Address & Contact

Our Address

قزوین ، تاکستان ، روستای خوزمین

Telephone

تولید و فروش فنس و پایه فنس شاتن 

🔱 تولید فنس پرسی وسرندی ،گابیون، سیم خاردارو گالوانیزه گرم🔱

🔱 سیم گالوانیزه گرم در سایز های مختلف🔱

💫اجرای کامل طرحهای حصارکشی با مناسبترین قیمت و کیفیت بالا💫
💫توری فرنگی توری مرغی💫

🔱 گابیون چیست و چه کاربردهایی دارد؟

💥 گابیون (به انگلیسی: gabion) یا تورسنگ، به قفسی توری گفته می شود که درون آن را از قلوه‌ سنگ و قطعات مختلف به صورت خشکه‌ چینی پر می ‌کنند. در قدیم نیز تورسنگ را به شکل سبد استوانه ‌ای شکل بدون ته می ‌ساختند که از خاک پر کرده و برای جان پناه به کار می ‌بردند و به این کار سَلّه ‌اندازی نیز می ‌گفتند. سله واژه‌ای بود که برای زنبیل ها و سبدهای بزرگ به ‌کار می ‌رفت. تورسنگ ‌ها در مهندسی عمران، راه سازی و امور نظامی‌ کاربرد دارد.

💥 توری های گابیون بیشتر در سدسازی، جاده سازی، ایجاد دیوارهای محافظ و حائل و نیز، کف آبراهه ها کاربرد زیادی دارد و البته به عنوان فنس و حصار نیز قابل استفاده است. هدف گابیون عبارت است از سبدهای پر شده از صخره هایی که کاملاً به یکدیگر بسته شده‌اند به صورتی که به شکل بلوک های یکپارچه انعطاف پذیر در آمده باشد تشکیل شده‌ است. و برای ساختمان سازه های کنترل فرسایش و تثبیت شیب ها و یا فرسایش بالای مواد به کار می رود.

 

 

🔱 مشخصات فنی انواع فنس

⚜️ فنس یا توری حصاری در انواع مختلف تولید و به صورت رول در بازار به فروش می‌رسد. مهمترین دسته بندی فنس بر اساس جنس مفتول انجام می‌شود که شامل مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه گرم با روکش pvc می‌باشد.

⚜️ این محصول در برابر شرایط آب هوایی مرطوب، تابش مستقیم نور خورشید و حمله حیوانات وحشی مقاومت بالایی دارد و امکان استفاده از آن تقریبا در همه مناطق وجود دارد. انواع فنس‌‌‌های نام برده شده از نظر طول عمر، کاربرد و از همه مهمتر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

🔱 توری مش

💠اگر در زمینه ساخت و ساز تخصصی ندارید ، اما نیاز به خرید توری مش دارید می توانید از توضیحاتی که در زیر برای شما ارائه داده ایم استفاده کنید و تنها با صرف چند دقیقه وقت اطلاعات مفیدی به دست آورید تا در نهایت توانایی خریدی مطمئن و به صرفه را داشته باشید.

✔️ توری مش چیست و چگونه تولید میشود؟

💠توری مش که به اختصار انگلیسی (WWR) Welded Wire Reinforcement مفتول تقویت شده جوشی گفته میشود یکی از توری های پر مصرف و پرکاربرد میباشد به یکسری سیم ها ( مفتول سیاه ) با اندازه های مختلف که بصورت موازی در طول وعرض کنار هم و روی هم قرار گرفته و مربع هایی با اندازه های چشمه مختلف ، که ورقی مشبک را بوجود می آورد که این مربع ها سیم جوشی و به صورت بهم تنیده به یکدیگر متصل میشوند را توری مش میگویند.

💠توری مش جوش داده شده یک صفحه سیم فلزی است که از سیم فولادی کم کربن یا سیم فولاد ضد زنگ ساخته شده است در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است به طور گسترده ای در بخشهای کشاورزی ، صنعتی ، حمل و نقل ، باغبانی و تهیه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد ، این ماده همچنین در معادن ، باغبانی ، حفاظت از ماشین آلات و سایر تزئینات استفاده می شود.

💠توری پرسی، یکی از محصولات مفتولی است که کاربردهای زیادی دارد. این محصول، گاهی با نام فنس پرسی و همچنین توری مشبک نیز شناخته می‌شود. این نوع توری، دارای چشمه‌های مربعی و مستطیلی‌شکل است و از این جهت، ظاهری شبیه به تورهای جوشی دارد. محل تلاقی مفتول‌های مورد استفاده در این نوع توری به این صورت است که تار و پودها به هم بافته‌ شده‌اند. نوع بافت این محصول به گونه‌ای است که باعث استحکام و ثبات زیاد و در عین حال، انعطاف‌پذیری توری می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم در مورد توری پرسی، بیشتر بدانیم.

🔱 سیم خاردار چیست؟تولید و فروش فنس و پایه فنس شاتن

💠سیم خاردار یکی از ارکان های مهم حصاری کشی های امنیتی است که در قسمت فوقانی و مرکزی فنس یا توری حصاری اجرا می شود. استفاده از سیم خاردار ( Barbed wire ) علاوه بر افزایش امنیت به زیبایی کار می افزاید. برای اجرای سیم خاردار (Barbed wire) بر روی حصار ابتدا نوع سیم خاردار ( Barbed wire ) مشخص می شود و سپس عملیات اجرا صورت می پذیرد.

🔱 انواع سیم خاردار ( Barbed wire )

🔺 انواع سیم خار دار ( Barbed wire ) به دوشکل خطی و حلقوی تقسیم بندی می شود.

🔺 نوع خطی یک رشته مفتول گالوانیزه بوده که توسط مفتول های تیز خاردار شده است.

🔺 نوع حلقوی به دو شکل خاردار معمولی و خاردار حلقوی تیغی ( تبری ) موجود بوده که نوع معمولی آن به شکل سیم خار دار ( Barbed wire ) خطی خار دار می باشد.

تولید و فروش فنس و پایه فنس شاتن

🔱 انواع سیم خاردار و مشخصات آن‌ها
1. سیم خاردار خطی

✨سیم‌خاردار خطی از دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر 2.5 میلی‌متر به عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر 2 میلی‌متر به عنوان خار تشکیل شده است. مفتول گالوانیزه به کار رفته در این محصول، مفتول گالوانیزه گرم است. در این محصول در واقع دو رشه مفتول گالوانیزه در هم تنیده شده‌اند و خار‌های 2 میلی‌متری بر روی آن‌ها قرار گرفته‌اند.

✨فاصله خارهای این نوع بین 7 تا 15 سانتی‌متر است اما معمولا 10 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. این فاصله کم خارها موجب افزایش استحکام و مقاومت آن می‌شود هم‌چنین امنیت بیشتری نیز ایجاد می‌کند. این محصول به صورت کلاف بسته‌بندی و عرضه می‌شود و وزن هر کلاف آن حدود 20 کیلوگرم است. شما می‌توانید سیم‌خاردار خطی را به دو صورت کیلویی یا کلاف از صنایع مفتولی طاها خریداری نمایید.

2- سیم خاردار حلقوی

✨این نوع به دو دسته “حلقوی سوزنی” و “حلقوی تبری” تقسیم‌بندی می‌شوند. سیم‌خاردار حلقوی با حلقه‌هایی به قطر 60 و 90 سانتی‌متر تولید شده و به‌صورت کلاف بسته‌بندی و عرضه می‌شود.تولید و فروش فنس و پایه فنس شاتن

🔱 حلقوی سوزنی یا معمولی

سیم‌خاردار حلقوی سوزنی از یک رشته مفتول گالوانیزه 2.5 میلی‌متر به عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه 2.5 میلی‌متری به عنوان خار، تشکیل شده است. سیم‌خاردار حلقوی سوزنی به‌صورت حلقه‌هایی با قطرهای 60 و 90 سانتی‌متر تولید شده و در حالت کلاف به فروش می‌رسد. وزن هر کلاف سیم خاردار حلقوی سوزنیِ 60 سانتی‌متری، 7 کیلوگرم و 90 سانتی‌متری ، 10 کیلوگرم است.

🔱 حلقوی تبری یا تیغی

🔸🔹 سیم‌خاردار حلقوی تبری از مدرن‌ترین و جدیدترین نوع سیم‌خاردار باغ می‌باشد. این نوع سیم، از یک رشته مفتول گالوانیزه 3 میلی‌متری و یک لایه ورق گالوانیزه برش خورده تشکیل شده است. مفتول با قطر 3 میلی‌متر راستا و ورق‌های برش خورده به شکل تیغ تبر، خارهای آن هستند. ورق‌های گالوانیزه بر روی راستا پرس شده‌اند و به دلیل شکل آن که شبیه به تیغه تبر است، حلقوی تبری یا تیغی گفته می‌شود. این نوع سیم‌خاردار در حلقه‌هایی به قطر 60 و 90 سانتی‌متر ساخته می‌شود. وزن کلاف آن 60 سانتی‌متری آن 8 و 90 سانتی‌متری آن 10.5 کیلوگرم است.

🔸🔹 ورق‌ گالوانیزه از محصولات مهم صنعتی می‌باشد که کاربرد فراوانی دارد و در سایت آهن 118 در ابعاد مختلف به فروش می‌رسد. جهت مطالعه بیش‌تر کلیک درج شده را کنید.به‌طور کلی نوع تبری یا تیغی به دلیل عمر کم‌تر و ظرافت بیش‌تر گزینه ضعیف‌تری نسبت به حلقوی سوزنی می‌باشد. نوع حلقوی نسبت به خطی امنیت بیشتری ایجاد می‌کند و توانایی ایجاد مانع بر روی زمین و هوا را دارد.

مدیریت : علمدار علی اکبری

 

 

 

تولید و فروش فنس و پایه فنس شاتن

 

تولید پایه فنس بتنی و فلزی , تولید فنس پرسی و سرندی , سیم خاردار , گابیون , توری ، فنس ، صنایع مفتولی ، سیم خاردار خطی , سیم خاردار حلقوی  , گابیون , مش , توری پرسی ,