Address & Contact

Our Address

تهران شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان زارع سه راه محتشم خ نوین صنعت کوچه سجادی کوچه ۱۴متری مقدم باغ پروانه پ۳۶

تولید میز غذا خوری فلزی و چوبی امیرحسین

تولید انواع میز غذاخوری
❇️میز ناهارخوری

⚡️ میز ناهارخوری انتخاب کنید که محکم و قوی باشد تا بتوان سال‌های زیادی از این میز برای مهمانی‌‌‌های خود استفاده نمایید. باید میز ناهار خوری از چوب محکم مانند چوب ماهون، گردو و بلوط را انتخاب نمایید. میزهایی که از چوب مهندسی شده و یا چوب‌‌‌های کامپوزیت ساخته شده است شامل تخته چندلا و ام دی اف بادوام و مقرون به صرفه است اما هرگز به اندازه چوب‌‌‌های سخت مقاوم نیستند.

🔴 میز ناهارخوری فلزی

⚜️ میز ناهاخوریهایی که با پایه یا صفحه فلزی ساخته شده اند نیز برای دکوراسیون مدرن مناسب اند با این انواع جدید میز ناهارخوری که با پایه های طلایی باریک تزئین می شوند برای خانه های با سیک تلفیقی عالی است.

⚜️ میز ناهارخوری فلزی معمولا با رویه ای شیشه ای که با چسب لیزری به پایه های میز وصل می شوند، درست می شوند. این پایه های فلزی معمولا آبکاری شده اند. میزهای فلزی بسیار مقامت هستند و در مقابل عوامل مختلفی استقامت دارند.

⚜️ این میزها قیمت مناسبی هم دارند و نسبت به میزهای غذاخوری چوبی ارزان تر هستند. این میزها در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند و عمر بسیار بالایی دارند

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔴 میز ناهارخوری چوبی

⚜️ کسانی که چیدمان وسایل خانه شان را بر پایه چوب انجام می دهند. در هر گوشه و کنار خانه شان یک وسیله چوبی پیدا می شود. پذیرایی ، اتاق خواب ، دیوارها و …. را با چوب طبیعی طراحی میکنند.

⚜️ جنس چوب در انواع میز ناهارخوری پرکاربرد است و بر اساس این‌که چوب دقیقا از کدام درخت تهیه شده است ممکن است ارزان یا گران باشد. به عنوان مثال چوب گردو از گرانترین ها می باشد. برخی انواع جدید میز ناهار خوری چوبی از، مواد ترکیبی با چوب تشکیل شده‌اند که سبک‌‌تراند

⚜️ وسایل چوبی گرما و صمیمیت خاصی به محیط می‌بخشند، ضمن این که دارای ماندگاری بالایی است، از آنجایی که چوب یک متریال طبیعی است برای کسانی که علاقمند به دکوراسیون‌های مدرن و ساده هستند بسیار مناسب است، وسایل چوبی از جمله انتخاب‌هایی هستند که هرگز از مد نمی‌افتند و در تمام سبک‌های دکوراسیونی می‌توان از آنها استفاده کرد.

به مدیریت:آقای خرمی

نمونه کارهای فلزی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

نمونه کارهای چوبی

 

 

 

 

میز , میز غذاخوری , میز چوبی , میز فلزی , تولیدی میز غذاخوری و جلو مبلی در تهران , قیمت انواع میز غذاخوری , قیمت انواع جلو مبلی , تولید میز در تهران , میز عسلی در تهران , تولیدی میز غذاخوری و جلو مبلی فلزی و چوبی امیرحسین در تهران ,