Address & Contact

Our Address

همدان

Telephone

تولید فروش ادوات کشاورزی

✔️✔️ تولید قطعات انواع کمباین های جاندیر، نیوهلند، کلاس
✔️✔️ با بهترین قیمت و مرغوبترین مواد اولیه

🌀تراکتور ماشین هایی گفته می‌شود که جهت کشیدن یک بار یا یک وسیله بکار می‌ر‌ود. ‌در واقع تراکتور وسیله ایست که برای تامین قدرت مورد نیاز جهت کشیدن وسایل و تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته است.

🌀 شاید اکثریت مردم با شنیدن کلمه تراکتور ذهنشان به کشاورزی و کاربرد این وسیله در کشاورزی برود، ولی لازم است بدانیم که تراکتورها دارای انواع گوناگونی هستند. مثلا تراکتورهایی با عنوان تراکتورهای صنعتی و یا راهسازی نیز وجود دارند.

کاهپران 955

☑️ انواع مختلف تراکتور

🔺🔻 دو چرخ متحرک
🔺🔻 دو چرخ متحرک مجهز به پولوس قفل کن
🔺🔻 چهار چرخ متحرک
🔺🔻 چرخ زنجیری

☑️ دستگاه کمباین چیست؟

ماشین برداشت محصولات دانه‌دار کشاورزی است، این ماشین سه کار را به صورت سلسله مراتبی انجام می‌دهد:

🔺🔻 دروکردن
🔺🔻 کوبیدن یا خرمن کوبیدن
🔺🔻جداسازی دانه‌ها از ساقهٔ محصولی مانند:

گندم، یولاف، چاودار، جو (گیاه)، ذرت، سویا را می‌توان با کمباین درو کرد.

🌀 برای دروکردن و کوبیدن و جداسازی هر محصول باید قسمت‌هایی از کمباین تعویض شوند، هد کمباین و کوبنده و غربال‌ها قسمت‌هایی از کمباین هستند که برای هر محصول باید تعویض شوند.

🌀 کمباین ساقه‌ها و برگ‌های زائد درو را در کنار خود بر روی زمین رها می‌کند که می‌توان برای غذای چهارپایان یا به عنوان کود گیاهی از آن‌ها استفاده کرد.

🌀 استفاده از کمباین یکی از موثرترین و بابهره‌ترین روش‌های برداشت محصول است که به کمک آن می‌توان حداقل تعداد کارگر را برای محصول داشت.

☑️ دستگاه کاه کوب

♦️دستگاه کاه کوب اغلب برای جمع آوری علوفه‌‌‌های باقی مانده از ماشین‌‌‌های برداشت با استفاده از پیک آپ و غلتک مخصوص نصب شده در جلوی دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از جمع آوری علوفه‌ها وارد محفظه کوبنده می‌شوند، در نهایت کاه خرد شده پس از دانه بندی و عبور کردن از سرند به وسیله فن وارد محفظه فیلتراسیون می‌شود.

♦️دستگاه کاه کوب قابل اتصال به قسمت پشت تراکتور است و از طریق هدر که شباهت بسیار زیادی به بیلر دارد ساقه‌‌‌های گندم، یونجه و یا هر علوفه دیگر را از زمین جمع کرده و پس از خرد شدن با استفاده از لوله تخلیه، کاه خرد شده را به تریلر که به عنوان مخزن به پشت دستگاه کاه کوب متصل شده است، منتقل می‌کند.

مدیریت : حسن قربانیان

خرید و فروش تراکتور , ادوات کشاورزی , تولید قطعات کمباین قربانیان در همدان , تولید فروش ادوات کشاورزی در همدان ,