تولید و فروش ام دی اف هایگلاس در ابعاد مختلف در تهران

🔸🔹تولید ورق ام دی اف 

🔸🔹هایگلاس  

🔸🔹مولتی استایل و اسپان باند اکلیلی 

🔸🔹در اندازه های سه میل،شش میل،هشت میل،دوازده میل 

🔸🔹به صورت رنگی و خام 

🔸🔹در رنگ های مختلف 

🌟با سلام خدمت تمامی دوستان و همکاران عزیز🌟
🌟تولیدی هایگلاس ایرانی با کیفیت بالا و قیمتی کاملا مناسب🌟
🌟هایگلاس آرین سینا با روکش کره ای دو سلفونه DMG ۳ میل رنگی خام و پرینتی نئوپان دورو و…🌟
🌟ارسال از هر باربری که شما دوستان بخواهید🌟
💥تولیدی سه میل رنگی💥
💥ورق سه میل واناچای مخصوص دستگاه برش و حکاکی لیزر…💥
💥کلیه ورق ها ام دی اف واناچای وارداتی به شرط، با کیفیت و بدون تاب💥
💥روکش در رنگ های متنوع و مختلف از رنگهای چوبی تا فانتزی💥
💥ارسال به سراسر کشور حتی یک ورق💥
✳️طرح ها و رنگ هاى موجودى در کارگاه:

🔸🔹گردويى تيره
🔸🔹گردويى جنگلى
🔸🔹گردويى روشن
🔸🔹آنتيك طلايى
🔸🔹آنتيك روشن
🔸🔹ونگه
🔸🔹بياض مشه
🔸🔹ماهگونى
🔸🔹خاتم
🔸🔹مينا
🔸🔹راش
🔸🔹افرا
🔸🔹لاركس
🔸🔹قرمز
🔸🔹زرد
🔸🔹سبز
🔸🔹بنفش
🔸🔹آبى كاربنى
🔸🔹آبى فيروزه اى
🔸🔹صورتى
🔸🔹نارنجى
🔸🔹طلايى مولتى
🔸🔹نقره اى مولتى(استيل)
🔸🔹بته جغه
🔸🔹سفيد گلدار
🔸🔹چهل تكه
🔸🔹حصيرى تيره
🔸🔹حصيرى روشن
🔸🔹كتان روشن
🔸🔹سفيد باران
🔸🔹مشكى كاغذى
🔸🔹سفيد روغنى
🔸🔹سفيد شبه ملامينه(تعداد محدود)

محصولات فوق توليد شده و آماده ى ارسال در كوتاه ترين زمان ممكن ميباشد.

✳️ام دی اف چیست؟

💫ام دی اف به تایل های چوب مصنوعی ساخته شده از خرده چوب، چسب و مواد شیمیایی مخصوص گفته می شود. این محصولات نسبت به چوب های طبیعی سبک تر و ارزان تر بوده و کارایی بیشتری نیز دارد.

💫از ورق های ام دی اف در تولید انواع یونیت های کابینت آشپزخانه، کمد ها، قفسه و کتابخانه و غیره استفاده می شود. این محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید و به بازار ارائه می گردند. معمولاً ساخت و ساز تولیدات از جنس ام دی اف در ایران با ورق های ضخامت ۳ و ۱۶ میلیمتری تکمیل می گردد.

💫بیشترین میزان استفاده از ام دی اف ها مربوط به ابعاد ۱۶ میلیمتر است که صفحات با ضخامت ۳ Milimetr نیز معمولا به عنوان تکمیل کننده بخش های دیگر همین تولیدات و یا سایر سازه ها استفاده می شوند.

💫به غیر از این دو سایز نیز MDF ها را با ضخامت های ۵، ۸، ۱۸ و ۲۵ میلی متری و غیره تولید می کنند. در این بخش توضیحات کاملی درباره ورق های ام دی اف ۳ میل که یکی از پرمصرف ترین سایزهای ام دی اف می باشد جمع آوری شده است.

✳️ورق ام دی اف ۳ میل 

⚡️ورق های ام دی اف سه میلیمتری یکی از پر استفاده ترین ابعاد MDF در کشور می باشد. این محصولات در ضخامت 3Mil و به صورت خام و روکش شده به فروش می رسند. ابعاد ۲۴۴×۱۸۳ بیشترین تولید و استفاده را در بازار ایران دارند.

⚡️به غیر از این ابعاد نیز ممکن است کارخانه های مختلف ام دی اف های ۳ میل را با سایز های سفارشی نیز عرضه کنند. کارخانه های ایرانی برای تولیدات ابعاد مخصوص حجم و تیراژ حداقلی را تعیین می کنند. معمولاً عرض ۱۸۳ در تولیدات ثابت بوده و طول آن قابل تغییر می باشد.

⚡️ام دی اف های سه میل به راحتی با اشعه لیزرهای برش حکاکی می شوند. به همین دلیل در تولیدات تزئینی و تابلوها و مواردی از این قبیل نیز استفاده بسیار زیادی دارند. به لحاظ نوع روکش زنی این محصولات دارای دو نوع پرینتی و رویه کشی هستند. نوع رویه کشی شده این محصولات نیز خود به سه گروه کلی تقسیم می شود.

⚡️صفحات گلاسه، سه میل های یو پی و ۳MiL ملامین. به غیر از ورق های ۳ میل ملامینه و نوع پرینتی، گونه های دیگر این محصولات تولید و استفاده چندانی ندارند. می توان گفت که در حال حاضر فقط دو نوع سه میل در بازار خرید و فروش می شود.

✳️ام دی اف هایگلاس چیست؟

🔶ام دی اف هایگلاس در واقع همان ام دی اف با روکش ملامینه است که با یک لایه پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک که از شیشه مقاوم تر و سبک‌تر است) پوشانده شده است و بسیار درخشنده و براق است.

🔶برخلاف تصور رایج ام دی اف هایگلاس همیشه براق و سفید نیست و شامل طرح‌های مات با رنگ‌های تیره هم می‌شود که بسیار زیباست و علاقمندان مخصوص به خود را دارد.

🔶روی ورق‌های ام دی اف هایگلاس معمولا بوسیله یک لایه پلاستیکی سلفون مانند پوشیده شده که وظیفه آن جلوگیری از ایجاد خط و خش در حین حمل و نقل است. این لایه سلفونی معمولا منقش به لوگوی شرکت سازنده است و تا پایان مراحل نصب محصول نهایی بر روی آن باقی می‌ماند.

🔶از ام دی اف هایگلاس در ساخت اشیای چوبی مانند کابینت آشپزخانه، شلف و باکس دیواری، قفسه کتاب، میز و … استفاده می‌شود اما شاید معروف‌ترین کاربرد این محصول در ساخت کابینت آشپزخانه باشد.

به مدیریت:رضا احمدی

شماره تماس:
09120952476

 

 

https://wa.me/qr/SSDKSLOLOFYCG1

 

 

 

 

 

 

 

تولید و فروش ام دی اف هایگلاس سه میل رنگی و خام احمدی در تهران , تولید و فروش ام دی اف هایگلاس در تهران , ام دی اف هایگلاس سه میل رنگی احمدی در تهران , تولید و فروش ام دی اف هایگلاس در تهران , قیمت ام دی اف هایگلاس سه میل رنگی در تهران , قیمت ام دی اف هایگلاس در تهران ,