تولید و بازرگانی یخچال صنعتی سید رضا

❄️ تامین کننده یخچالهای صنعتی و فروشگاهی و فریزر صندوقی ایستاده ، یخچالهای تک درب و ترازو باسکول بصورت استوک یا دست دوم

❄️ سازنده انواع یخچال های صنعتی ، فروشگاهی ، سردخانه های ثابت و متحرک

❄️ تولید سردخانه های یک تن تا دو تن در تیراژ بالا

❄️ ساخت تونل انجماد ، انواع ترازو و آبسردکن 

❄️ نمایندگی انواع ترازو و باسکول در کشور

❄️ ارائه خدمات پس از فروش

❄️  تجهیز کننده صفرتا صد فست فودها ، رستورانها ، اغذیه فروشی ها

❄️  تولید و پخش بستنی بندی و دستگاههای بستنی بندی

❄️  تولید و پخش دستگاه های شیرسردکن و شیرگرم کن لبنیاتی

❄️  ارسال به سراسرکشور

❄️ پخش محصولات شرکت فنی مهندسی باسکول سازی ثابت ، شرکت فنی مهندسی محک ، شرکت فنی مهندسی پند ، شرکت فنی مهندسی پند تک ، شرکت فنی مهندسی ترازوی ساتریو تایوان و انواع باسکول های تایوانی و چینی به کلیه همکاران و کلیه اصناف سراسر کشور

❄️ یخچالهای خانگی ، ماشین لباسشویی ، یخچال ساید و دوقلو ، تک ، جاروبرقی ، تلویزیون ، ال ای دی و سامسونگ در تمام مدلهای مختلف و کولرگازی پخش به سراسرکشور

❄️ آماده عقد قرارداد با تمامی نهادهای دولتی در سراسر کشور❄️

❄️ سلف سرویس و کافی شاپ یا رستوران و … خود را با استفاده از تجهیزات اشپزخانه صنعتی ما تجهیز نمایید ❄️

❄️ یخچال صنعتی چیست؟

❄️ یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه‌‌‌های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران‌ها و فست فود‌ها توسعه یافته اند. یخچال‌‌‌های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می‌کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می‌دارد. یخچال‌‌‌های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه‌‌‌های بزرگ و آشپز خانه صنعتی مناسب هستند و با توجه به نیاز‌‌‌های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند و جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می‌آیند.

❄️ یخچال صنعتی دستگاهی است که با استفاده از مکانیسم ماشین‌‌‌های برودتی فضایی را از لحاظ دمایی سرد می‌کند تا مواد فاسد شدنی را مدت زمان بیشتری نگهداری کند و با توجه به استفاده از این وسیله بیشتر در فضای رستورانی به آن یخچال رستورانی نیز می‌گویند.

❄️ یخچال‌‌‌های صنعتی در ابعاد و اندازه‌‌‌های مختلف تولید می‌شوند که هرکدام بسته به ظرفیت در مکان‌‌‌های مختلفی هم به کار برده می‌شوند.

❄️ اگر صاحب یک فروشگاه یا کارخانه مواد غذایی باشید، قطعا به یک یخچال صنعتی یا یخچال ایستاده نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه‌‌‌های غول پیکر که با نام یخچال‌‌‌های فروشگاهی نیز شناخته می‌شوند، یکی از ارکان اصلی ذخیره کردن به جهت سالم نگه داشتن مواد غذایی و نیز در معرض نمایش قرار دادن مواد غذایی جهت خرید مشتریان در فروشگاه هاست.

❄️ یخچال ایستاده روباز به دلیل طراحی جذاب آن، یکی از پرکاربردترین فریزر‌‌‌های فروشگاهی است. این یخچال‌ها در ابعاد مختلفی از ۹۰ تا ۲۵۰ سانتی‌متر و در مدل‌های یخچال نیمه ایستاده روباز، یخچال ایستاده عمق ۸۵ و یخچال درب‌دارقابل تولید هستند.

❄️ در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها می‌توان این یخچال‌ها را برای به نمایش گذاشتن انواع سوسیس و کالباس، گوشت و مرغ، میوه و سبزیجات بکار برد. نورپردازی جالبی که با لامپ‌های LED در این یخچال‌ها بکار رفته است، باعث جلب توجه هر چه بیشتر محصولات در آن می‌شود.

❄️ درب‌های شیشه‌ای دوجداره برای عایق حرارتی، سیستم بدون برفک، سیستم کنترل هوشمند دما، قابلیت تغییر رنگ نورهای LED ازجمله فناوری‌هایی است که برای تولید این یخچال بکار گرفته شده است.

❄️ تفاوت انواع یخچال صنعتی

❄️ یخچال صنعتی برای کاربردهای مختلفی می‌باشد که این تفاوت کاربرد باعث تفاوت مکانیسم کارآیی یخچال صنعتی می‌گردد، به عنوان مثال در یخچال کبابی نمی‌توان از سیستم فن تیوب استفاده کرد زیرا چرخش هوا باعث سیاهی و خراب شدن کباب می‌گردد و باید از اواپراتور در دو طرف یخچال صنعتی یا همان یخچال کبابی استفاده نمود.

❄️ از لحاظ استراکچر تمامی‌یخچال صنعتی‌ها شبیه یکدیگر هستند و تفاوت در نوع اواپراتور، سیستم برودتی، مدل و قدرت کمپرسور به کار برده شده در آن دستگاه می‌باشد.

مدیریت : آقای سید کوروش هنرمند

تماس با ما : 

? 09171430342

? 09178438587

 

 

⚖️ انواع ترازو و باسکول⚖️

 

 

 

 

تولید و پخش یخچال‌‌‌های صنعتی در یاسوج , یخچال‌‌‌های صنعتی سید رضا , یخچال صنعتی , قیمت یخچال صنعتی , یخچال فروشگاهی روباز , یخچال فروشگاهی پرده هوا , یخچال سردخانه , یخچال , یخچال ایستاده ,