Address & Contact

Our Address

اصفهان،گلپايگان،شهرک صنعتی،بلوار صنعت،نبش خیابان تعاون

تولید عرضه سنگ کریستال لایبید افضلی

✨سنگبری افضلی در اصفهان 
✨سنگ کریستال لایبید بابهترین کیفیت ومقاوم دربرابرانواع اقلیم آب و هوایی 
✳️سنگ لایبید چیست؟

🔺سنگ لایبید نوعی سنگ چینی به شمار می‌آید که در طرح‌ها و رنگهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود این سنگ از نوع سنگ چینی کریستال است.رگه‌های این سنگ در زمینه آبی و سفید ان به صورت مشکی،سفید،خاکستری دیده می‌شود.

🔺از ویژگی‌های خوب لایبید میتوان به مقاومت بالای آن در برابر فشار ضربه نام برد همچنین به دلیل اینکه لایبید در برابر فشار و ساییدگی مقاومت بالایی دارد امکان صیقل دادن آن با ابزار سنگ تراشی و سنگ بری فراهم می‌باشد.

🔺لایبید در مکان‌های عمومی و فضاهایی که با سرماو گرما و بارش باران و برف در تماس است استفاده می‌شود و آب و رطوبت کمی در آن نفوذ می‌کند.این سنگ بصورت تایل و اسلب و سنگ فرش تولید می‌گردد.معدن این سنگ در شهرستان لایبید از قدیمی‌ترین معادن در زمینه استخراج سنگ است می‌باشد.

🔺همانطوری که گفته شد از سنگ لایبید در مکان هایی که در تماس با آب هستند مانند سرویس بهداشتی،آشپزخانه بکار برده می‌شود.صیقل پذیری مناسب این سنگ باعث زیبایی بیشتر لایبید شده است.این سنگ را هم به صورت سابیده و هم به صورت تیشه ای فرآوری میکنند.

✳️سنگ لایبید تیشه ای 

💫منظور از سنگ لایبید تیشه ای چیست ؟ وقتی سنگی توسط دستگاه های تیشه زن خط و خش انداخته میشود به آن سنگ تیشه ای می گویند. شاید از خود بپرسید به چه دلیل روی سنگ نیاز به خط و خش دارد.

💫در مکانهایی که لغزش و لیز نبودن کف مهم است روی سنگ خط و خطوطی ایجاد میگردد تا از غزش جلوگیری گردد.برای مثال در حیاط در دیواره های داخلی ، در قرنیز ها، پله ها و کف این امر بسیار مهم و ضروری است . سنگ لایبید به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش گزینه بسیار مناسبی برای تیشه زنی و استفاده در این نوع مکانها می باشد.

✳️سنگ لایبید روشن 

💠سنگ لایبید دارای زمینه روشن سفید و خاکستری می باشد. سفیدی یکدست این سنگ یکی از ویژگی های بارز آن به شمار می آید . سنگ لایبید به دلیل ویژگی های خوبی که دارد مانند جذب آب کم ، مقاومت بالا ، رنگ زیبا و چشم گیری این خصوصیات باعث استفاده در سنگ لایبید روشن در بسیاری از مکانهایی داخلی و خارجی می گردد.

✳️سنگ کریستال تیشه ای 

🔸🔹سنگ های کریستال اعم از لایبید مقاومت خوبی در برابر ضربه صیقل خوردن و سایش دارند . به همین دلیل از آنها برای تیشه زنی استفاده می گردد. سنگهای کریستال مانند لایبید را با هرنوع و رنگی می توان تیشه زد و از این خصوصیات در مکانهایی مانند ک سنگ پله و راه پله، کانتر ریسپشن، سنگ کف لابی، سنگ کف سالن پذیرایی استفاده کرد.

به مدیریت:مریم جمالی

سنگ کریستال ۴۰طولی

 

سنگ کریستال قبری

 

سنگ پله کریستال

 

۴۰در۴۰ تیشه ای کریستال

 

سنگ کریستال بوشهمر

 

سنگ کریستال قبری

 

 

 

 

تولید عرضه سنگ کریستال لایبید افضلی در اصفهان , تولید سنگ کریستال لایبید , عرضه سنگ کریستال لایبید , سنگ کریستال لایبید افضلی , سنگ کریستال لایبید در اصفهان , فروش سنگ کریستال لایبید , قیمت سنگ کریستال لایبید , بهترین تولیدی سنگ در اصفهان ,