گروه صنعتی فیلتراسیون نوین زنجان

✨ساخت و طراحی فیلتر پرس

✨فیلتر پرس ممبرانی

✨فیلتر پرس اتوماتیک

✨فیلتر پرس تصفیه خانه

✨فیلتر پرس 20*20

✨فیلتر پرس 150*150

✨ساخت جک

✔تضمین کیفیت =تضمین قیمت

با گارانتی طولانی مدت

شماره تماس:

09120423704
09127454719

?فیلتر مدار باز و بسته 

⚡️این نوع فیلتر پرس شامل شاسی آهنی بازوها، پمپ و سیلندر و موتور دستگاه که همگی درون محفظه ای بصورت در بسته قرار دارند. این فیلترها به دوصورت مدار باز و بسته هستند که هر کدام بنا به نوع استفاده دستگاه سفارش داده می شود.

⚡️قرار گرفتن مخزن روغن، موتور، سیلند و تحت فشار و سایر صنعت ها نظیر شیرفشار و میکروسوئیچ ها درون محفظه ی در بسته که علاوه بر راحتی استفاده از دستگاه در جهت ایمنی بسیار مفید بوده است و در صورت سهل انگاری اپراتور و یا خرابی دستگاه و یا انفجار سیلندر هیچ قطعه ای به بیرون پرتاب نشده و آسیبی متوجه کاربران نخواهد بود. و از طرفی از کار افتادن میکروسوئیچ ها و اتصالی هایی احتمال در اثر برخورد مایعات و.. . جلوگیری می کند.

⚡️بازوهای بسیار قدرتمند که با توجه به آزمایشات فراوان و تجربه های حاصله این بازوهای طروی به بدنه وصل شده اند که به آسانی می توان باز بسته نمود ولی در برابر فشار بسیار مقاومتر از نمونه های دیگر هستند.

⚡️بحث مقدار شارژ دستگاه از جمله مواردی هست که موقع خرید مورد توجه قرار می گیرد. این دستگاه به گونه ای ساخته شده که با توجه به نوع صفحات فیلتر پرس موجود در آن بیشترین مقدار شارژ را به ارمغان خواهد آورد.

⚡️صفحات فیلتر پرس که بر روی تسمه های شاسی سوار می شوند از بهترین نوع مواد اولیه یا همان گرید R200 تولید می شوندو مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار، دماو اسید و.. دارند و به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی شوند و از طرفی قالب های بکار برده در تزریق این صفحات بگونه ای ساخته شده است که بیشترین کیک خور را داشته باشند و به بحث شارژ خاک کمک زیادی می کند و نقش بسزایی دارد.

?فیلتر پرس

?فیلتر پرس دستگاهي است كه عمل تصفيه را در حجم زياد انجام داده و مايع و جامد را از يكديگر جدا مي سازد. به طور عمده فيلتر پرس ها فيلترهاي تحت فشار هستند كه در ساخت آنها از صفحاتي استفاده مي شود كه بين يك صفحه ثابت، يك صفحه متحرك كه به جك هيدروليك متصل است قرار دارند و به هم فشرده مي شوند.

 

 

?کار فیلتر پرس، آب گیری از دوغابی است که دارای آب اضافی می باشد. با کمک فیلتر پرس میتوان کیک هایی با رطوبت بین 19 تا 25 درصد تولید کرد. امروزه با توجه به هزینه بالای استفاده از بستر های لجن خشک کن، استفاده از فیلتر پرس در صنایع تصفیه فاضلاب در کشور بسیار مرسوم گردیده است. در این دستگاه با استفاده از فشار هیدرولیکی تحمیل به دوغاب ، عملیات آبگیری از دوغاب با عبور مایع از میان روزنه صفحات ومحصور شدن ذرات و دانه ها در پشت صفحات انجام می پذیرد.

 

?ویژگی های فیلتر پرس:

?استحکام،کشش،مقاوم در برابر خوردگی،مقاوم در برابر پوسیدگی و کپک و اسید

?اجزاي تشكيل دهنده دستگاه فيلترپرس

?شاسي دستگاه فيلترپرس: شاسي دستگاه فيلترپرس شامل قسمت هاي ورودي فيلتر، عقبه فيلتر، صفحه متحرك و بازوها مي باشد.

?صفحه دستگاه فيلترپرس: صفحات به كارگرفته شده در دستگاه فيلترپرس ميتوانند از مواد پلاستيكي، چدني و يا آلومینيومي تهيه گردند.

?قاب دستگاه فيلترپرس: قاب به كارگرفته شده در دستگاه فيلترپرس مي تواند از مواد پلاستيكي، چدني و يا آلومینيومي تهيه گردد.

?جك و يونيت هيدروليك دستگاه فيلترپرس: قسمت يونيت هيدروليك دستگاه فيلترپرس از اجزاي الكتروموتور، پمپ هيدروليك، شير هيدروليك و شيلنگ ها تشكيل شده است.


?انواع دستگاه های فیلتر پرس

❇️فیلترپرس دستی: ارزان ترین و ساده ترین مدل فیلترپرس، فیلتر پرس دستی است. فیلترپرس های دستی همواره به یک اپراتور برای عملکرد نیاز دارند و توسط نیروی انسانی کنترل می شوند. به همین سبب فیلترهای پرس دستی سرعت عملکرد پایینی دارند و برای مقیاس های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

❇️فیلتر پرس اتوماتیک: در فیلترهای پرس اتوماتیک عملیاتی همچون باز و بسته شدن جک، بارگیری و تخلیه کیک، جا به جایی صفحات پرس و شست و شوی صفحات بدون دخالت کاربر و به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد. فیلترهای پرس اتوماتیک در دو نوع ممبران و چمبر طراحی می شوند. تفاوت این دو مدل در عمل فشرده سازی سوسپانسیون، نحوه قرارگیری صفحات و نوع صفحات است.

❇️فیلتر پرس هیدرولیک: در فیلتر فشاری هیدرولیکی حرکات صفحات فیلتر پرس به صورت هیدرولیک انجام می شود. در فیلتر پرس هیدرولیکی بخش های کنترل الکتریکی برای کنترل دستگاه و عملیات به به دستگاه اضافه می شود.


?نحوه عملکرد فیلتر پرس

?به طور خلاصه عملکرد فیلتر پرس در 5 مرحله تعریف می شود:

?فیلتراسیون: دوغاب از بالا وارد فیلتر پرس می شود و عمل فیلتراسیون شروع می شود.

?فشرده سازی: در مرحله فشرده سازی برای جداشدن آب باقی مانده از دوغاب، هوا و یا آب با فشار زیاد به پشت دوغاب وارد می شود تا محفظه های دوغاب تحت فشار قرار گیرند.

?آب گیری با هوا: در مرحله آبگیری با هوا، به سبب جداشدن آب باقی مانده، جریان هوا به داخل کیک دمیده می شود.

?تخلیه کیک: صفحات حاوی کیک از هم فاصله می گیرند تا به سادگی از داخل فیلتر پرس خارج شوند.

?شست و شوی فیلتر: فیلترها با جریان آب شسته می شوند تا برای استفاده مجدد آماده گردند.


به مدیریت:خالقی

گروه صنعتی فیلتراسیون نوین زنجان اماده است تا قرارداد رسمی و غیر رسمی ارائه دهد تمامی دستگاه ها دارایی گارانتی طولانی مدت

تضمین قیمت = تضمین کیفیت

گروه صنعتی فیلتراسیون نوین زنجان

تولید صفحه ات فیلتر پرس   از جنس pp الیافدار وR200وR60

تولید پارچه از جنس pp و پولیسترو….

لوازم هیدرولیک و برق از جنس ترک

 

 

 

فیلتر , فیلتر پرس , گروه صنعتی فیلتراسیون نوین زنجان , ساخت و طراحی فیلتر پرس در زنجان , فیلتر پرس ممبرانی در زنجان , فیلتر پرس اتوماتیک در زنجان , ساخت جک , اجزای فیلتر پرس , نحوه کارکرد فیلتر پرس , انواع دستگاه فیلتر پرس , فیلتر پرس هیدرولیک ,