🔹 میلگرد ترانس تک پولیش چیست و چه مشخصاتی دارد؟

🔹 به میلگردهای تراش خورده که سطح و بدنه صاف و یکدستی دارند، میلگرد ترانس می‌گویند که از آن برای کارهایی که زیبایی کار در آن حرف اول را می‌زند، استفاده میکنند. مانند انواع فرفورژه‌ها و دیگر کارهایی که نیازمند میلگردی با سطحی صاف و براق هستند.

🔹 میلگرد ترانس تک پولیش یکی از انواع پر کاربرد میلگرد ترانس است که دارای جنسی فولادی و مستحکم بوده و سطح این میلگرد در ابتدا یعنی هنگامی که هنوز فرآیند پولیش برروی آن انجام نشده است بسیار ناصاف و ناهمگون است که به مرور و بعد از انجام فرآیندهایی مسطح و براق می‌شود.

🔹 در واقع این میلگردها در ابتدا به شکل میله های فولادی از فرایند کار سرد تولید شده و دارای سطحی ناصاف و غیر براق هستند. از این میله های ترانس تک پولیش در کارهای سخت همچون قطعات خودرو، قطعات پمپ های آب و نفت، سیلندرهای هیدرولیکی و قطعاتی که نیاز به سطح براق دارند و باید براقیت خود را در مقابل فرایندهای ماشین کاری، حفظ نمایند؛ استفاده می گردد.

🔹 میلگرد دوپولیش چیست؟

🔹 این نوع میلگرد نیز از فرآیند گرم به دست می آید و با پولیش کردن سطح آن آیینه مانند می شود .

🔹 میزان درخشان و براقی این نوع میلگرد از میلگرد تک پولیش بیشتر است.

🔹 ظاهر آیینه ای باعث شده ، زیبایی آن را دو چندان کند .

🔹 برای ساخت قطعات خودرو ، سازه های معماری و مکان های خاص که نیازمند فلز محکم و آیینه ای شکل باشد مورد استفاده قرار بگیرد.

🔹 حسن استفاده از این محصول آن است که نشکن است.

میلگرد ترانس همچون دیگر میلگردهای سازه ساختمانی از جنس فولاد است که با استفاده از فرایندهای ماشینی سطح‌ و روی آن‌ها صاف و صیقلی می شود و برای زیبا سازی سازه‌ها و ساخت برخی قطعات ماننده قطعه‌هایی که برای پمپ‌های نفت یا آب استفاده می‌شوند به کار می‌رود، این میلگرد با استفاده از روش نورد سرد، پولیش داده می‌شود به این صورت که میلگرد را بین دستگاهی که شکلی هماننده دو غلتک دارد و در خلاف جهت حرکت هم‌دیگر حرکت می‌کنند قرار می‌دهند سپس بعد از انجام این مرحله با استفاده از روش و ترفندهای تاب گیری و پرس با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، میلگرد صاف و براق می‌شود این عمل فرایندی است جهت ساخت و مسطح و براق شدن سطح میلگرد ترانس تک پولیش.

میلگرد ترانس تک پولیش چه کاربردها‌و ویژگی‌هایی دارد؟

خودرو سازی

تولید وسایل ورزشی

ساخت و تولید قطعات پمپ آب و نفت

صنایع ماشین آلات

ساخت هواکش‌های صنعتی

موارد ذکر شده و چندین موردِ دیگر از جمله مواردی هستند که میلگرد ترانس تک پولیش در ساخت و تولید آن‌ها نقش اساسی و بسزایی دارد. از ویژگی‌های این نوع میلگرد ترانس می‌توان زیبایی، براقی و مقاومت آن را نام برد. همچنین کاربرد این مصالح در دهه اخیر به دلیل جلوه بخشیدن و زیبایی در حال افزایش است و تقاضا برای تولید و عرضه آن روندِ رو به افزایشی و صعودی داشته است‌.

اندازه و سایز میلگردهای ترانس تک پولیش چگونه است؟

مزیت و امتیازی که این نوع میلگردها دارند این است که در ابعاد و سایز های مختلف و گوناگونی ساخته و تولید میگردند. به طوری که با توجه به نیاز مشتری می‌توان هر اندازه‌ای را تهیه کرد یعنی از سایز ۶ تا بیش از ۹۰ میلی متری را می‌توانید خریداری کنید. این عدد‌های ذکر شده برای تعیین اندازه و مقیاس قطر و حجم آن‌ها بکار می‌روند و تقریبا می‌توان گفت معمولا ارتفاع و بلندی اغلب این میلگرد‌های ترانس به ۶ متر می‌رسد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تولید کننده انواع میلگرد پولیش .دوپولیش
تامین کننده انواع فولادهای اتومات

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تهیه و توزیع انواع
(میلگرد. چهارپهلو. ششپر )اتومات
درسایزهای مختلف

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تهیه و توزیع انواع
(میلگرد. چهارپهلو. ششپر )اتومات
درسایزهای مختلف

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تولید و توزیع انواع تسمه نوردی ۲۰سانت از ضخامت ۵میل الی ۴۰میل طول ۶متری

موارد مصرفی این تسمه : سوله سازی اسکلت فلزی دستگاه صنعتی

شماره تماس :

02144342841
02144342561
09104918849
09126702588

 

به مدیریت:امین ابراهیمی

 

 

 

 

انواع تسمه های ماشینکاری شده از ورق مبارکه .گیلان. کاویان درسایزهای مختلف

 

انواع تسمه_آهنی فابریک
درسایزهای مختلف
سایزها عرض ۱۰۰میل در ضخامت های ۵میلی ال ۵۰میل
عرض ۱۵۰میل ضخامت ۵میل الی ۴۰میل
عرض ۲۰۰میل ضخامت ۵میل الی ۴۰میل
ابعاد به میلیمتر هست

 

 

انواع تسمه نوردی درسایزهای مختلف
تسمه های مخصوص ریل جرثقیل
بصورت ساده و فارسی بر شده

 

 

 

میلگرد , انواع میلگرد , میلگرد تک پولیش , میلگرد دو پولیش , تولید میلگرد در تهران , تولید انواع تسمه , تسمه ماشینکاری , تسمه آلیاژی , تولید میلگردهای تک پولیش و دو پولیش سنگ خورده ابراهیمی در تهران ,