تولید و اجرای سنگ ورقه ای دماوند با رنگهای مختلف به صورت مستقیم از معدن

⚡️ سنگ ورقه ای دماوند با رنگهای مختلف با نازلترین قیمت به تمام نقاط کشور به صورت مستقیم از معدن
⚡️ در رنگهای قهوه ایی تیره طوسی و لاشه مشکی

🔴 سنگ ورقه ای که با نام سنگ لاشه یا سنگ اسلیت نیز شناخته می شود، از انواع سنگ معدنی می باشد که در ساختمان سازی کاربرد های زیادی دارند. این سنگ ها استحکام بالایی دارند و اغلب برای ساخت سنگ فرش یا دیوار های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند. البته کاربرد سنگ های ورقه ای گسترده تر و وسیع تر است و مزایای زیادی دارند. به همین دلیل استفاده زیادی از آن می شود.

⚜️ ویژگی های سنگ ورقه ای

سنگ های ورقه ای به سنگ هایی گفته می شود که در طبیعت به صورت ورقه ای یافت می شوند. این سنگ ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را برای کاربری های مختلف مناسب کرده است. برخی از مهم ترین ویژگی های سنگ های ورقه ای می توان موارد زیر را نام برد:

🔸 قطر کم
🔸 استحکام بالا
🔸 مقاومت در برابر سرما و گرما
🔸 مقاوم نسب به طوفان و عوامل فرسایشی دیگر چون باد و باران
🔸 تنوع رنگی بالا
🔸 قیمت کم
🔸 کیفیت بالا
🔸 چسبندگی بالا

🌀 انواع سنگ ورقه ای

سنگ های ورقه ای انواع متفاوتی دارند که هر یک از آن ها برای کاربری های مختلف می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از رایج ترین انواع سنگ ورقه ای عبارتند از:

⚡️ سنگ ورقه ای میگون

سنگ ورقه ای مشکی میگون یکی از انواع مقاوم سنگ ورقه ای است که در ساخت ساختمان، سنگ فرش و شهرسازی کاربرد های فراوانی داردو این سنگ علاوه بر مقاومت بالا، از زیبایی چشمگیری نیز برخوردار است.

⚡️ سنگ ورقه ای قرمز

یکی از انواع پرطرفدار سنگ ورقه ای، نوع قرمز آن است که به دلیل رنگ زیبا بیشتر از دیگر انواع سنگ های ورقه ای مورد استقبال قرار می گیرد. این سنگ ها مقاومت زیادی دارند و می توان از آن ها برای دیوار چینی، ساخت پله و سنگ فرش ها در بناهای مختلف استفاده کرد.

⚡️ سنگ ورقه ای مالون

از دیگر انواع سنگ ورقه ای که از محبوبیت زیادی برخوردار است می توان به سنگ ورقه ای مالون اشاره کرد. این سنگ ها در ابعاد بزرگ استخراج شده و اغلب برای فضاهایی که به صورت قائم هستند مانند دیوار ها یا نمای ویلا مورد استفاده قرار می گیرند

🔴 کاربردهای سنگ ورقه ای

سنگ های ورقه ای با توجه به ساختار و رنگ خود می توانند کاربرد های زیادی در ساختمان سازی داشته باشند. قیمت مناسب این سنگ ها نیز کاربرد آن در ساختمان سازی را افزایش داده است. برخی از مهم ترین کاربرد های سنگ ای ورقه ای شامل موارد زیر می شوند:

🔹 ساخت آبنما
🔹 طراحی دکوراسیون
🔹 ساخت سنگ کف
🔹 ساخت پیاده رو
🔹 ساخت سنگ فرش پارک ها
🔹 ساخت ویلا و مجتمع های مسکونی
🔹 اجرای نمای ویلا و ساختمان ها
🔹 ساخت دیوار و دیوار پوش
🔹 ساخت آبشار مصنوعی
🔹 ساخت و طراحی ساحل رودخانه ها یا دریا ها
🔹 ساخت پله
🔹 ساخت شومینه و باربیکیو
🔹 جدول و نهر های انتقال آب
🔹 پوشش کانال ها و جوی ها
🔹 ساخت تندیس و کتیبه
🔹 پوشش سطوح مختلف
🔹 کاربرد در صنایع شیشه سازی، الکترونیکی، زیر سازی در راه آهن و ساخت جاده و آسفالت

🔰 مزایای استفاده از سنگ ورقه ای

💢 استفاده از سنگ های ورقه ای در ساخت بنا ها و یا به عنوان پوشش در بخش های مختلف یک ساختمان مزایای زیادی خواهد داشت. همانطور که پیش تر گفته شد، سنگ های ورقه ای به صورت طبیعی و ورقه ورقه در دل طبیعت و کوه ها ایجاد شده و از همین رو مقاومت زیادی نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف چون سرما یا گرمای شدید از خود نشان می دهند.

💢 علاوه بر آن این سنگ ها به فرآوری نیازی ندارند و قیمت تمام شده ی آن نسبت به دیگر سنگ های ساختمانی به مراتب کمتر خواهد بود. سادگی، زیبایی، قیمت کم، طول عمر و دوام بالا همگی از مزایایی هستند که باعث شده اند این سنگ ها کاربرد های فراوانی در ساختمان سازی داشته باشند.

به مدیریت : نورالله رضایی

شماره های تماس:

۰۹۳۶۲۴۶۷۴۹۰

۰۹۱۹۳۸۷۴۸۶۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

تولید و اجرای سنگ ورقه ای به صورت مستقیم از معدن رضایی در دماوند  , سنگ ورقه ای دماوند , تولید سنگ ورقه ای دماوند  , اجرای سنگ ورقه ای دماوند , سنگ ورقه ای به صورت مستقیم از معدن , قیمت سنگ ورقه ای , انواع سنگ ورقه ای , سنگ ورقه ای دماوند با رنگهای مختلف ,