات جرم در صورت وقوع آن

🔹🔸 جلوگیری از سرقت سفارش‌های اینترنتی

🔹🔸 هزینه‌های بیمه سرقت منزل کاهش می‌یابد

🔹🔸 ادغام سیستم های بیسیم هوشمند با دیگر وسایل امنیتی

به مدیریت:هادی علیخانی

 

 

تولید دوربین مداربسته عصر ارتباطات چشم پنهان در اصفهان, تولید دوربین مداربسته در اصفهان , فروش دوربین مداربسته در اصفهان , تولید دوربین مداربسته عصر ارتباطات چشم پنهان , عصر ارتباطات چشم پنهان در اصفهان , واردات دوربین در اصفهان دزدگیر در اصفهان , برق صنعتی در اصفهان ,  مونتاژ تابلو صنعتی در اصفهان ,