Address & Contact

Our Address

کرج،انتهای جاده قزل حصار (سه راه باسکول )صنایع چوبی ژیا

Telephone

صنایع چوبی ژیا

✨تولید انواع سینی،گلدان و صنایع چوبی

🔴سینی چوبی

🔹سینی چوبی یکی از پرکاربردترین سینی‌‌ها برای پذیرایی از مهمانان می‌‌باشد. می‌‌توانید انواع نوشیدنی‌‌ها، خوراکی‌‌ها و تنقلات را با استفاده از سینی چوبی به روی میز انتقال دهید و یا از مهمان خود پذیرایی کنید.

🔹سینی چوبی امروزه یکی از محبوب‌‌ترین جنس‌‌ها محسوب می‌‌شود چرا که به تنهایی می‌‌تواند باعث القای زیبایی شود. همین امر باعث می‌‌شود که نسبت به جنس‌‌های استیل، پلاستیک و یا ملامین بیشتر مورد استفاده‌‌ی افراد قرار بگیرد.

🔹اگر به دنبال ایجاد طرح کلاسیک هستید که بتواند به صورت همیشگی جلوه‌‌ی تازگی خود را حفظ کند و از مد نیافتد می‌‌توان گفت که سینی چوبی بهترین انتخابی است که می‌‌توانید داشته باشید.

🔴گلدان چوبی

🪴 گلدان چوبی، یک سبک شیک و در عین حال دنج و دوست داشتنی را به فضای اتاق یا محوطه حیاط می‎‎‌دهد. در این گلدان‌ها می‌توانید گل، گیاهان آپارتمانی یا درختچه‌های زینتی حیاط را بکارید؛ بدون این‌که نگران خراب شدن و یا پوسیدن‌شان باشید.

🪴 همین که بتوانید چند مدل از این گلدان‌های چوبی بلند دکوری را به درستی با هم ست کنید؛ می‌توانید در دیزاین منزل چند مرحله جلو بروید.

🪴 گلدان‌های چوبی فانتزی را هم می‌توانید در حیاط بگذارید و با آنها محوطه چمن، راه‌‍پله،باچه یا ایوان را زیبا کنید. هم می‌توانید انواع خانگی گلدان چوبی فانتزی را برای گوشه اتاق یا روی میز کارتان سفارش دهید.

🔴استند گل

🔹گیاه آپارتمانی و گل آپارتمانی جزو معدود راه‌های آوردن طبیعت به خانه و تازه شدن روح و جان آدمی هستند. علاوه بر پاکیزه کردن هوا و افزایش ترشح دوپامین گیاه آپارتمانی در زیبایی خانه هم نقش دارد.

🔹مخصوصا اگر از استند گل در کنار گیاه آپارتمانی برای زیبایی استفاده شود. زیبایی گیاه آپارتمانی مثل گل سانسوریا یا گل پتوس با استند گل جلوه‌گری بیشتری می‌کند.

🔹انواع استند گل با ارتفاع‌های مختلف تاثیر حضور گیاه را بهتر نشان می‌دهند. استند گل ممکن است از چوب یا فلز ساخته شود و بسته به سبک دکوراسیون‌تان می‌توانید نوع چوبی یا فلزی استند گل را به چیدمان اضافه کنید.

به مدیریت:علیرضا ابراهیمی

 

 

 

چوب , صنایع چوبی , صنایع چوبی در کرج , گلدان چوبی , سینی چوبی , انواع صنایع چوبی در کرج , تولید صنایع چوبی ژیا در کرج , صنایع چوبی ژیا در کرج , قیمت انواع صنایع چوبی در کرج , قیمت انواع گلدان چوبی در کرج , قیمت انواع سینی چوبی در کرج , تولید انواع دکوریجات چوبی در کرج ,