Address & Contact

Our Address

مازندران ،محمودآباد، خیابان امام،رو به روی نسیم ۵۳

Telephone

تولید لامپ های حبابی و استوانه ای و LED نیکان

💡 لامپ ال ای دی LED

🔻 لامپ LED ( لامپ ال ای دی ) یکی از جدیدترین انواع روشنایی است که در واقع مجموعه ای از یک یا چند LED یا دیود نوری می باشند. این مجموعه برای به دست آوردن شدت نور و رنگ مورد نیاز در کنار یکدیگر قرار می گیرند. در واقع مجموعه این دیودها سبب می شود تا نوری ملایم و یکنواخت در فضا منتشر گردد.

🔻 از این لامپ می توان جهت تامین روشنایی و همچنین تزیین فضا استفاده کرد. ویژگی های منحصر به فرد این محصول خرید لامپ LED را به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است و سبب شده به سرعت جایگزین سایر منابع روشنایی گردند. زیرا انواع روشنایی ال ای دی با مصرف انرژی کم و بازدهی بالا توانسته اند جایگاه خود را بین سایر رقبا ارتقا دهند

💡 انواع لامپ ال ای دی

⚡️ لامپ های ال ای دی در مدل های مختلفی تولید می شوند (لامپ اشکی ، لامپ حبابی و غیره). همین تنوع سبب شده است تا گزینه های مناسبی برای جایگزینی لامپ های معمولی و حتی کم مصرف به شمار روند. این لامپ ها با قدرت نوردهی بالا و همچنین مصرف کمِ انرژی، باعث کاهش هزینه ها می گردند و از نظر روشنایی یکی از بهترین موارد محسوب می شوند.

⚡️ انواع لامپ ال ای دی با سرپیچ معمولی، شمعی و فیلامینتی تولید می شوند که هرکدام کاربرد ویژه ای دارند. می توانند در منازل، سالن ها یا اماکن تجاری مورد استفاده قرار گیرند. امروزه روشنایی ال ای دی به دلیل داشتن مصرف برق پایین می توانند انتخاب خوبی جهت تعویض با لامپ های قدیمی باشند. همین موارد می توانند بر قیمت لامپ ال ای دی موثر باشند.

💡 کاربرد و خصوصیات لامپ حبابی

🔰 لامپ حبابی دارای ساختار ساده و زیبایی می باشد. در ساخت لامپ حبابی هیچگونه اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز به کار برده نمی شود و کاملا با محیط زیست سازگار می باشد. راندمان مصرف پایین انرژی و طول عمر بالای لامپ حبابی از ویژگی های مهم این لامپ برشمرده می شود.

🔰 نورپردازی و لامپ های روشنایی نقش مهمی در زیبا سازی محیط ایفا می کند. اگر محیطی که در آن به سر می برید نور مناسبی نداشته باشد، احساس خستگی خواهید کرد. در مقابل نور کافی می تواند باعث احساس خوب شده و انرژی را بالا ببرد. برای نورپردازی محیطی انواع لامپ ها در بازار وجود دارند. که لامپ حبابی یکی از آنهاست.

🔰 نوع ال ای دی لامپ حبابی بسیار ساده، پرنور و کم مصرف است. این نوع لامپ ها با طول عمر بالا در سه رنگ آفتابی، مهتابی و یخی ارائه می شوند. از لامپ های حبابی در منازل مسکونی، تجاری، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و … کاربرد دارد.

🔰 لامپ حبابی با مصرف پایین انرژی و با ارائه ی نور به صورت یکنواخت، یک جایگزین مناسب برای لامپ های کم مصرف و رشته ای محسوب می شود. این نوع لامپ ها در توان های مختلفی از جمله 9 وات، 12 وات، 15 وات، 20 وات و … تولید می شوند.
به خاطر داشته باشید که لامپ ای ای دی علاوه بر مزایایی که گفته شد، آسیب کمتری برای چشم و پوست دارد.

💡 لامپ استوانه ای

🌀  لامپ استوانه ای یکی از انواع مدل لامپ ال ای دی است که با تکنولوژی روز دنیا اس ام دی smd ساخته شده شده اند و از کیفیت بسیار خوب و مطلوبی برخورداند،لامپ ال ای دی استوانه ای طراحی منحصر به فردی در تولید دارند به گونه ای که زاویه پخش روشنایی متناسب با محیطی که قصد نورپردازی ان را دارید در بربگیره و بتواند نوری با بازدهی بسیار بالا را در محیط های تاریک شما به جریان بیندازد،روشنایی لامپ استوانه ای کم مصرف میتواند شما را کاملا شگفت انگیز کند،همچنین ظاهر بصری ویژه و خاصی را به شما هدیه بدهد زاویه بیشتر پخش نور به شگل استوانه ای میتواند نظر شما را کاملا راجب این محصولات تغییر بدهد

🌀 لامپ استوانه در اکثر محیط های شما جوابگو هست و میتواند مشکل نورپردازی تان را با نور و روشنایی حرفه ای و پرنورش برطرف کند.و بدون محدودیت در نورپردازی خانه،دفتر،فروشگاه،کارگاه،شرکت و محیط های مدنظرتان استفاده کنید.

به مدیریت : کمیل ولی پور

 

 

 

تولید لامپ های حبابی و استوانه ای و LED نیکان در محمودآباد , تولید لامپ حبابی در محمودآباد  , تولید لامپ استوانه ای در محمودآباد , تولید لامپ LED در محمودآباد , قیمت لامپ حبابی , قیمت لامپ استوانه ای , لامپ LED , انواع لامپ LED ,