Address & Contact

Our Address

تهران،شهرستان دماوند،گیلاوند، 4 کیلومتر بعد از پل شلمبه، قبل از پمپ گاز،سنگ سفیران

Telephone

سنگ ورقه ای و سنگ برشی سفیران

✨تولید انواع سنگ ورقه ای و سنگ برشی

سنگ ورقه ای و سنگ برشی سفیران

❇️سنگ یک متریال طبیعی است که از معادن سطح زمین استخراج می‌شود و برای مصارف متعدد در حوزه ساختمان سازی به کار می‌رود. سنگ‌ها در انواع مختلف در طبیعت موجود و هر کدام با توجه به شرایط شکل گیری خود دارای بافت و رنگ متفاوت می‌باشند. ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد هریک از انواع این متریال استفاده از آن‌ها را برای مصارف گوناگون امکان پذیر ساخته است.

🔴سنگ ورقه ای

🔹سنگ ورقه ای به سنگ هایی اطلاق می‌شود که به طور طبیعی به صورت ورقه در طبیعت یافت می‌شود. این سنگ‌ها در کنار قیمت مناسب خود، کیفیت و استحکام خوبی نیز دارند. از لحاظ قیمت جز ارزان ترین سنگ‌‌‌های ساختمانی به شمار می‌روند. سنگ ورقه ای معمولا بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار میگیرد.

🔹فقط برای برداشت و حمل و نقل ممکن است کمی‌خرد شود یا حین کار به قطعاتی با ابعاد مورد نیاز شکسته شود اما هیچ فرآوری بر روی این سنگ انجام نمیشود. یعنی ساب نمی‌خورد و معمولا برش زده نمی‌شود. البته در مواردی ممکن است به خواست مشتری به اشکال خاصی در بیاید اما معمولا در همان شکل ظاهری اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

🔹معمولا از سنگ‌‌‌های ورقه ای برای کف و یا نمای دیواری خانه‌‌‌های ویلایی استفاده می‌کنند. بیشترشهرداری‌ها نیز برای کفپوش و پارکت یا پیادروها به دلیل داشتن دو ویژگی استحکام و قیمت مناسب از انواع رنگ‌‌‌های سنگ ورقه ای استفاده می‌نمایند. سنگ ورقه ای در رنگ‌‌‌های آبی فیروزه ای، سبز، قرمز جگری، قهوه ای سوخته تا روشن، زرد طلایی و لیمویی، کرم استخوانی و … دیده می‌شود.

🔴سنگ کوبیک برشی

🔹اصطلاح سنگ کوبیک به نوعی از برش و شیوه استفاده از سنگ گفته می شود و ارتباطی با جنس سنگ ندارد. سنگ کوبیک در کارگاه ها بسته به سفارشی داده می شود توسط دستگاه های خاص برش داده شده و سپس و آماده و راهی مقصد می شود.

🔹سنگ کوبیک برشی به طور خاص برای سنگ فرش کردن سطح زمین تهیه می شود و نصب آن در سایر بخش های ساختمانی انجام نمی شود. در بسیاری از مراکز عمومی، پارک، باغ و ویلا برای ایجاد مسیر رفت و آمد از سنگ کوبیک استفاده می شود. انتخاب سنگ کوبیک دلایل بسیاری دارد که می توان گفت مهم ترین آن مقاومت این سنگ در برابر فرسایش و شرایط جوی است.

به مدیریت:عزیزدوست

 

 

 

 

سنگ , سنگ ساختمانی , انواع سنگ ساختمانی , سنگ ورقه ای , سنگ برشی , سنگ کوبیک برشی , تولید سنگ ورقه ای و سنگ برشی سفیران در دماوند تهران , سنگ سفیران در دماوند تهران , تولید سنگ ورقه ای در دماوند تهران , تولید سنگ برشی در دماوند تهران , کاربرد سنگ ورقه ای , کاربرد سنگ برشی ,