Address & Contact

Our Address

تهران،جاده خاوران،شهرک صنعتی عباس آباد،خیابان 43،پلاک 1152

علی میرزازاده بزرگترین  تولید کننده هواکش های بادی در شهرک صنعتی عباس آباد تهران 

The manufacturer of air vents, dampers, chimney hoods, selected fans of Iranians, Tehran 
منتج فتحات التهوية ، المخمدات ، شفاطات المداخن ، مراوح إيرانية مختارة ، طهران

IN GOD WE TRUST

ما به خدا اعتماد داریم

دمپر بادی و دستی

چهار گوش و گرد در سایزهای مختلف

جهت مصارف کارخانجات صنعتی ، بیمارستانها ، گلخانه ها و…

کلاهک دود کش  مدرن (ژاپنی )- ساخت طبق سفارش مشتریان گرامی

در سایز، مدل و رنگهای مختلف

                                   

انواع لوله و اتصالات

گالوانیزه در اندازه های مختلف 

طبق سفارش مشتری

هواکش بادی

هواکش بادی از سایزهای 10 الی 50 سانتیمتری

 

هواکش بادی 

هواکش های بادی از جمله پرمصرف ترین فن ها در کارخانجات و سوله ها،با توجه به عدم نیاز به انرژی الکتریکی هستند، فن هواکش های بادی بر روی سطوح شیبدار و یا مسطح قابل نصب می باشد و ضمن استفاده از نیروی باد خاصیت مکندگی ایجاد میکنند.هواکشهای بادی بگونه طراحی و ساخته شده که حتی در صورت ثابت بودن هواکش آب باران به داخل کانال و محل نصب شده وارد نمیشود .

 

هواکش های بادی مکانیکی معمولا بر روی سقف کارگاه ها و سوله ها و سرویس های بهداشتی ، انبار ها وسوله های صنعتی مجتمع های تجاری  و مسکونی تعبیه میگردند که با بهره گیری از نیروی جریان هوا بدون نیاز به الکتریسیته و سایر منابع انرژی کار میکند، هواکش های بادی هوای درون سیستم را مکش و به بیرون هدایت میکنند.

 

هواکش های بادی و فن های بادی به صورت کاملا مکانیکی کار کرده و از هر گونه اتلاف انرژی جلوگیری کرده اند، هواکش های بادی در سایزهای مختلف و دو تیپ پایه دار و لوله ای به صورت سفارشی تولید میگردد.

ویژگی هواکش های بادی 

🔻عدم آلودگی هوا 

🔻نصب سریع و آسانِ کلاهک بادی 

🔻بی صدا بودنِ کلاهک بادی 

🔻وزن سبک 

🔻استحکام بالا 

 

کلاهک دودکش 

کلاهک دود کش مدرن(ژاپنی)

کلاهک دودکش یکی از مهم ترین بخش های سیستم دودکش می باشد. بدون وجود کلاهک ممکن است لوله های دودکش تحت تاثیر نفوذ باد و باران قرار گرفته و دچار فرسایش و آسیب های کوچک و بزرگ شوند که به نوعی ضرر اقتصادی برای شما عزیزان تلقی می شود.در یک نگاه کلی می‌توان کلاهک دودکش را به منزله پوشش و محافظی استاندارد در محل خروج دود از دودکش به شمار آورد. 

کاربرد کلاهک دودکش 

به این نکته اشاره کردیم که کلاهک دودکش نوعی پوشش محسوب می شود که روی لوله دودکش ها را می پوشاند. کاربرد اصلی کلاهک دودکش این است که از ورود عوامل خارجی مانند باد و باران، گرد و خاک و دیگر موارد جلوگیری نموده و به این صورت از فرسایش، خوردگی و اکسایش لوله های دودکش جلوگیری نمایند.

کلاهک ها با جلوگیری از آسیب دید لوله‌های دودکش به افزایش عمر مفید آنها کمک می کنند. در نتیجه می توان اینطور گفت که وجود کلاهک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. چرا که شما را از پرداخت هزینه‌های گزاف برای تعویض و یا حتی تعمیر لوله های دودکش راحت می کند.


 کلاهک دودکش اچ:

۱-کلاهک دودکش اچِ گرد

۲- کلاهک دودکش اچِ چهارگوش

 کلاهک دودکش پره ای:

۱-کلاهک دودکش پره ای چهارگوش یا کلاهک دودکش ژاپنی

۲- کلاهک دودکش پره ای گرد

کلاهک دودکش طرح چینی 

 

۱-کلاهک دودکش طرح چینی گرد

۲- کلاهک دودکش طرح چینی چهارگوش

 کلاهک دودکش طرح آلمانی 
 کلاهک دودکش زانویی بازاویه بسته 
 کلاهک دودکش با پوشش نیم گرد 
 کلاهک گردان 

دمپر چیست؟

دمپر ها از  اساسی ترین تجهیزات برای کنترل جریان  هوا محسوب میشوند. نه فقط در منازل بلکه  در بیمارستانها . هتلها . مجتمع های  تجاری . نیروگاه ها . صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سایر صنایع نیز از دمپر ها استفاده  میشود .  پس دمپر ها طیف گسترده ای از کاربری ها  را  شامل  میشوند.

 

جریان مناسب هوا در یک محیط بسیار اهمیت دارد. خصوصا اگر یک محیط صنعتی، آشپزخانه یا غیره باشد. در هر صورت جریان هوای تازه در فضا یک نیاز بسیار جدی است. دمپر وسیله‌ای است که با کمک آن تهویه هوا و سرمایش و گرمایش به‌درستی انجام خواهد شد. با نصب دمپر در مسیر کانال یا ورودی‌های هوا، امکان تنظیم فشار یا قطع و وصل هوا وجود خواهد داشت؛ درست شبیه کاری که شیر آب انجام می‌دهد.

دمپرها انواع مختلفی دارند و در صنایع فراوانی با توجه به کاربرد مورد نیاز، استفاده می‌شوند. این تجهیزات فلزی، عموما از آلومینیوم، استیل، گالوانیزه و ورق آهنی سیاه (st37) ساخته می‌شوند. به‌کمک دمپر، امکان تغییر جریان هوا یا قطع و وصل آن فراهم می‌شود؛ بنابراین باید در مسیری که هوا جریان دارد؛ نصب شوند.

انواع دمپر:

 

با وجود اینکه عملکرد دمپرها به یکدیگر شباهت زیادی دارند اما، هر نوع خاص این وسیله، کاربرد منحصر به‌فرد و مخصوص خود را دارد که به کمک آن‌ها در درجه اول تهویه مناسب و سپس ایمنی و راندمان مناسبی در فضا ایجاد می‌شود.

بالانس دمپر 

فایر دمپر 

دمپر ضد انفحار 

دمپر اتوماتیک 

دمپر کانالی 

دمپر جریان معکوس 

هواکش آکسیال

هواکشهای صنعتی با موتور های 3 فاز  و تکفاز با 18ماه ضمانت

 

دریچه های خطی  اسلوت:

دیچه های خطی اسلوت

دریچه‌های خطی اسلات (Linear Slot Diffusers) یک نوع دریچه تهویه مطبوع هستند که برای توزیع هوا در فضاهای داخلی استفاده می‌شوند. این دریچه‌ها عموماً در سقف یا دیوارهای اتاق‌ها نصب می‌شوند و به توزیع هوا در سراسر اتاق کمک می‌کنند.

دریچه‌های خطی اسلوت دارای شکاف‌های بلند و باریک در طول آنها هستند که به عنوان خروجی هوا عمل می‌کنند. طراحی این شکاف‌ها به گونه‌ای است که هوا به صورت خطی و یکنواخت از آنها عبور کند و در اتاق توزیع شود. این دریچه‌ها معمولاً از آلومینیوم ساخته می‌شوند و در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی در دسترس هستند، به طوری که می‌توان آنها را با طراحی داخلی فضا هماهنگ کرد.

استفاده از دریچه‌های خطی اسلوت در سیستم‌های تهویه مطبوع دارای مزایا و کاربردهای متعددی است. برخی از این مزایا عبارتند از:

– توزیع یکنواخت هوا در فضا: دریچه‌های خطی اسلوت به دلیل طراحی خاص شکاف‌های خطی، می‌توانند هوا را به صورت یکنواخت در فضا توزیع کنند و نقاط گرم و سرد را به طور متوازن پوشش دهند.
– ظاهر زیبا: این دریچه‌ها به دلیل طراحی خطی و نازک، ظاهر زیبایی دارند و با طرح داخلی فضا سازگار هستند.
– قابلیت تنظیم جریان هوا: دریچه‌های خطی اسلوت معمولاً قابلیت تنظیم جریان هوا را دارند، به طوری که می‌توان میزان جریان هوا را تناسب با نیازهای فضا تنظیم کرد.

در کل، دریچه‌های خطی اسلوت به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای تهویه مطبوع در فضاهای داخلی استفاده می‌شوند و توانایی توزیع هوا به صورت یکنواخت و ایجاد ظاهری زیبا را دارند.

به مدیریت:آقای علی میرزا زاده

 شماره همراه   ۰۹۱۹۳۷۷۲۵۶۱

کارخانه

۰۲۱۳۶۴۲۴۴۵۲
۰۲۱۳۶۴۲۴۴۵۳
۰۲۱۳۶۴۲۸۹۹۲

دفتر مرکزی:

تهران امیر آباد شمالی خیابان نادر ابراهیمی (هفدهم)نبش والفجر ۲ پلاک ۱۶ واحد ۱۰

تلفن
۰۲۱۸۸۰۱۵۸۱۰-۱۱

 

 

 

 

گزیده فن ایرانیان

#تولید کننده هواکش های بادی دمپر و کلاهک دودکش گزیده فن ایرانیان در تهران 

# تولید کننده هواکش های بادی در تهران 

#تولید کننده دمپر در تهران 

#تولید کننده کلاهک دودکش در تهران 

#تولیدی گزیده فن ایرانیان در تهران , #تولید هواکش بادی در سایز مختلف 

#تولیدکننده هواکش های بادی میرزازاده

#قیمت هواکش بادی 

#قیمت کلاهک دودکش 

#قیمت دمپر