تولید فروش و نصب حفاظ شاخ گوزنی رستا اسفندیاری

? تولید حفاظ سرنیزه ای و شاخ گوزنی

? با رنگ و نصب

? بورس فروش و پخش انواع حفاظ آماده با بهترین کیفیت در مدل‌ها و طرح‌‌‌های مختلف شاخ گوزنی، لیلیوم، نخل مرداب، نیزار، بوته ای و …

? با نصب سریع و آسان حفاظ‌‌‌های جدید و غیر قابل عبور، منازل، کارگاه، باغ، ویلا و کارخانه خود را با هزینه مناسب و به آسانی ایمن کنید

? مجموعه حفاظ نظری با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه پخش انواع حفاظ، آماده ارائه محصولات با کیفیت و مناسب به شما عزیزان می‌باشد

? برای اولین بار با قیمت مناسب و معرفی نصاب مجرب

?پیشگیری آسانتر از پیگیری با نصب حفاظ شاخ گوزنی ?

? با نصب سریع و آسان حفاظهای جدید: منازل، کارگاه، باغ ویلا و کارخانه خود را به آسانی و با هزینه مناسب و ارزان تر از حفاظهای قدیمی‌ایمن کنید 

? بورس فروش انواع حفاظ آماده با کیفیت، زیبا و غیر قابل عبور در مدلهای شاخخ گوزنی، لیلیوم، نخل مرداب، نیزار و بوته ای
برای اولین بار در الیگودرز

☑️توصیه‌‌‌های مهم برای پیشگیری از سرقت
✅حفاظ و دزدگیر:

?مقابل کلیه پنجره ها، نورگیر، پاسیو و روی دیوارهای کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید. درب راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ای ایمن نمایید.

?نصب حفاظ از قبیل نرده کشی روی دیوارها به خصوص در منازل شمالی و به کاربردن قفل های ایمنی را فراموش نکنید.

?نصب زنجیر پشت در آپارتمانها در جهت جلوگیری از سرقت، عاملی بازدارنده است.

?از دستگاههای دزدگیر الکترونیکی و آژیر استفاده کنید تا در غیاب ساکنان منزل، در صورت ورود سـارق، حداقل همسایه‌ها باخبر شوند.

?اگر از سیستم دزدگیر برقی استفادهمی‌کنید، به طور مرتب آن را کنترل کرده، معایبش را برطرف نمایید و به هنگام خروج از منزل آن را فعال نمایید.

?اگر منزل تان را به دزدگیر مجهز کرده اید حتماً جعبه سیم‌ها را پنهان کنید؛ زیرا دزدها در اولین قدم پـس از ورود به منزل در صدد قطع کردن سیم کشی منزل هستند.

?اگر دزدگیر منزلتان به علل نامعلومی قطع و وصلمی‌شود سریعاً آن را تعمیر نماید.

نکات کلیدی برای پیشگیری از سرقت منزل

۱- از خالی گذاشتن منزل به مدت طولانی تا حد امکان خودداری شود

۲- مقابل کلیه پنجره‌‌‌های قابل دسترسی و نقاط نفوذ پذیر مانند نور گیر، گل خانه، روی دیوارهای کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید.

۳- درب راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ای ایمن کنید.

۴- نسبت به تعویض قفل هایی که کلید یدکی آنها گم شده ویا برای مدتی در اختیار دیگران بوده اقدام کنید.

۵- در صورت خروج از منزل تنها به بستن در خروجی منزل اکتفا نکرده و کلیه درهای داخل منزل ( هال، اطاق ها، آشپز خانه، و حمام ….) را قفل کرده تا از فرصت جستجو و راه نفوذ سارقان سلب شود.

۶- در صورت تغییر مکان حتما قفل‌‌‌های درب اصلی منزل را تعویض کنید.

۷- کلید منزل خود را در دسترس افراد غیر مطمئن قرار ندهید.

۸- از ورود افراد ناشناس تحت عنوان فالگیر، رمال و متکدی به داخل منزل جلوگیری کنید.

۹- در صورتی که بیرون منزل شما فاقد روشنایی کافی است، با نصب لامپ سر درب منزل روشنایی محل را تامین کنید.

۱۰- به هیچ عنوان برای شناسایی افراد اقدام به باز نمودن درب منزل نکنید واین مورد را به فرزندان خرد سال خود نیز آموزش دهید.

 

 

 

???????????????????????
✳️پنجره‌‌‌های upvc

?در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

?یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

?پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
?صرفه جویی در مصرف انرژی 

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

?مانع ورود آلودگی 

?درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

?مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

?این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

?عایق سر و صدا

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

مدیریت:آقای حسن اسفندیاری

?شماره تماس در زمینه ی اجرای درب و پنجره دوجداره?
09027467403
اجرای درب و پنجره یو پی وی سی دو جداره

https://www.instagram.com/halghe_aby/

09905285434
09307050784
09378029326

 

 

سفارش اقای جوادی نیرو هوایی
حفاظ شاخ گوزنی و فرفروژه

کار پنج شاخ زیبا ،محکم و ایمن
بشرط تضمین کیفیت
درتارکم و ارتفاع مختلف

فروش انواع حفاظ بصورت عمده در طرح و رنگ دلخواه شما عزیزان
مدل های مختلف
تراکم مختلف ارتفاع متنوع

 

 

مزایای حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی , عکس حفاظ شاخ گوزنی , طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی , خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم ,