Address & Contact

Our Address

کردستان ، سنندج، فیض آباد ، داخل درخت درخت فروشان ، کوچه سبحانی ، اواسط کوچه ،

صنایع چوبی وود کرد در سنندج

⚡️تولید جلو مبلی ، میز تلویزیون ، ساعت ، مصنوعات رزینی

?رزین نوعی ماده ی طبیعی شفاف است و رنگی میان زرد الی قهوه ای دارد. مواد رزین به آسانی در حلال های مثل اتر حل می شود ولی در آب حل نمی شود . در نوع مصنوعی و طبیعی آن و همچنین از لحاظ خاصیت شیمیایی و نوع ساخت آن برخی تفاوت ها وجود دارد . رزین به شکل طبیعی از ترشح درخت هایی مانند کاج و در اثر برش به پوست همین درختان در زمان آتش سوزی، باد، رعد و برق و… به وجود می آید .

?ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی چگونه می باشد؟

?به کار گیری چوب و محصولات چوبی در دکوراسیون منازل روز به روز طرفداران بیشتری پیدا میکند. از دلایل عمده ای که از چوب در چیدمان خانه استفاده می کنند زیبایی و سادگی و ایجاد حس زندگی و طبیعت را می توان اشاره کرد اما هنرهای رزین و وود آرت (Wood Art) ساخت میز رزین و چوب امروزه بسیار پر طرفدار می باشد.

?میز جلو مبلی

?فاکتورهای مختلفی در ایجاد فضای دلنشین و دکوراسیون شیک در منازل نقش دارند که با انتخاب درست آن ها می توان جلوه زیبای خانه را دو چندان کرد. یکی از این عناصر، مدل های متنوع میز جلومبلی می باشد که تکمیل کننده دیزاین و زیبایی هر مبلمانی می باشد و بخشی مهم در چیدمان مبلمان است.

?میز عسلی علاوه بر اینکه به عنوان تزیین مبلمان و طراحی دکور منازل به کار می رود، برای قرار دادن لوازم پذیرایی، گلدان و حتی وسایلی مانند گوشی موبایل و کنترل تلویزیون کاربرد دارند. از سوی دیگر میزهای کنار تخت نیز که معمولا برای قرار دادن چراغ خواب، قاب عکس و یا ساعت رومیزی استفاده می شوند، جزو موارد نسبتا ضروری در هر اتاق خوابی می باشند.

?این میزها علاوه بر جلوه زیبایی که به اتاق خواب می دهند، باعث مرتب بودن و نظم بسیاری از وسایل لازم در اتاق خواب نیز می شوند. به همین دلیل انتخاب میز عسلی و میز کنار تخت متناسب با دکوراسیون و اندازه منزل و یا اتاق خواب حائز اهمیت است.

⚜️میز تلویزیون

?در دنیای امروز، میز تلویزیون به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی دارد. شما باید طراحی دکوراسیون منزل خود را با توجه به طرح و نوع میز تلویزیون انجام دهید و باید به نکات مهمی توجه کنید

?انواع میز تلویزیون

⚡️میز تلویزیون‌ها از چند نظر مانند جنس یا متریال، سبک و استایل، رنگ و اندازه مورد بررسی و انتخاب قرار می‌گیرند. جنس آنها معمولاً از چوب است، البته باید گفت استایل میز تلویزیون بسته به جنس آن متغیر است و در استایل‌های متنوعی مانند مدرن، اسپرت، سلطنتی و کلاسیک تولید می‌‌شوند.

⚡️معمولاً میز تلویزیون‌ها به رنگ چوب هستند اما رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها است. معمولاً میز تلویزیون‌های کلاسیک طرح چوب دارند. مدل های مدرن در رنگ‌های روشن به‌ویژه سفید تولید می‌شوند و هم چنین در مدل‌های باکسی، فانتزی، پازلی، کنسولی، متحرک، دیواری، زمینی، کابینتی و … موجود می‌باشند.

به مدیریت : محمد ساعدی

 

 

 

 

 

 

تولید صفحه میز چوبی و رزینی وود کرد در سنندج  , تولید صفحه میز در سنندج , میز چوبی در سنندج , میز رزینی در سنندج , تولید جلو مبلی در سنندج ,  تولید میز تلویزیون در سنندج , تولید ساعت در سنندج ، تولید مصنوعات رزینی در سنندج ,  تولید صفحه میز چوبی و رزینی وود کرد ,