Address & Contact

Our Address

کرمان،سیرجان،خیابان شهید نصیری جنوبی،مجتمع لوله اتصالات صدر

Telephone

گروه تولیدی صدر جنوب سیرجان

?تولید انواع لوازم کشاورزی،صنعتی و بعداشتی

?انواع لوله های پلی اتیلن

?ضمانت 10 ساله

❇️ویژگیهای لوله پلی اتیلن

? وزن پایین لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن دارای وزن پایین‌تری نسبت به سایر انواع لوله‌ها نظیر لوله‌های فولادی و لوله‌های بتنی است که باعث سهولت حمل، بارگیری و نصب آسان لوله پلی اتیلن می‌گردد. مقاومت در مقابل دمای بسیار پایین ،استحکام و قابلیت تحمل تنش‌های کششی و فشاری و انعطاف پذیری بالای پلی اتیلن به کاربر امکان حمل و نصب لوله‌های پلی اتیلن را در اجرای انواع پروژه‌های صنعتی می‌دهد.

? لوله پلی اتیلن مقاوم در برابر ضربه

مقاومت بسیار بالای لوله پلی اتیلن در مقابل ضربه , نیاز بکارگیری فشارهای بالاتر لوله و اتصالات پلی اتیلن و خریداری تجهیزات ضد ضربه را منتفی می‌کند. این خاصیت در پروژه‌های بزرگ صنعتی باعث سهولت اجرا و کاهش بسیار زیاد هزینه‌های اجرا می‌شود ضمن آنکه ضایعات اجرا را به صفر کاهش می‌دهد.این عامل می‌تواند دلیل بسیار موجهی برای جایگزینی لوله و اتصالات پلی اتیلن با انواع لوله‌های بتنی و فلزی باشد.

? لوله پلی اتیلن مقاوم در برابر سایش

مقایسه پلی اتیلن با دیگر مواد نشان داده است که لوله و اتصالات ساخته شده از این ماده مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی دارد، بنابراین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن انتخابی بسیار عالی برای انتقال مایعات دارای مواد جامد غیر محلول است. علاوه بر این جوندگان نمی‌توانند به لوله و اتصالات پلی اتیلن آسیبی وارد نمایند زیرا سطح بسیار سخت لوله و اتصالات پلی اتیلن امکان هرگونه آسیبی را از جوندگان سلب می‌نماید.

? لوله پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی

محیط‌های اسیدی و بازی و همچنین بسیاری از محلول‌ها و مواد شیمیایی تاثیری بر پلی اتیلن نمی‌گذارند. همین امر یکی از مهمترین مزیت‌های لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن می‌باشد.لیست بسیاری از مواد شیمیائی که بر روی لوله و اتصالات پلی اتیلن تاثیرگذار نیستند را می‌توان در استانداردهای لوله و اتصالات مشاهده نمود.

? جریان پذیری عالی لوله پلی اتیلن

از آنجاییکه سطح درونی لوله و اتصالات پلی اتیلن صاف و با زبری بسیار پایین است، سیالات درون آن جریان سریعی دارند و این به سبب ضریب زبری حدود 0.007 لوله و اتصالات پلی اتیلن می‌باشد.

? اتصال پذیری راحت لوله پلی اتیلن

لوله‌های پلی اتیلن به دو صورت کلاف و شاخه عرضه می‌گردند. نوع کلاف که در اندازه‌های پایین موجود است باعث صرفه جویی در هزینه اتصال می‌شود. شاخه‌های لوله پلی اتیلن به روش‌های مختلف قابل اتصال به یکدیگرند. همچنین اتصالات تولید شده در شرکت پارس اتیلن کیش بسیار متنوع و سهل در اجرا می‌باشد که می‌تواند بطور کامل اجرا یک سیستم حرفه ای خط لوله پلی اتیلن را پوشش دهد.

? انعطاف پذیری

لوله‌های ‌پلی اتیلن دارای شعاع خمش مناسب می‌باشد و این خاصیت باعث سهولت نصب لوله‌های پلی اتیلن و نیاز به کاربرد اتصالات کمتر می‌گردد . شعاع مجاز خمش لوله پلی اتیلن به طور متوسط 20 برابر قطر خارجی آن می‌باشد. لوله‌های پلی اتیلن به دلیل انعطاف بسیار بالا راه حل ایده آلی برای حل بسیاری از موارد و مشکلات نصب و اجرا است و از این طریق نصب و اجرا بسیار سریعتر و ارزانتر صورت می‌پذیرد.

?اتصالات متنوع پلی اتیلنی

خطوط لوله پلی اتیلن در پروژه‌ها‌ی مختلف نیاز به اتصالات پلی اتیلن دارند که این اتصالات با توجه به نوع پروژه متفاوت خواهند بود. ابعاد و اندازه اتصالات جوشی پلی اتیلن می تواند طبق سفارشات مشتری تولید گردد و همچنین موارد مصرفی آنها در فاضلاب و مواد شیمیایی و اسیدی و نفتی و آبرسانی تحت فشار بوده و با توجه به مقایسه با اتصالات چدنی و فولادی بسیـار مقرون به صرفه می‌باشد.

❇️موارد استفاده از لوله های پلی اتیلن :

?شبکه‌های آبرسانی شهری و روستائی
? شبکه‌های فاضلاب شهری و روستائی
? شبکه‌های گاز رسانی
?شبکه‌های زهکشی
?سیستم‌یای مایعات و فاضلاب صنعتی
? شبکه‌های آبیاری تحت فشار (قطره‌ای و بارانی)
? سیستم‌های آبیاری متحرک
? پوشش کابل‌های مخابراتی و فیبر نوری
?پوشش کابل‌های برق
? پوشش لوله‌های فلزی
? بعنوان کانال‌های تهویه
? سیستم‌های لایروبی
? انتقال مایعات شیمیایی و پسماندهای صنعتی ( طبق استاندارد )

به مدیریت:مجید صدر ایرانی

 

 

 

تولید ملزومات کشاورزی در سیرجان , ملزومات صنعتی در سیرجان , ملزومات بهداشتی , گروه تولیدی صدر جنوب سیرجان , انواع لوله پلی اتیلن , کاربرد لوله پلی اتیلن , ویژگی های لوله پلی اتیلن , قیمت انواع ملزومات صنعتی و کشاورزی در سیرجان ,