دوزندگی پارت در سبزوار

?دوزندگی پارت تولید انواع روکش های خارجی و ایرانی با پارچه های متنوع 

?تودوزی انواع اتومبیل با نازلترین قیمت ها بهترین کیفیت 

?سفارشات به سراسر کشور پذیرفته می شود

?به صورت کلی و جزئی  

?روکش های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرمی و پارچه ای تقسیم می شوند که مهمترین ویژگی های هریک از روکش های صندلی عبارتند از??????

?مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو 

?از مهم ترین مزیت های روکش های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است . این روکش ها برخلاف روکش های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می کند همچنین این روکش ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می کند و باعث گرم شدن سرنشین می گردد.

?مزایای روکش صندلی چرم خودرو 

⚜️روکش های چرم نوع دیگری از روکش ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آن ها است ، در این نوع از روکش ها با یک دستمال مرطوب نیز می توان کثیفی ها را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده های دارای فرزندان خردسال است.

⚜️این جنس برای خودروهای آژانس و مسافربری بسیار مناسب بوده و همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده کرده و مجبور به حمل وسایلی با خودرو هستند، بهتر است از این نوع روکش استفاده کنند روکش های چرمی نمای اسپرت تری دارند و برای افرادی توصیه می شود که به ظاهر اسپرت داخل خودرو اهمیت می دهند.

⚜️این نوع روکش ها برخلاف روکش های پارچه ای در تابستان موجب گرمای بیشتر خودرو عرق کردن می شوند و در زمستان موجب می شوند داخل خودرو دیرتر گرم شود و سرنشینان سرمای بیشتری را تحمل نمایند.

به مدیریت : امیر بلالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

تولید روکش خودروهای سبک و سنگین در سبزوار , دوزندگی پارت در سبزوار , روکش صندلی پارچه ای خودرو  , روکش صندلی چرم خودرو , روکش خودرو , قیمت روکش خودرو ,