تولید و فروش انواع ذغال های صنعتی سنتی قلیانی و کبابی در مازندران

✳️ویژگی‌های ذغال خوب  

🔺معمولاً هر زغالی دارای کیفیت خوبی نیست و این مواد شامل کیفیت‌های گوناگونی هستند. یکی از موارد مهمی که می‌تواند بر قیمت زغال مؤثر باشد، مرغوبیت آن است. از ویژگی‌های زغال خوب این است که باید توانایی نگهداری و دوام شعله را در خود داشته باشد و خیلی زود خاموش نشود.

🔺از دیگر خصوصیات آن بی دود بودن آن‌ها است. برای تهیه زغال خوب باید به افراد یا شرکت‌هایی مراجعه شود که درزمینهٔ تولید زغال فشرده مرغوب و باکیفیت دارای سابقه و تجربه درخشان در کارنامه کاری خود هستند. ازاین‌رو گروه مهر صنعت در ارائه و عرضه این محصول آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

🔺زغال، ماده سیاه‌رنگ و سبک است که از بقایای چوب نیم‌سوخته و یا دیگر اندام‌های گیاهی که قسمت اصلی آن به کربن تبدیل‌شده باشد، به دست می‌آید. دلیل علمی که از سوختن چوب یا هر ماده چوبی دیگری، زغال به وجود می‌آید این است که گیاهان در مجاورت گرما و حرارت، آب موجود در بافت خود را از دست می‌دهند و درنهایت فقط جسم جامدی از خود به‌جای می‌گذارند.

✳️ذغال قلیان چه ویژگی باید داشته باشد؟

💫وجود رشته بسیار نازک از رنگ قهوه ای روی ذغال، نشان دهنده کیفیت نامرغوب ذغال است. ذغال لیمو نسبت به دیگر ذغال ها از جمله ذغال پسته بهتر است چون ذغال پسته، جرقه می زند و زود خاموش می شود. ذغال بلوط و اکالیپتوس، شاید از نظر قیمت ارازنتر از ذغال لیمو باشد ولی کیفیت ذغال لیمو را ندارد.

💫یکی از ویژگی های ذغال قلیان این است که خیلی سریع آتش گرفته، سرخ شده و پر از حرارت می شود و به عبارتی دیگر، در یک ربع آماده می شود و در حین سوختن، دود نمی کند و جرقه نمی زند. دود کردن ذغال قلیان سبب سردرد می شود. از ویژگی های بهترین ذغال قلیان این است که ۳ الی ۵ ساعت بسوزد و در آخر، خاکستر بسیار کمی از خود باقی بگذارد و برای شعله ور شدن، نیاز به باد زدن نداشته باشد.

💫ذغال های قلیان به دو صورت تولید و بفروش می رسد: ذغال مرکبات لیمو و ذغال فشرده که از این ذغال ها در قهوه خانه ها، سفره خانه ها استفاده می شود.

به مدیریت:مجید حسین زاده
09116768001
09113110054
01132533386-90

 

 

 

 

تولید فروش و بسته بندی انواع ذغال کاسپین چوب در مازندران , تولید انواع ذغال در مازندران , فروش انواع ذغال در مازندران , بسته بندی انواع ذغال در مازندران , قیمت ذغال صنعتی در مازندران , قیمت ذغال کبابی در مازندران , قیمت ذغال قلیانی در مازندران , کاسپین چوب مازندران , بهترین تولیدی ذغال در مازندران , تولید ذغال کبابی در ماندران ,